Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko stressitöntä elämää olemassa?

Vierailija
10.06.2024 |

Olen kai sitten herkkä yksilö, tai sitten nään elämässä vain huonot asiat. Nytkin stressaan jostain asiasta minkä alkuperästä en ole varma. Epävakaat työllisyysnäkymät, hintojen nousu, parisuhteet, lapset, sairaudet jne. Eikö kaikki stressaa juurikin nuista?

Vanheminen muutenkin pelottaa, vaikka en ole vanha vielä pitkään aikaan. Vaikka tekisin kaiken "oikein" terveyden kannalta, niin siltikin mulle tulee muistisairaus tai syöpä x ikäisenä. 

Arjessa on lähinnä liikunta, pelaaminen ja lukeminen, jotka pitävät minut järjissäni. Paljon tekemistä pitäisi olla, että ei ehdi ajattelemaan mitään. 

Olenko mää sitten vain herkkä tyyppi, vai otanko asiat liian vakavasti?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on olemassa stressitöntä elämää, nìin sen täytyy olla todella tylsää. Elämässä kuuluu olla iloa, surua, ylä- ja alamäkiä, onnistumisia ja epäonnistumisia, haasteita ja voittoja, sadetta ja auringonpaistetta. Muuten ei hyvistä hetkistä osaa edes iloita.

Vierailija
22/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä sinusta tuntuu, ap, koska itsestäni tuntuu samalta. Ei onneksi aina mutta nyt on pidemmän aikaa ollut tuollainen olo kuin kuvaat. En osaa sanoa, mikä auttaisi. Itse olen niin kuopassa, että en jaksa kavereitakaan tavata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tuli mieleen että luetko iltapäivälehtiä.

Vierailija
24/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on olemassa stressitöntä elämää, nìin sen täytyy olla todella tylsää. Elämässä kuuluu olla iloa, surua, ylä- ja alamäkiä, onnistumisia ja epäonnistumisia, haasteita ja voittoja, sadetta ja auringonpaistetta. Muuten ei hyvistä hetkistä osaa edes iloita.

Mulla ei oo iloa, ylämäkiä, onnistumisia, voittoja eikä auringonpaistetta. Pelkkää alamäkeä syntymästä lähtien vaikka mitä yrittäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi