Jotka käyvät ryhmäliikunnoissa
Onko jokin asia teistä ärsyttävää näissä ryhmäliikunnoissa? Esim. tietyt painot ovat aina loppu, tai joku ei liiku samaan suuntaan kuin muut? Pitäisikö joihinkin tunneille mielestänne olla pääsy vain kokeneille?
Kommentit (20)
Itseäni ärsyttää puhelimet. Joku kerran tunnilla katsoi kisoja samalla kun jumppasi. Olisi pitänyt heittää ulos.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää puhelimet. Joku kerran tunnilla katsoi kisoja samalla kun jumppasi. Olisi pitänyt heittää ulos.
Pari kertaa on jollain ollut yin jooga tunnilla puhelin. Toisella kertaa henkilö katsoi sitä ja toisella kertaa se ihan soi tunnilla. Jos on sellainen tilanne, että odottaa jotain tärkeää puhelua, niin ehkä ei kannata mennä mihinkään joogaan.
Ei vituttanut kuin oma migreeni. Sen takia jumppaankin nykyään kotona pienissä erissä.
Se on ärsyttävää jos jumppasali on niin täynnä ettei meinaa sekaan mahtua ja pitää varoa muita liikkuessaan.
Jos joku tulee myöhässä ja silti päästetään tunnille, se vähän pilaa hyvän flown kun ihmiset alkavat keskittymään tähän henkilöön.
No se ärsyttää, että niissä pitää liikkua.
Opettaja, joka itse vaan seisoo eikä tee mukana lainkaan liikkeitä ja näytä miten tehdään.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa on jollain ollut yin jooga tunnilla puhelin. Toisella kertaa henkilö katsoi sitä ja toisella kertaa se ihan soi tunnilla. Jos on sellainen tilanne, että odottaa jotain tärkeää puhelua, niin ehkä ei kannata mennä mihinkään joogaan.
Mua ei häiritse jos joku katsoo puhelintaan kunhan se on äänettömällä.
Mikä idea näissä on. Joku apina riehuu malliksi ja 100 seuraa perässä. Paska musiikki raikaa 180dB. Kenenkään kanssa ei voi edes jutella.
Eikö se olis sama vaan katsoa TV2:n jumppia VHS:ltä.
Jollain rauhallisella pilatestunnilla viereisen henkilön älykello huusi koko tunnin ajan liian matalaa sykettä. Ei ehkä ihan tarpeen millään kehonhuoltotunnilla, yritä siinä sitten rentoutua.
Vetäjän kimakka huuto jos volyymi on muutenkin täysillä. Jiihaa..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelin silloin kun olen takapäivystäjä. Pälli hajoaisi, jos en pääsisi jumppaan. Mutta joo, toki en katsoisi kisoja 😁
Kaikki ylimääräinen ärsyttää. Liiku ja lähde kotiin. Pälpätys pukuhuoneissa, turhanpäiväinen small talk.
Christiiina kirjoitti:
Mun punttisalilla on yksi outo nainen, joka menee AINA samaan paikkaan, ihan ohjaajan eteen jumppaamaan. Joskus tekisi mieli mennä itse hyvissä ajoin jumppatunnille ja ottaa "hänen paikkansa". Mitenkähän hän siihen reagoisi?
Mikä tässä on ongelma?
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä oli joku äitiparka, joka oli kerrankin päässyt yksin ulos talosta. Oli puhelin varalla, jos ukko ei osaa vaihtaa vaippaa, tai jos lapsella on jokin hätä, tai sitten vaikka dementti isoäiti harhailee tämän tästä pitkin kaupunkia ja soitetaan taas kerran etsimään. Onhan noita tilanteita, miksi ihmisillä on kännykät mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mikä idea näissä on. Joku apina riehuu malliksi ja 100 seuraa perässä. Paska musiikki raikaa 180dB. Kenenkään kanssa ei voi edes jutella.
Eikö se olis sama vaan katsoa TV2:n jumppia VHS:ltä.
Ei ole tarkoitus jutella, kotona voi sitten höpistä.
Yksi mikä ärsyttää on se, ettei ohjaaja sano, jos joku tekee väärin. Ei siinä muuten mitään, mutta jos vaikka pitäisi nostaa jaloilla eikä selällä, liikkuja voi satuttaa itsensä pahasti.
Yksi nainen haisee ihan poikkeuksellisen pistävälle ja voimakkaalle hielle. Jää joskus toiseenkin jumppaan eikä käy vaihtamassa vaatteitaan välissä. Ottaa päähän haistella sitä koko saliin leviävää katkua koko jumpan ajan. Toinen taas lemuaa niin voimakkaasti huuhteluaineelle, että pahaa tekee olla lähellä.
Kolmas tapaus änkeää patjansa kanssa aika väkisin takariviin, vaikka sinne ei mahtuisi ja muualla olisi vielä hyvin tilaa. Muut joutuvat väistymään tämän änkeäjän tieltä.
Christiiina kirjoitti:
Mun punttisalilla on yksi outo nainen, joka menee AINA samaan paikkaan, ihan ohjaajan eteen jumppaamaan. Joskus tekisi mieli mennä itse hyvissä ajoin jumppatunnille ja ottaa "hänen paikkansa". Mitenkähän hän siihen reagoisi?
?