Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin naimisiin kiukuttelevan miehen kanssa

Vierailija
10.06.2024 |

Oon ollut nyt 4 vuotta mieheni kanssa. 2 vuotta ollaan oltu naimisissa. Mies on huolehtiva, ei juo, hoitaa kotia ja lapsiani jne. Kuitenkin ongelmia on roppakaupalla silti Ekat kolme vuotta kaikki sujui kuin tanssi, arki pyöri hyvin vaikka stressiä välillä on ollut paljon. Silti pidimme aina yhtä ja selvisimme yhdessä kaikesta.

Jostain syystä viimeisen vuoden ajan mies ei ole mitään muuta tehnyt, kuin valittanut ja kiukutellut kaikesta. Oon hänen sylkykuppinsa suoraan sanottuna. Tiedän, ettei hän ole mulle vihainen, vaan purkaa jotain pahaa oloa tai stressiä, mutta tämä vetää minut täysin pohjaan ja alan itse oireilla asiaa ja paha mieli ns. tarttuu. 

Meillä meni ihan ok niin pitkään, kun purin hammasta ja olin välittämättä. Nyt viimeiset puoli vuotta ollaan vaan tapeltu. Saatan herätä hyvällä tuulella, ja sitten mies nousee ja alkaa heti valitus vaikka olisin tehnyt lasten aamujutut, hoitanut kaikki juoksevat asiat ja kahvi olisi valmiina. Alkaa valitus siitä, että on nukkunut huonosti, vituttaa, stressaa joku asia. Hän on kyllä kiitollinen tekemistäni asioista, mutta mulla palaa välittömästi päreet kun toinen ei näe koskaan mitään hyvää enää missään. 

Olen alkanut kyllästymään ja itse töksäyttelemään ja suuttumaan miehelleni, mitä en ennen tehnyt koskaan. Nyt ei enää ennen täydellinen kommunikaatio pelaa yhtään. Mieheni itse sanoi minulle, ettei halua olla kanssani. No voin sanoa, että tunne on molemminpuolinen. 

Voin käsi sydämellä sanoa, että olen yrittänyt kaikkeni. Näyttää hyvältä, leipoa, kokata, ottaa mahdollisimman paljon vastuuta arjen pyörityksestä, piristää ja yllättää. Mikään ei vaan auta, ja pelkään että tämä vain onkin mieheni luonne. 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle että menee salille jos vítuttaa.

Salilla hikoilemisella on joku maaginen ominaisuus; poistaa kaiken vitutuksen kuin itsestään.

t: Mies joka menee salille aina kun kyrpii

Vierailija
22/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kokeilisit sellaista että aina kun mies valittaa tai sanoo tai tekee jotain ärsyttävää, niin sano hänelle takaisin jotain kivaa joko heti tai hetken päästä. Juuri kun sinulla meinaa mennä totaalisesti hermo mieheen niin toteatkin että rakastat häntä tai toivotat mukavaa päivää ja halaat. Tai kysyt haluaisiko hän että teen vaikka voileipiä hänelle. Saattaa kuulostaa ihan oudolta Neuvola, mutta kannattaa kokeilla tällaista ettet lähde siihen miehen tunnetilaan ollenkaan mukaan vaan toimit niin kuin haluaisit hänen toimivan sinua kohtaan. Ja muutaman viikon päästä voit katsoa mikä on tilanne. 

Oon niin monta kertaa luvannut itselleni, että yritän olla ymmärtäväisempi, rakastavampi, hyväksyvämpi Pitää nyt konkreettisesti vielä tätä yrittää. Ja jos ei auta, niin sitten en tiedä mitä teen. :( Onko toivoa

Ei kertakaikkiaan. Hän on aikuinen ihminen jolla on täysi vastuu käyttäytymisestään ja tunne-elämästään. Jos lähdet myötäilemään, sille ei tule loppua ennen kuin sinä loput. Kokemusta on.

Toivoa on, jos mies ottaa itse vastuun näistä asioista. Muuten valitettavasti ei. Ikävä kyllä olen samaa mieltä muiden kanssa että kuulostaa joko kiintymystraumalta tai sitten mies on vain kyllästynyt sinuun mutta ei halua olla se, joka päättää erosta. Ei halua syytä niskoilleen vaan haluaa sinun ottavan vastuun paitsi hänen tunne-elämästään, myös erosta. Olen sitä mieltä että tulee aina edullisemmaksi tällaisessa tilanteessa erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saatiin juteltua asioita läpi, tänään oli jo toinen ihan hyvä päivä. 

Tein silti päätöksen, että jos tilanne palaa huonoksi lähden tästä liitosta. Lupasin olla myötä- ja vastoinkäymisissä, mutta suhde syö minut sisältäpäin 

Todella huijattu olo myös, että tätäkö sain nyt Ja tätäkö muka ansaitsen?

Jotenkin jopa alan ymmärtämään, miksi jotkut ihmiset ajautuvat pettämään. En itse todellakaan ole sille tielle lähdössä, mutta ekaa kertaa jotenkin koen ymmärtäväni miksi jotkut hakevat parisuhteen ulkopuolelta sitten rakkauden ja hyväksynnän

Vierailija
24/24 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos kokeilisit sellaista että aina kun mies valittaa tai sanoo tai tekee jotain ärsyttävää, niin sano hänelle takaisin jotain kivaa joko heti tai hetken päästä. Juuri kun sinulla meinaa mennä totaalisesti hermo mieheen niin toteatkin että rakastat häntä tai toivotat mukavaa päivää ja halaat. Tai kysyt haluaisiko hän että teen vaikka voileipiä hänelle. Saattaa kuulostaa ihan oudolta Neuvola, mutta kannattaa kokeilla tällaista ettet lähde siihen miehen tunnetilaan ollenkaan mukaan vaan toimit niin kuin haluaisit hänen toimivan sinua kohtaan. Ja muutaman viikon päästä voit katsoa mikä on tilanne. 

Oon niin monta kertaa luvannut itselleni, että yritän olla ymmärtäväisempi, rakastavampi, hyväksyvämpi Pitää nyt konkreettisesti vielä tätä yrittää. Ja jos ei auta, niin sitten en tiedä mitä teen. :( Onk

Älä viitsi polttaa itseäsi loppuun. Jos sulla on lapsiakin niin he tarvitsee sua eikä toi miesvauva, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme