Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää kauppareissuissa?

Vierailija
10.06.2024 |

Nyt saa avautua mutta pidetään ketju siistinä. Ärsyttää ihmiset, jotka eivät sano mitään jos haluavat ostaa jonkin tuotteen ja suoraan tulevat päälle ja tönivät. Miksi sitä suuta ei saa auki ja sanottua ystävällisesti, että väistätkö? Toinen, mikä ärsyttää on ärsyttävät kaupan mainosrimputukset onx sul fyrkkaa jyrkka hoitaa hoilaten. Ugh olen puhunut nyt on teidän vuoro.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntit ostoskärryineen hyllyn edessä. Ei pääse ottamaan tuotetta hyllystä.

Sanot vaan että anteeksi, voisinko ottaa tuosta tuon tuotteen x. Minulla on toiminut aina. Ihan älytöntä suuttua muille, kun ei itse osaa sosiaalisten taitojen alkeita.

Ketjussa kysytään mikä ärsyttää.

Ei tarvitse neuvoa. Osaan sanoa tarvittaessa.

Vierailija
62/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että jotkut tulee kauppaan joka kerta ensimmäistä kertaa elämässään. Seniilit vanhukset. Ne jotka ei osaa asioida kassalla vaan ihmetellään että ostokset pitää maksaa ja missähän se rahapussi on ja minne se poonuskortti pitää laittaa ja mikä äppi? En tiedä mutta kysyn. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

se kun rahaa ei ole ostaa kuin kaikkein välttämättömimmät jutut ja niistäkin se halvin versio.

Tämä!

Vierailija
64/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ihmiset kävelevät päin. (Ja tarkoituksella) 2. Ei saa rauhassa katsoa mitään. 3. Iso porukka kaupassa eikä oteta muita huomioon. 4. Kovaäänisyys ja pitkät monologit: "Mitä meidän piti tänään syödäkään? Meidän piti ottaa sitä, tätä ja tuota.." 5. Itsepalvelukassat 6. Naisten tuotteet eivät ole "omalla osastolla" vaan ne on sijoitettu pesuaineiden ja muiden esim. karkkihyllyjen viereen. 7. Miehet, jotka haukkuvat naisia vierailla kielillä tajuamatta, että olen opiskellut myös eestiä.

En menisi kauppaan ellei olisi pakko. Minua ei haittaa erilaiset liikkujat, mutta en tykkää aggressiivisesti etenevistä ihmisistä.

Vierailija
65/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki.

Paitsi minä, olen aidosti mukava ja ystävällinen myyjä. :) Et ole tainnut asioida kassallani.

Saako sulta pimppiäkin? 🥺

Toiveikas Inseli-poika

En harrasta sellaista ja p-varasto on lopullisesti kiinni. :)

Vierailija
66/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, jos lapussa lukee esim "Kaikki Nivea saippuat -30%", mutta kassalla se onkin normihintainen, kun ei koske sitä yhtä tiettyä tuoksua.

Et osaa lukea? Asiakkaan tehtävä on lukea mikä on alennuksessa ja mikä ei. Ihan turhaan veetuilette kassamyyjälle asiasta. Terveisin ex-myyjä

Vierailija
67/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"    Pidäpäs pääsi kiinni! Minä koen, että minulla on oikeus käyttää kassa-asiointiin niin paljon aikaa kuin haluan ja tarvitsen. Voin myös pakata ennen maksamista, ei siitä minulle mitään sanktioita tule. Käyn tutussa kaupassa ja olen hyvä asiakas koska ostan vuodessa liki 10 000 €: edestä. Kassa ei hoputa minua ja saattaa jutellakin ihan niitä näitä. Mene muualle, j

Todennäköisesti kukaan muu siellä kaupassa ei pidä sinusta tuolla käytöksellä."

Meillä on pari näitä asiakkaana, jokaikinen työntekijä kääntyy kannoillaan ja pakenee vaikka varastoon ettei tarvitse nähdä niitä tai joutua vastaamaan kysymyksiin. Vain yksi kassahenkilö joutuu sinäkin päivänä esittämään ystävällistä. Toki muut asiakkaat joutuu myös kärsimään mutta vakkariasiakkaatkin osaa jo mennä eri jonoon kuin nämä tientukot.

Vierailija
68/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttää, jos mieheni laittaa kesken kauppa asioinnin viestiä, että tarviikin tuota. Ja jos olen jo kassalla jonottamassa, niin en varmasti lähde enää hakemaan kärryn ja lapsen kanssa.

Toinen asia on eläkeläiset, joilla ei ole kiire mihinkään ja jäävät mielellään tientukkeeksi. Ostoskärryyn tarvis pyörän soittokellon tai torven, säikähtäisivät edestä pois.

Kolmas asia on, että joskus joissakin kaupoissa on radio tai musiikki isolla. Ei se minulle aina tunnelmaa luo tai hyvää fiilistä, jos on kärryissä lapsi mukana ja kaupassa on läjäpäin muitakin asiakkaita. Joutuu keskittymään ostoksiin ja lapseen ja pitämään alkavan ahdistuksen loitolla.

Vierailija
69/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edessä oleva ei laita pulikkaa.

Vierailija
70/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukukelvottomat hintalaput hyllynreunassa. Kärpäsenpaskan kokoisia kirjaimia ja numeroita kiiltävän muovin takana lattianrajassa tai Lauri Markkasen donkkauskorkeudella. Yritä siinä sitten arvailla mitä mikäkin maksaa. 

Joo, on vähän ärsyttävää. Ihan mielenkiinnostakin vertailen tarkkaan kilohintoja ja näin. Näkö on hyvä ja pääsen kyllä kyykkyyn vaivatta, mutta silti.

Vierailija
71/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullonpalautusautomaatit aina tuuttaa myyjää paikalle joka ei koskaan tule. Sitten raahaat tyhjät flindat takas himaan.

Kassat ketkä toimii kuin hidastetussa elokuvassa. 

Kai tiesit, että kaupan tulee ottaa palautuspullot ja -tölkit vastaan vaikkei kone toimisikaan tai vaikka kaupassa ei edes olisi palautuskonetta? :)

"Myös kaupoilla, kioskeilla ja huoltamoilla on pantillisten juomapakkausten myyntiin suhteutettu velvollisuus myös vastaanottaa niitä ja maksaa pantti vaikka niillä ei olisikaan palautusautomaattia. Kohtuus myös tässä: säkkikaupalla pulloja ja tölkkejä ei kannata kioskiin kantaa, sillä yleensä säilytystilat niissä ovat pienet. Myös palautusautomaatin ollessa epäkunnossa on kauppa velvollinen vastaanottamaan pakkaukset ja maksamaan niistä pantti." Lähde: Helsingin uutiset

Vierailija
72/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumittavat ihmiset. käynkin siksi kaupoilla öisin

Vierailija
73/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää muut asiakkaat, jotka hortoilevat ilman mitään selkeää suunnitelmaa ja säntäilevät ennalta arvaamatta eteen ja tukkivat hyllyt jäädessään lukemaan tuoteselosteita (miksei voi siirtyä aavistuksen kauemmas lukemaan, niin muutkin pääsevät hyllylle?)

Toinen ärsytyksenaihe on ehdottomasti kassalla idiottina seisova asiakas, joka ODOTTAA siinä kassan edessä maksuväline kädessään, että kassa on piipannut hänen lukuisat ostoksensa, ja vasta maksun jälkeen vaivautuu siirtyä pakkaamaan niitä.. Mikä järki? :O Itse menen jo muutaman tuotteen ostaessani heti hihnan päähän pakkaamaan, maksuväline tietysti jo tässä vaiheessa laukusta esille kaivettuna..

Vierailija
74/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydenpalvelun asiakkaat, yleensä eläkeläisiä pahimpaan ruuhka-aikaan liikenteessä. 

Ostaa ruokaa, mukana lajitelma omia pikkuruisia kestokasseja, palataan tähän hetken kuluttua. Maksun jälkeen muistavat, että niin olihan minulla näitä veikkauksiakin, kaivaa ikivanhan veikkauskuoren esiin, jaa niin se veikkauskorttikin on täällä jossain... Jossain... tuossa! Maksun jälkeen, jaa mutta ottaisin vielä arpoja, mihinkäs se veikkauskortti jo katosi......tässä! Maksun jälkeen tulee vielä mieleen, että piti ostaa tupakkia/postimerkkejä/nostaa rahaa... siirtyy pakkaamaan, mutta eihän ne ostokset mahdu niihin pieniin kestopussukoihin, joten änkeää jonon keskelle hakemaan muovikassia, ja sekin sitten maksetaan rahapussista kaivetuilla pikkukolikoilla.

Vierailija
75/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppojen tarjoukset.. Jotkut tarjoukset on kaikille, jotkut klubilaisille, pitää olla joku kortti tai äppi. Itse yleensä tajuan nämä, mutta kassalla on aina joku periaatteen ihminen, joka tinkaa ja vänkää, että kyllä tämä pitää saada tarjoushintaan kun siellä hyllyn reunassa lukee hinta. Mutta kun se on vaan tokmanniklubilaiselle tai lidlissä pitää olla äppi!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi