Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eurovaalitulos tarkoittaa, että suomalaisia ei haittaa kallis polttoaine ja veroja voi nostaa lisää

Vierailija
10.06.2024 |

Suomalaiset haluavat veroja ja sääntelyä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa sekään, että kaltaisesi idiootti asuu tässä maassa.

Vierailija
2/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muutan huomenna Amerikkaan! Ei mul käy huonosti niinku muille koska oon paras, mä alotan bisneksen ja musta tulee miljonääri sittenpähä näätte! Isi osti jo lentolipun mulle. Verot on iha tyhmii, miks kaikkien pitäis saada palvelui tai käydä koului ku voi syntyy kultalusikka pyllys niinku mää!

T: cuckoomus nuori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalitulos tarkoittaa:

- Kyllä yhteisvelalle

- Kyllä maa hanmuutolle

- Kyllä autoilun rajoittamiselle

- Kyllä verojen nostamiselle

- Kyllä hakkuiden rajoittamiselle

Vierailija
4/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verojen keventäminen on todella tyhmä idea, kun valtion rahat ei riitä. 

Polttoaine maksaa sen minkä maksaa. Kohtahan se loppuu maapallolta muutenkin. 

Vierailija
5/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa ja Saksassa kansa valitsi turvallisuuden, eikä ilmaston pelastamista ja vapaa maahantuloa. Se, mitä suomalaiset valitsivat, poikkeaa niistä, eikä suomalaisten haluamisilla ole edes isossa kuvassa merkitystä.

Vierailija
6/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa ja Saksassa kansa valitsi turvallisuuden, eikä ilmaston pelastamista ja vapaa maahantuloa. Se, mitä suomalaiset valitsivat, poikkeaa niistä, eikä suomalaisten haluamisilla ole edes isossa kuvassa merkitystä.

Ehkä suomalaiset kokevat olonsa turvalliseksi ja siksi vaaleissa äänestettiin eri tavalla, eli ei persuja.

Vierailija
7/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalitulos tarkoittaa:

- Kyllä yhteisvelalle

- Kyllä maa hanmuutolle

Kyllä sitä rahaa löytyy, nostetaan vaikka alvia ja ruuan alvia päälle. Leikata aina voi.

Vierailija
8/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim pelkästään ranskalla on 30 eu paikkaa, pohjolan äänet Yhteensä on pissi missisippi 😳

Vierailija
9/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä suomalaiset kokevat olonsa turvalliseksi ja siksi vaaleissa äänestettiin eri tavalla, eli ei persuja.

Sikäli erikoista, että elämme turvattomammassa tilanteessa kuin vuosikymmeniin.

Vierailija
10/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen ollut aina. Hyvin tuntuu monella rahaa riittävän, isompaa ja komeempaa kärryä hommataan. Hyvä kun joillain on rahaa ja halua ostella uusia autoja niin saadaan me niitä vanhoja. On tullut elettyä hyvinä aikoina ja päättäjäthän kaikesta on päättäneet ja kehottaneet kuluttamaan ja niin on tehty. Porvarithan aina ovat veroja keventämässä kun siitä eniten hyötyvät. jos ei ole varaa autolla ajaa niin sitten kävellään. Hyvää se tekee muutenkin.

Vierailija
11/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalitulos tarkoittaa:

- Kyllä yhteisvelalle

- Kyllä maa hanmuutolle

Päättääkö EU näistä?

Vierailija
12/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen ollut aina. Hyvin tuntuu monella rahaa riittävän, isompaa ja komeempaa kärryä hommataan. Hyvä kun joillain on rahaa ja halua ostella uusia autoja niin saadaan me niitä vanhoja. On tullut elettyä hyvinä aikoina ja päättäjäthän kaikesta on päättäneet ja kehottaneet kuluttamaan ja niin on tehty. Porvarithan aina ovat veroja keventämässä kun siitä eniten hyötyvät. jos ei ole varaa autolla ajaa niin sitten kävellään. Hyvää se tekee muutenkin.

suurinosa on rahoituksella ja rahat menevät jonnekkin ulkomaille, harvalla suoraa rahaa on autoihin. ei polttoaine vielä lopu pitkiin aikoihin, ei olla sitä näkemässä kun loppuu.

Vierailija
13/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ei minua haittaa korkeat verot, kunhan rahat käytetään järkevästi ja oikeudenmukaisesti. Kovasti tämäkin hallitus leikkaa, mutta kokonaisveroprosentti pysyy samana tai nousee. 

Vierailija
14/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurovaalitulos kertoo myös sen että suomalaiset haluaa lisää holhousta ja sananvapauden poistoa. Suomalaiset haluaa myös lähettää rahojaan ulkomaille. 

Vierailija
15/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Ei minua haittaa korkeat verot, kunhan rahat käytetään järkevästi ja oikeudenmukaisesti. Kovasti tämäkin hallitus leikkaa, mutta kokonaisveroprosentti pysyy samana tai nousee. 

Koska aiemmin on eletty velkaantumalla aina vaan lisää. Nyt on yritys saada velkaantuminen loppumaan pikkuhiljaa.

Vierailija
16/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää, ettei ilmaston pelastaminen luo turvallisuutta. Jotenkin tälleen kuvittelisin, juuri sen luovan turvallisuutta. No, olen lapseton, eikä minua enää haittaa miten kusette tän planeetan. Sotikaa vaikka ydinsotanne, ei ole jälkeläisiä kärsimässä, enkä omista kärsimyksistäni enää välitä.

T: Vihervasemmistolainen

Vierailija
17/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli pienituloiset duunarit kyykkyyn?

Vierailija
18/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muutan huomenna Amerikkaan! Ei mul käy huonosti niinku muille koska oon paras, mä alotan bisneksen ja musta tulee miljonääri sittenpähä näätte! Isi osti jo lentolipun mulle. Verot on iha tyhmii, miks kaikkien pitäis saada palvelui tai käydä koului ku voi syntyy kultalusikka pyllys niinku mää!

T: cuckoomus nuori

Luultavasti et muuta, mutta pidä toi asenne!

Vierailija
19/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät voi nyt lopettaa valittamisen, kun Li järjestää heille rahat. Sieltä EU:sta tulee jatkossa kaikille oma shekki EU:n rikkaimpien rahoja, joihin Li nyt pääsee käsiksi.

Vierailija
20/40 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaalitulos tarkoittaa:

- Kyllä yhteisvelalle

- Kyllä maa hanmuutolle

Päättääkö EU näistä?

Ja på samtliga punkter. Blev du överraskad?