Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suosikki hajuvetesi ja miksi?Voiko tuoksu kuvastaa henkilön luonnetta?

Vierailija
29.01.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luulis kenenkään nenää kaivavan, jos joku käyttää britneyn tms lanseeraamia tuotteita

Vierailija
2/27 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vanhat lempparit DG:n ligt blue ja Issey Miyaken vesituoksut, muista tulee pää kipeeks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksu!

Vierailija
4/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle kuin nakutettu. Oon itsekin sellanen voimakkaasti iholla-tyyppi, jonka jälkituoksu jää ihanasti muistoihin.

Vierailija
5/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut käytössä viimeiset 6 vuotta. Minä yhdistän tuoksun ihmiseen ja tuntuu hassulta kun ihminen tuoksuu yhdeltä silloin ja aivan toiselta tällöin. Yleensä tuoksumaku kuitenkin tuntuu säilyvän samankaltaisena vaikka tuoksua vaihdetaisiinkin.

Vierailija
6/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuterinen, pehmeä ja ei liian hyökkäävä.

Vierailija
7/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on loppu (mieskin kun tykkää siitä niin että suihkuttelee sitä jopa ITSENSÄ päälle) kohta ja nyt käytän D&G:n Feminineä. Pitäisi kai ostaa uusi pullo.

Vierailija
8/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa ihaninkin tuoksu ällöttämään yleensä pullon puolivälin jälkeen, silloin laitan yleensä kiertoon siskolleni, jolla on aivan sama juttu joten vaihtaminen sujuu hyvin. Ainoat poikkeukset, joista koskaan olen käyttänyt pullon loppuun ovat joskus vuosia sitten Givenchyn Amarige, ja viime vuosina Elizabeth Ardenin 5th Avenue.

Mun nenääni alkaa ihan mikä tahansa hajuvesi tuoksumaan kärpäsmyrkyltä jossain vaiheessa, en siis pysty käyttämään pulloa loppuun, tämän takia tosin käytänkin useita tuoksuja samaan (en siis samanaikaisesti tietenkään :-) ja kun joku alkaa kyllästyttämään, laitan laatikkoon säilöön muutamaksi kuukaudeksi, sekin auttaa joskus.

Vierailija
9/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin jälkimmäisen juuri, minusta raikas ja hyvä tuoksu. Mitä kysyeiet tuoksut mielestänne kertovat kantajastaan?

Tykkään myös D&G:n Light Bluesta, mutta se on käytössä jokatoisella, tylsää :P

Vierailija
10/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan kivan raikas, käytän päivätuoksuna silloin kun en halua mitään voimakkaampaa tuoksua käyttää.

8

Vierailija
11/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt ole aika luontevaa että räväkämmät ihmiset käyttää voimakkaita tuoksuja ja sitten ns. tapettiin sulautuvat sellaisia keveitä tai ei tuoksua ollenkaan, Jos nyt otetaan kaksi ääripäätä.

Niin ja mun suosikit on naisellisia kukkaistuoksuja, mitkä kyllä sopii mun hameita ja korkkareita käyttävään vähän bimboon persoonaan;)

(toisaalta taas nuorempana pidin ja pidän kyllä tuosusta edelleen, calvin kleinin ck onea, mikä on unisex-tuoksu)

Vierailija
12/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bvulgarin Eau Fraiche. Ei oo voittanutta.

Vierailija
13/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaihtelen myös ns. kakkostuoksua säännöllisesti, palaten aina välissä envyyn.

Vierailija
14/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Paul Gaultierin Classique

Lancomen Hypnose

Jean Paul Gaultiern Gaultier 2

ovat suosikkejani

Vierailija
15/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kierroksessa vaihtelun vuoksi DKNY:n Be Delicious (punainen). Ihan jees sekin.

Vierailija
16/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olen käyttänyt jo vuodesta -90, välillä piristyksenä jotain muuta välissä.

Vierailija
17/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielikuvani poisonin käyttäjästä on rehevä, energinen, hiukan vanhempi leidi. Minä rupesin käyttämään sitä 16-kesäisenä alle 50-kiloisena rimpulana..... =D

Vierailija
18/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3eri tuoksua; armanin she, cliniquen happy ja britney spearsin coureous.. Eroavat toisistaan kuin yö ja päivä, mut sehän se idea onkin.. Joka fiilikseen omansa.

Vierailija
19/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuoksu on pinkissä pyöreässä pulllossa ja kotelo oli sellainen värikäs... Jos sulla sama, niin mikä on pohjatuoksuna?Olen haistavinani vaniljaa ja toffeeta??Jos tiedät paremmin, niin olisi kiva jos vastaisit =)

Vierailija
20/27 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailemasi Spearsin tuoksu kantaa nimeä Fantasy.. Tää mun tuoksu on sellaisessa turkoosin sinisessä pullossa, hyvä biletystuoksu;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme