Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toisia tuplien odottajia huhuilen?!

29.01.2007 |

Hei vaan kaikille!

Olen tullut raskaaksi icsi-hoidon tuloksena ja tuplat näyttäis olevan tulossa, alkumatkassa vasta ollaan mutta kuitenkin. Tänään tuli tasan 9 raskausviikkoa täyteen. Helposti on mennyt tähän asti, ei mitään kamalaa pahoinvointia ole ollut. Väsymys on pahin tällä hetkellä ja ruoka maistuu todella hyvin. Kun on edellisen ruuan syönyt miettii mitä seuraavaksi söisi, kun nälkä yllättää :) Olisi kiva kuulla muiden tuplaäitien kommentteja.

Mielialat vaihtelevat ja tuleva kesä ja syksy pelottaa, jännittää yms. Mutta onneksi on jo tuo pian neljä vuotta täyttävä poika ennestään, ettei kaikki ole ihan uutta syksyn tullen...

Naperohaave rv 9

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips! Onpas kiva löytää muitakin tuplien odottajia. Tosin en ole hirveästi ehtinyt surffailemaan netissä, mutta nyt taitaa aikaa olla, sillä jouduin jäämään sairaslomalle verisen vuodon takia. onneksi kaksosilla oli masussa kaikki hyvin. Minulla on siis viikkoja kasassa 13+2.

Nyt olen jo käynyt kolme kertaa ultrassa ja aina se on yhtä uskomatonta katsoa kun siellä onkin kaksi. Minulle on kanssa tuo ruoka maistunut ihan kiitettävästi ja omat housut ei enää mahdu jalkaan (paitsi verkkarit) joten maha kyllä näkyy jo aika selvästi...

Meillä on muuten kanssa ennestään neljävuotias tyttö joka odottaa innoissaan sisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla