Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää kauppareissuissa?

Vierailija
10.06.2024 |

Nyt saa avautua mutta pidetään ketju siistinä. Ärsyttää ihmiset, jotka eivät sano mitään jos haluavat ostaa jonkin tuotteen ja suoraan tulevat päälle ja tönivät. Miksi sitä suuta ei saa auki ja sanottua ystävällisesti, että väistätkö? Toinen, mikä ärsyttää on ärsyttävät kaupan mainosrimputukset onx sul fyrkkaa jyrkka hoitaa hoilaten. Ugh olen puhunut nyt on teidän vuoro.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen kassalla ja juusto unohtui. Se on ison marketin vastakkaisessa kulmassa.

Ostoslistat on keksitty.

Vierailija
22/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt kertoa niin, että ei mene moderointiin.

Siis kyselijät. Puolitutut tuli helteillä kyselemään, että "No mitäs sulle kuuluu, eikö oo ihana ilma?"

Menen kauppaan ostoksille - en keskustelemaan helteistä, joka oli ihan hirveää. Siis kuumat kelit. Muutenkaan en halua puhua niiden ihmisten kanssa, joita tuskin tunnen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan vain kotiinkuljetuksella. 

Vierailija
24/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki.

Paitsi minä, olen aidosti mukava ja ystävällinen myyjä. :) Et ole tainnut asioida kassallani.

Vierailija
25/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntit ostoskärryineen hyllyn edessä. Ei pääse ottamaan tuotetta hyllystä.

Sanot vaan että anteeksi, voisinko ottaa tuosta tuon tuotteen x. Minulla on toiminut aina. Ihan älytöntä suuttua muille, kun ei itse osaa sosiaalisten taitojen alkeita.

Vierailija
26/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa vituttaa seistä kun joku vitkuttaa tahallaan, haluaa esim pakata ennen maksamista, alkaa kaivaa plussakorttia/sovellusta vasta kun kassa on tovosen odottanut maksua, sitten etsii pullokuitin, ehkä myös viime kuussa unohtuneen. Sitten ehkä päästään maksuun joka sekin suoritetaan pitkän kaavan mukaan. Luulen että tämmöinen käytös tuo näille ihmisille tunteen siitä että ovat jotenkin tärkeitä kun kaikki odottavat hänen tekemisiään. Ehkä eivät muuten saa tuntea itseään tärkeäksi elämässä.

Vierailija
27/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukukelvottomat hintalaput hyllynreunassa. Kärpäsenpaskan kokoisia kirjaimia ja numeroita kiiltävän muovin takana lattianrajassa tai Lauri Markkasen donkkauskorkeudella. Yritä siinä sitten arvailla mitä mikäkin maksaa. 

Vierailija
28/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen kassalla ja juusto unohtui. Se on ison marketin vastakkaisessa kulmassa.

Ostoslistat on keksitty.

Eikä! Mahtavaa kun olet noin säihkyväisen älykäs! 

Vierailija
29/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan vain kotiinkuljetuksella.

Niin tekisin minäkin, mutta täällä periferiassa se ei ole mahdollista. Vanhana ihmisenä tuo palvelu olisi ihan parasta.

- n67v -

Vierailija
30/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa melkein aina joku kärsimätön liimautuja. Yleensä usein joku haisuli arkipäiväoluidensa kanssa.

En ole koskaan kokenut tuota liimautumista. Ilmeisesti tapahtuu vain naisille, miesten toimesta?

No herranjestas, TOTTA KAI se tapahtuu vain naisille miesten toimesta! 

Vierailija
31/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiölunttanat lyllertämässä linttaan astutuilla crocseilla. Ne ei väistä.

Toivottavasti ajavat ylitsesi seuraavalla kerralla, kun puhut heistä niin rumasti.

Vierailija
32/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää eniten kun se kaupan kaunein myyjä paljastuikin varatuksi ja nyt se sitten lienee on äitiyslomalla kun raskaana se ainakin talvella oli. Tai sitten sillä oli potkupallo paidan alla.

Jos tää on mielestäsi kiva läppä niin kerro se kavereillesi. 

Vierailija
33/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne matkat niihin ja sitten taas takaisin järkyttävien painoisten kassien ja vetokärryn kanssa julkisilla. Mulla Espoossa pysäkille käveltävä jyrkkää ylämäkeä kaksi kilometriä. Bussilla päättäriltä päättärille yli tunti. Aivan helvetillistä talvella jäisillä kaduilla.

Päättäri? Miksi pitää aina vääntää kaikkia sanoja?

Vierailija
34/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää, kun olet tunnin marssimisen jälkeen kassalla ihan naattina ja tiedät edessä olevan vielä pakkaanisen ja tunnin resuamisen bussilla kotiin, niin kassa-akka kiekaisee Mukavaa päivänjatkoa 🥵😰😡🤬

Vierailija
35/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kolme asiaa;

Se kaupan toisella puolella olevalla leluosastolla huutava kakara jonka rääkyminen kuuluu heviosastolle asti

Se yksi mummo jonossa joka alkaa laskea 20 sentin kolikkoja ja sitten kitisemään "eikö tämä viili ollut -20%?"

Sen viilimummon kaverit jotka ovat jääneet pitämään marttakerhoa ovien eteen

Vierailija
36/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuvat kakarat ja kun ne juoksentelee ympäri kauppaa eikä äiti voi kieltää pikku hajuhernettä ja SE ERITYISESTI että ihmiset tuijottavat mitä ostat ja mitä sinulla on ostoskärryissä🙄 mitä se kenelläkään kuuluu mitä joku vento vieras ostaa🙄

Vierailija
37/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin enää käynyt kaupassa vaan tilaan ostokset kotiovelle. Ei tarvitse mistään kauppareissuista ärsyyntyä enää. 

Tai, jos nyt jostain ärsyynnynkin niin siitä, että ne kotiovelle tuodut muovikassit on vedetty niin tiukkaan umpisolmuun, ettei niitä sormien nivelrikkoisuuden takia saa avattua muuten kuin leikkaamalla saksilla kassit auki. Haarukan piikeillä joskus oon yrittänyt muovikassin solmua löysätä ja siten kassia avata, mutta jos sisältää pakasteita niin ei voi jäädä näpertelemään.

Vierailija
38/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa vituttaa seistä kun joku vitkuttaa tahallaan, haluaa esim pakata ennen maksamista, alkaa kaivaa plussakorttia/sovellusta vasta kun kassa on tovosen odottanut maksua, sitten etsii pullokuitin, ehkä myös viime kuussa unohtuneen. Sitten ehkä päästään maksuun joka sekin suoritetaan pitkän kaavan mukaan. Luulen että tämmöinen käytös tuo näille ihmisille tunteen siitä että ovat jotenkin tärkeitä kun kaikki odottavat hänen tekemisiään. Ehkä eivät muuten saa tuntea itseään tärkeäksi elämässä.

Pidäpäs pääsi kiinni! Minä koen, että minulla on oikeus käyttää kassa-asiointiin niin paljon aikaa kuin haluan ja tarvitsen. Voin myös pakata ennen maksamista, ei siitä minulle mitään sanktioita tule. Käyn tutussa kaupassa ja olen hyvä asiakas koska ostan vuodessa liki 10 000 €: edestä. Kassa ei hoputa minua ja saattaa jutellakin ihan niitä näitä. Mene muualle, jos et kestä itseäsi.

Vierailija
39/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiakkaat. Ihmiset jotka tukkii kulkuväylät, huonosti käyttäytyvät ja äänekkäät lapset, kassalla hidastelijat.

Vierailija
40/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei löydä mitään tuotteita uudessa kaupassa vaikka kuvittelee että jokin tuote kuuluu aina samaan kategoriaan kaikissa kaupoissa. Ei kuulu! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän