Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia ahdistua tällä hetkellä asioista?

Vierailija
18.04.2024 |

Onko normaalia, että maailma muuttuu niin vauhdilla nyt, että mieli ei pysy perässä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Stressaat näköjään asioista mille et voi mitään. Me kuollaan kyllä kaikki, joten turha stressata aiheuttaako sen venäjä vai auringon räjähtäminen. Ilmaston muutokseen et tule kuolemaan, joten sen voit unohtaa.

Vierailija
2/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nykyinen maailma ei ahdista niin sitten on liian hyvin lääkitty. Tämä on mennyt nopeasti aivan hirveäksi. Itsestäni en niin välitä mutta nuorilta uhataan viedä elämä ennen kuin se on ehtinyt kunnolla alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä, olet poikkeustapaus.

Vierailija
4/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia.

Vierailija
5/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On luonnollista. 

Koko maailma on repeämässä monesta kohtaa. Turvattomuus senkun lisääntyy joka asiassa. Hössötetään kaikenlaista epäolennaista, mutta varsinaisiin ongelmiin ei tartuta.

Ikä vaikuttaa myös, eli kuinka pitkä aikaperspektiivi ihmisellä on. Jos henkilö on max 20-vuotias hän ei valitettavasti ole ehtinyt kokea normaalia maailmaa. 

Vierailija
6/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen ja ajattelen, että elämäni on pääasiassa eletty nyt. En odota mitään tulevaisuudelta. Näyttää niin synkältä.

Vierailija
7/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen ja ajattelen, että elämäni on pääasiassa eletty nyt. En odota mitään tulevaisuudelta. Näyttää niin synkältä.

Aivan samalta tuntuu. Olen iloinen siitä että olen ehtinyt elää.

Vierailija
8/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Asiamukainen reaktio. 

Vierailija
9/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu 50 + mittarissa enkä odota tulevaisuudelta mitään. Hiton hyvin jos on koko tulevaisuutta.

Vierailija
10/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pelkäätte.

Vierailija
11/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On luonnollista. 

Koko maailma on repeämässä monesta kohtaa. Turvattomuus senkun lisääntyy joka asiassa. Hössötetään kaikenlaista epäolennaista, mutta varsinaisiin ongelmiin ei tartuta.

Ikä vaikuttaa myös, eli kuinka pitkä aikaperspektiivi ihmisellä on. Jos henkilö on max 20-vuotias hän ei valitettavasti ole ehtinyt kokea normaalia maailmaa. 

Turha viivytellä väistämätöntä. Mitä pidempään menee, sen vaikeammaksi vain menee kaikille.

Vierailija
12/13 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu 50 + mittarissa enkä odota tulevaisuudelta mitään. Hiton hyvin jos on koko tulevaisuutta.

Höpö höpö

Vierailija
13/13 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaita nyt ahdistaa nykyisin kaikki. Relatkaa ja nauttikaa elämästä. Maailmanloppua ei ole eikä tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi