Neuvokaa miten saada tori.fissä myytyä tavaroita?
Olen reilun kuukauden ajan torissa yrittänyt myydä joitakin lastenvaatteita, naistenvaatteita ja kodin tavaroita. En tunnu onnistuvan siinä ja kaipaisin neuvoja kokeneemmilta. Yritin katsoa malliksi mielestäni hyviä muiden ilmoituksia ja niiden avulla yritin saada omistani hyviä. En tiedä mikä niissä mättää, mielestäni hinnatkin on alhaisia kun monesta pyydän vain euron. Ja kaikki siis vähintään hyväkuntoisia, osa vain kerran käytettyjä. Mutta en saa mitään myytyä.
Kommentit (40)
Hinta 0 euroa ja postitus tai kotiinkuljetus kuuluu hintaan.
Elämme sellaisia aikoja että, mikään ei oikein myy missään. Ihmisillä ei ole ylimääräistä rahaa,
Ja vastauksena vielä kysymykseen, niin hyvät kuvat ja kuvaus koosta, että vastaako kokoa ja tarvittaessa mitat.
Ja kaikkiin ilmoituksiin, että ei hajusteita, eläimiä ja tupakointia, jos näitä ei löydy.
Vierailija kirjoitti:
Hinta 0 euroa ja postitus tai kotiinkuljetus kuuluu hintaan.
Nyt alkoi kiinnostaa. Etenkin jos ovelle tuodaan...
Saatko edes viestejä mahdollisilta ostajilta? Kysyykö kukaan mitään?
Laitoin viikko sitten toriin 6 ilmoitusta ja puolet on nyt myyty. Aika hyvin minusta. Kaksi huonekalua ja yhdet verhot. En osaa antaa vinkkejä. Itse myyn vain sellaista tavaraa mistä olisin valmis itsekin maksamaan eikä hinnat ole ihan pienimmästä päästä. Vaatteet ei kyllä liiku yhtään, en vaivaudu niitä edes myymään vaan vien vaatekeräykseen.
Vaatteiden jälleenmyyntiarvo on todella matala ja pienikin virhe vaatteessa tekee sen arvottomaksi. Muoti muuttuu, niin tuotteet vanhenevat. Brändivaatteita saattaa saada myytyä jossakin designoituneessa facebook-ryhmässä vielä
Hintaa vaan alaspäin. Tuotteen pitää olla lähes uudenveroisessa kunnossa että se ostettaisiin ja merkkituotteita ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Hintaa vaan alaspäin. Tuotteen pitää olla lähes uudenveroisessa kunnossa että se ostettaisiin ja merkkituotteita ostetaan.
Jos myyn nyt yhdellä eurolla kivannäköistä kerran käytettyä lasten paitaa, niin paljonko pitää pudottaa hintaa vielä? Ap
Tee näin, otsikoksi: Takki. Leipäteksti: Lasten koon takki, koko 58, väri vihreä, hinta: 60 euroa sisältäen postikulut ostajan postiin. Myös nouto mahdollinen. Tarvittaessa toimitan lisää kuvia.
Sitten odottelet viestiä ja lähettelet kyselijäille kuvia. Kaikkiin kuviin, myös alkuperäisiin myyntikuviin, referenssimittanauha viereen. Noutohinnan saa tietää siis viestillä. Ilmoitettu hinta on kokonaiskustannus asiakkaan noutopaikkaan ja siitä ei kannata alkaa vääntämään.
Siellä on nyt vilkastunut taas. Sain lauantaina myytyä yhden tavaran ja täksi illaksi on sovittu uusi nouto.
Itse en postita mitään, mikä varmasti hidastaa kaupantekoani, mutta haluan tehdä kaupat selkeästi kasvotusten ja käteisellä niin että mitään jälkivääntöä ei tule.
Ei tuo Tori oikein vedä. Itse myyn Huutonetissä kaikenlaista ja koko ajan menee kaupaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tee näin, otsikoksi: Takki. Leipäteksti: Lasten koon takki, koko 58, väri vihreä, hinta: 60 euroa sisältäen postikulut ostajan postiin. Myös nouto mahdollinen. Tarvittaessa toimitan lisää kuvia.
Sitten odottelet viestiä ja lähettelet kyselijäille kuvia. Kaikkiin kuviin, myös alkuperäisiin myyntikuviin, referenssimittanauha viereen. Noutohinnan saa tietää siis viestillä. Ilmoitettu hinta on kokonaiskustannus asiakkaan noutopaikkaan ja siitä ei kannata alkaa vääntämään.
Ei tuo ole hyvä että pyydettäessä lisää kuvia. Kannattaa laittaa siihen niin monta kuvaa kuin mahtuu ja tärkeimmistä kohdista nämä.
Naisten vatteita on vaikea saada myydyksi, jos ei ole mitään merkkituotteita niin eivät ne oikein kaupaksi käy. Lasten vaatteissa vähän sama, jos on jotain perusvaatetta niin vaikea saada myydyksi. Voisit yrittää laittaa vaatteet paketiksi, kaikki saman koon vaatteet yhteen.
Tori on uudistuksen jälkeen huonontunut ja väki on lakannut käyttämästä sitä, sekin vähentää myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos myyn nyt yhdellä eurolla kivannäköistä kerran käytettyä lasten paitaa, niin paljonko pitää pudottaa hintaa vielä? Ap
Opit tästä että ostat vain tarpeeseen, mahdollisimman vähän.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viikko sitten toriin 6 ilmoitusta ja puolet on nyt myyty. Aika hyvin minusta. Kaksi huonekalua ja yhdet verhot. En osaa antaa vinkkejä. Itse myyn vain sellaista tavaraa mistä olisin valmis itsekin maksamaan eikä hinnat ole ihan pienimmästä päästä. Vaatteet ei kyllä liiku yhtään, en vaivaudu niitä edes myymään vaan vien vaatekeräykseen.
Pitää myydä jotain, jonka hinta ja kunto on tarpeeksi hyvä uuteen vastaavaan verrattuna. Esimerkiksi ehjä keräilyastia tai laadukas huonekalu n. 75-80% uudesta vastaavasta ja varmasti menee kaupaksi. Vaatteet kannattaa antaa sukulaisille tai ystäville, jos eivät halua/tarvitse, niin keräyslootaan...
Ihmisillä on liikaa tavaraa ja monilla on rahat loppu, merkkituotteet menee kaupaksi jos laitat halvalla myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt vilkastunut taas. Sain lauantaina myytyä yhden tavaran ja täksi illaksi on sovittu uusi nouto.
Itse en postita mitään, mikä varmasti hidastaa kaupantekoani, mutta haluan tehdä kaupat selkeästi kasvotusten ja käteisellä niin että mitään jälkivääntöä ei tule.
Teidän kaltaiset myyjät on rasittavia. Useamman tietyn lastenpaidan ostaisin heti ja mahtuisi vielä helposti tulemaan kirjepostituksena laatikkoon, mutta ei kun myyjä haluaa vain noudon omasta pirtistään😖 Siellä se paita on nytkin edelleen kuukausia myöhemmin myynnissä..aivan dorkaa myyntiä.
Kokeile paikallista facekirppis tai Vinted sovellusta lastenvaatteille.
Tuntuu, että on ihan tuurista kiinni, että mitä saa myytyä missäkin. Itse olen myynyt pari juttua Torissa, joita en saanut muualla kaupaksi. Mulla on ollut haku tai diili vaihtoehtona.