Bensa/Diissel autoilija, miten kompensoit kaasujalanjälkeäsi?
Kun Antero Vartijan kompensointiyrityskin meni konkkaan?
Kommentit (20)
Ilmastossa on aina ollut kaasuja, ei sitä tarvitse kompensoida.
Pesen kaasupolkimesta jalanjäljen pois
Äsken kompensoin pyyhkimällä rappuralliin myös kytkinjalan kun kävelin autosta vastaleikatulla nurmikolla, oli märkää ja tarttui kenkiin.
En millään. Jos en käy autolla töissä, jään yhteiskunnan elätiksi. Kumpi parempi? Jos aidosti haluttaisiin vihreää autoilua, uusiutuvan dieselin hintaa laskettaisiin edullisemmaksi kuin tavallisen dieselin, mutta rahastuskeinona tämäkin on vain. Sähkövatkainta en osta ikipäivänä vaikka voittaisin lotossa.
En ole koskaan lentänyt. Yksi lento vastaa 100000 vuotta yksityisautoilua yhdeltä henkilöltä.
Suomen väestötiheydellä ei tarvi huolehtia.
Suomessa riittää luontoa kompensoimaan.
570 hp:n voimalla on kiva lähteä kompensoimaan kaasujalanjälkeä!
Opettele kirjoittamaan oikein. Se on diesel!
Aina kun näen jonkun sähköpöristimen, pistän tavallista enemmän mustaa putkeen henkilöautostani josta maksan yli tonnin vuodessa dieselveroa.
Pitäähän sitä saada rahalle vastinetta.
M40
Kaasujalanjäljen kompensointi kuuluu kaasulla ajaville hinureille.
3.0 V6 tdi
Minulla ei ole jatkuvasti uusinta muotia päällä, ei uusinta iphonea enkä ravaa ulkomailla. Luulenpa että hiilijalanjälkeni on todella pieni verrattuna niihin kadulla istuviin mukuloihin. Silti minä tietysti se suuri roisto olen kun ajelen bensiiniautollani töihin.
En mitenkään, ei voisi vähempää kiinnostaa.
Paskanko väliä, kun kommarit lentelevät huvikseen ympäri maapalloa rahan perässä. Todistaa vaan siitä että koko ilmastokusetus alkaa tulla tiensä päähän kun kommaritkaan eivät siihen itse usko ja paljastavat sen nyt kaikille.
Vaikka on mulla muutama hehtaari metsää ja puulla lämpiää talo.
Istututin mökille 200 koivun tainta ja 100 männyn. Josko niillä saisi ajaa vanhan Volvon loppuun hyvällä omatunnolla.
Ei niitä kaasuja niin kauheasti tule, autoni puhdistaa pakokaasuja urealla
Missä se euron pensa, Riikka ja muut persut?
Jyrskäytän polttomoottorikäyttöisen ajoleikkurin käyntiin ja ajaa päräytän nurmikon lyhyeksi
Painan kaasua.