Mikä teitä ärsyttää kauppareissuissa?
Nyt saa avautua mutta pidetään ketju siistinä. Ärsyttää ihmiset, jotka eivät sano mitään jos haluavat ostaa jonkin tuotteen ja suoraan tulevat päälle ja tönivät. Miksi sitä suuta ei saa auki ja sanottua ystävällisesti, että väistätkö? Toinen, mikä ärsyttää on ärsyttävät kaupan mainosrimputukset onx sul fyrkkaa jyrkka hoitaa hoilaten. Ugh olen puhunut nyt on teidän vuoro.
Kommentit (75)
Lähiölunttanat lyllertämässä linttaan astutuilla crocseilla. Ne ei väistä.
Pullonpalautusautomaatit aina tuuttaa myyjää paikalle joka ei koskaan tule. Sitten raahaat tyhjät flindat takas himaan.
Kassat ketkä toimii kuin hidastetussa elokuvassa.
Muut ihmiset ja se, että kassa joutuu jatkuvasti jeesaamaan itsepalvelukassaa käyttäviä eli kaikkien asiointi hidastuu niiden takia.
se kun rahaa ei ole ostaa kuin kaikkein välttämättömimmät jutut ja niistäkin se halvin versio.
Yleinen huono-osaisuutta ja epäakateemisuutta tihkuva ilmapiiri varsinkin joissain S-ryhmän kaupoissa. Mieluummin tilaan ostokset kotiin tai käyn K-ryhmällä.
Kun olen kassalla ja juusto unohtui. Se on ison marketin vastakkaisessa kulmassa.
Vierailija kirjoitti:
Kovat hinnat ja S/K kartelli.
Ei sun ole pakko niissä käydä, mee siihen saksalaiseen tai tokmannille
Pariskunnat kaupassa. Toinen roikkuu kärryissä, toinen pitää niitä käsivarrenmitan päässä itsestään ja niin täytetään koko käytävä. Väistää ei voi, koska he olivat siinä ensin.
Ne matkat niihin ja sitten taas takaisin järkyttävien painoisten kassien ja vetokärryn kanssa julkisilla. Mulla Espoossa pysäkille käveltävä jyrkkää ylämäkeä kaksi kilometriä. Bussilla päättäriltä päättärille yli tunti. Aivan helvetillistä talvella jäisillä kaduilla.
Hyllyjen edessä seisoskelijat. Käytävän tukkijat. Jonossa etuilijat. Joka kerta on näitä.
Hirvee vauhti kaikilla. Ihmiset juoksee. Mihin voi AINA olla kiire? Itse lähtee huomaamatta mukaan tähän.
Juorukerhot käytävien tukkeena
Zombie vanhukset, niistä ei tiesä mihin suuntaan ne on menossa, ohita siinä sitten.
Kassalla selkään liimautujat.
Kassajonossa melkein aina joku kärsimätön liimautuja. Yleensä usein joku haisuli arkipäiväoluidensa kanssa.
Ärsyttää kun joudun ovelta hakemaan ostokset. Olen kysynyt että eikö kuljettaja voisi tuoda niitä sisälle ja laittaa jääkaappiin/kaappeihin.
Vierailija kirjoitti:
Kassajonossa melkein aina joku kärsimätön liimautuja. Yleensä usein joku haisuli arkipäiväoluidensa kanssa.
En ole koskaan kokenut tuota liimautumista. Ilmeisesti tapahtuu vain naisille, miesten toimesta?
Se jos haluamaani tuotetta ei ole saatavilla tai pitää arvata milloin sitä mahdollisesti tulee. Juuri tänään taas lempileipääni ei ollut tuoreena hyllyssä.
Juntit ostoskärryineen hyllyn edessä. Ei pääse ottamaan tuotetta hyllystä.
Kovat hinnat ja S/K kartelli.