Yleistynyt ahdistuneisuushäiriö- nämä keinot auttavat heti, IL
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/8e4994f6-1ef3-4f96-bdc9-275e…
Mitä linkki sanoo?
Kommentit (5)
Minulla auttoi masentuminen. Olen nyt masentunut, mutta enää ei ahdista lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttoi masentuminen. Olen nyt masentunut, mutta enää ei ahdista lainkaan.
"Se vahvistaa, mikä ei tapa." Jättäydyin bussin alle ja sain verensiirossa zambialaista HIV-verta. Olen nyt elämäni kunnossa.
Jos kärsit yleisestä ahdistuneisuushäiriöstä niin kannattaa käydä omapolku ahdistuneisuushäiriö oma nettihoitoterapia läpi. Sen saa käyttöönsä kun vain lähettää omalle hoitajalle viestin että tarvitset apua ahdistuneisuuteen, tuota hoitoa käytetään myös psykoterapiassa ja olen myös itse sen käynyt läpi, auttoi ihan hirveästi ja antoi hyviä mielenvälineitä ahdistuneisuutta vastaan. Se on ilmainen ja kuka tahansa saa sen käyttöönsä kunhan vain pyytää. Kuka ikinä tästä kärsiikään niin tsemppiä, apua on saatavilla!
Tuossa sanottiin että omat tunteet on tärkeä kohdata ja kokea. Ja tarvitaan usein ammattilaisen apua omien ajatuskehien tunnistamiseksi. Ja liikunta, ravinto ja uni ovat perusedellytyksiä. Tärkeää on että järjestää joka päivä elämäänsä mieluiten useita sellaisia arkipäiväisiä asioita joista nauttii.
Se voi olla muutakin kuin tuo. Esimerkiksi ihan oikeita huolenaiheita, ei vain luuloja.