Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä ärsyttää kauppareissuissa?

Vierailija
10.06.2024 |

Nyt saa avautua mutta pidetään ketju siistinä. Ärsyttää ihmiset, jotka eivät sano mitään jos haluavat ostaa jonkin tuotteen ja suoraan tulevat päälle ja tönivät. Miksi sitä suuta ei saa auki ja sanottua ystävällisesti, että väistätkö? Toinen, mikä ärsyttää on ärsyttävät kaupan mainosrimputukset onx sul fyrkkaa jyrkka hoitaa hoilaten. Ugh olen puhunut nyt on teidän vuoro.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukukelvottomat hintalaput hyllynreunassa. Kärpäsenpaskan kokoisia kirjaimia ja numeroita kiiltävän muovin takana lattianrajassa tai Lauri Markkasen donkkauskorkeudella. Yritä siinä sitten arvailla mitä mikäkin maksaa. 

Mitä sillä on väliä mitä jokin maksaa? Ole iloinen, että on mitä ostaa.

Vierailija
42/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset.

Siksi menenkin tarkoituksella vähän syrjemmäksi kauppaan, jossa on aina vähemmän ihmisiä (koska on syrjässä) ja  jossa en ikinä törmää puolituttuihin tai tuttuihin tai naapureihin.

En jaksa törmätä tuttuihin ja löpistä kauppareissulla (ilman meikkiä ja rönttöisenä muutenkin).

Eikä kassajonotkaan oo pahoja syrjässä. Plus näin tuen syrjäisempää kauppaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tilaan vain kotiinkuljetuksella.

Niin tekisin minäkin, mutta täällä periferiassa se ei ole mahdollista. Vanhana ihmisenä tuo palvelu olisi ihan parasta.

- n67v -

Oletko mielestäsi vanha n67V?

Vierailija
44/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan mikään, olen vain onnellinen siitä, että voin asioida kaupassa ilman ongelmia ostaen mitä ns haluan.

Tehdään 1 isompi kauppakeikka/vkossa, keskellä viikkoa ehkä jotain pientä täydennystä.

Vierailija
45/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariskunnat kaupassa. Toinen roikkuu kärryissä, toinen pitää niitä käsivarrenmitan päässä itsestään ja niin täytetään koko käytävä. Väistää ei voi, koska he olivat siinä ensin.

Tämä. En ymmärrä, miksi pitää lyllertää yhdessä, ilmeisesti tavan vuoksi. Kauppareissu sujuisi huomattavasti nopeammin, jos molemmat hakisivat niitä ostoksia kärryyn. Mut ei, toinen tuijottaa puhelintaan (yrittää ymmärtää ostoslistaa?) ja toinen möhkäle seisoo tien tukkona. Ihan eksyksissä, vaikka kärryihin kerätään todennäköisesti samat grilliribsit, avokaadot, kaljat, maksalaatikot ja perunasuikaleet kuin aina aiemminkin. Kassajonossa huomataan, että punasipuli ja croissantit unohtui, vaikka ne piti olla listalla. 

Vierailija
46/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kolme asiaa;

Se kaupan toisella puolella olevalla leluosastolla huutava kakara jonka rääkyminen kuuluu heviosastolle asti

Se yksi mummo jonossa joka alkaa laskea 20 sentin kolikkoja ja sitten kitisemään "eikö tämä viili ollut -20%?"

Sen viilimummon kaverit jotka ovat jääneet pitämään marttakerhoa ovien eteen

Tuommoisten heikkohermoisten ei tarvitsisi tulla kauppaan ollenkaan. 

Vierailija
47/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonot. Onneksi pystyn yleensä käymään kaupassa hiljaisina aikoina.

Vierailija
48/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen kassalla ja juusto unohtui. Se on ison marketin vastakkaisessa kulmassa.

Ostoslistat on keksitty.

Eikä! Mahtavaa kun olet noin säihkyväisen älykäs! 

Olet vain tottunut veetuilemaan, mutta sarkasmisi on huonoa laatua.

Vierailija
49/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullonpalautusautomaatit aina tuuttaa myyjää paikalle joka ei koskaan tule. Sitten raahaat tyhjät flindat takas himaan.

Kassat ketkä toimii kuin hidastetussa elokuvassa. 

Hihiii tää oli hauska! 🤣

Vierailija
50/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonossa ostoskärssyillä selkään tökkivät ihmiset.

Vierailija
51/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa vituttaa seistä kun joku vitkuttaa tahallaan, haluaa esim pakata ennen maksamista, alkaa kaivaa plussakorttia/sovellusta vasta kun kassa on tovosen odottanut maksua, sitten etsii pullokuitin, ehkä myös viime kuussa unohtuneen. Sitten ehkä päästään maksuun joka sekin suoritetaan pitkän kaavan mukaan. Luulen että tämmöinen käytös tuo näille ihmisille tunteen siitä että ovat jotenkin tärkeitä kun kaikki odottavat hänen tekemisiään. Ehkä eivät muuten saa tuntea itseään tärkeäksi elämässä.

Pidäpäs pääsi kiinni! Minä koen, että minulla on oikeus käyttää kassa-asiointiin niin paljon aikaa kuin haluan ja tarvitsen. Voin myös pakata ennen maksamista, ei siitä minulle mitään sanktioita tule. Käyn tutussa kaupassa ja olen hyvä asiakas koska ostan vuodessa liki 10 000 €: edestä. Kassa ei hoputa minua ja saattaa jutellakin ihan niitä näitä. Mene muualle, j

Todennäköisesti kukaan muu siellä kaupassa ei pidä sinusta tuolla käytöksellä.

Vierailija
52/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset ehdottomasti. Toiseksi eniten ärsyttää se, että toistuvasti on tuotepuutteita just niissä omissa vakkarituotteissa.

Vierailija
53/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiakkaat ja etenkin nämä teini/kakaralaumat joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja tai käsitystä siitä miten ihmisten ilmoilla kuuluu käyttäytyä.

Vierailija
54/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tekisin minäkin, mutta täällä periferiassa se ei ole mahdollista. Vanhana ihmisenä tuo palvelu olisi ihan parasta.

- n67v -

En tietenkään ole.

Monen mielestä täällä olen vanha.

Vierailija
55/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, jos lapussa lukee esim "Kaikki Nivea saippuat -30%", mutta kassalla se onkin normihintainen, kun ei koske sitä yhtä tiettyä tuoksua.

Vierailija
56/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- n67v -

En tietenkään ole.

Monen mielestä täällä olen vanha.

Lainaan itseäni. Täällä jos vähättelee itseään: "Tyhmänä kysyn?" "Anteeksi typeryyteni, mutta...". niin saa  paljon mukavampia vastauksia.

- n67v -

Vierailija
57/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki.

Paitsi minä, olen aidosti mukava ja ystävällinen myyjä. :) Et ole tainnut asioida kassallani.

Saako sulta pimppiäkin? 🥺

Toiveikas Inseli-poika

Vierailija
58/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, jos lapussa lukee esim "Kaikki Nivea saippuat -30%", mutta kassalla se onkin normihintainen, kun ei koske sitä yhtä tiettyä tuoksua.

Minua ärsyttää ne ihmiset jotka on kassalla kyselemässä että miksi en saa alennusta saippuasta ja niillä on sitten eri merkin saippua. Tai lapussa lukee jogurtit 4kpl 2€ ei koske laktoosittomia ja sitten kassalla ihmetellään miksi en saa näitä laktoosittomia jogurtteja alennuksella. Ihan varmasti siinä nivean saippuat alennuksella on ollut joku ei tämä tuoksu rajoitus.

Vierailija
59/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärrien työntäminen, koska se on niin painava.

Kassien kantaminen, kun ne on niin painavia.

Vierailija
60/75 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se että kassajonossa joku papparainen koputtaa olkapäähän ja kysyy että voiko mennä ensin kun hänellä on vain tämä yksi tuote ja kun päästän hänet edelleni, hän ei ostakaan sitä mustikkarasiaa vaan haluaa palauttaa sen ja alkaa myyjän kanssa vääntämään kun haluaa siitä rahat takaisin.

Ärsyttää se että vanhemmat ei reagoi MITENKÄÄN kun lapsi tunkee sormensa siihen appelsiinimehulaitteen hanaan, nuolaisee sormea, tunkee uudestaan jne.

Ärsyttää kun kerran puolessa vuodessa ostat kalapuikkoja ja jonossa joku äijä kaljojensa kanssa alkaa valistamaan kuinka ne on huonoa ruokaa lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme