Neuvokaa miten saada tori.fissä myytyä tavaroita?
Olen reilun kuukauden ajan torissa yrittänyt myydä joitakin lastenvaatteita, naistenvaatteita ja kodin tavaroita. En tunnu onnistuvan siinä ja kaipaisin neuvoja kokeneemmilta. Yritin katsoa malliksi mielestäni hyviä muiden ilmoituksia ja niiden avulla yritin saada omistani hyviä. En tiedä mikä niissä mättää, mielestäni hinnatkin on alhaisia kun monesta pyydän vain euron. Ja kaikki siis vähintään hyväkuntoisia, osa vain kerran käytettyjä. Mutta en saa mitään myytyä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaa vaan alaspäin. Tuotteen pitää olla lähes uudenveroisessa kunnossa että se ostettaisiin ja merkkituotteita ostetaan.
Jos myyn nyt yhdellä eurolla kivannäköistä kerran käytettyä lasten paitaa, niin paljonko pitää pudottaa hintaa vielä? Ap
Lastenvaateet kannattaa myydä pakettina, turha yrittää myydä jotain yksittäisiä vaatteita eurolla.
Ainakaan naisten vaatteet eivät millään mene kaupaksi. Ihmettelen kyllä mistä vähävaraisemmat ihmiset sitten nykyään hankkivat vaatteensa kun kirpparit pursuavat vaatteita ja omastakin rekistäni ostettiin viikon aikana vain YKSI TAKKI ! Ja minulla kuitenkin on myynnissä vain laadukkaita ja hyväkuntoisia vaatteita, kaikki halvalla. Uskomatonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt vilkastunut taas. Sain lauantaina myytyä yhden tavaran ja täksi illaksi on sovittu uusi nouto.
Itse en postita mitään, mikä varmasti hidastaa kaupantekoani, mutta haluan tehdä kaupat selkeästi kasvotusten ja käteisellä niin että mitään jälkivääntöä ei tule.
Teidän kaltaiset myyjät on rasittavia. Useamman tietyn lastenpaidan ostaisin heti ja mahtuisi vielä helposti tulemaan kirjepostituksena laatikkoon, mutta ei kun myyjä haluaa vain noudon omasta pirtistään😖 Siellä se paita on nytkin edelleen kuukausia myöhemmin myynnissä..aivan dorkaa myyntiä.
Asun Helsingissä ja aivan ison kauppakeskuksen lähellä. Mulla ei ole ollut mitään ongelmia saada näitä tavaroita ostajille. Joko kotoa haettuina tai treffeinä tuolla kauppakeskuksessa.
Eikä se Tori ole ainoa väylä täällä, vaan jo tänä keväänä olen ollut myymässä neljässä ilmaisessa kirppistapahtumassa. Lastenvaatteet olen myynyt aikaa sitten mökkikunnan MLL-kirppiksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hintaa vaan alaspäin. Tuotteen pitää olla lähes uudenveroisessa kunnossa että se ostettaisiin ja merkkituotteita ostetaan.
Jos myyn nyt yhdellä eurolla kivannäköistä kerran käytettyä lasten paitaa, niin paljonko pitää pudottaa hintaa vielä? Ap
Jotain vikaahan siinä paidassa on, jos ei tullut käytettyä kuin kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut paidassa vikaa, vaan syynä oli lapsen kasvupyrähdys (jäi sen koon vaatteet hetkessä pieneksi) ja se että pari muuta paitaa oli enemmän lapsen suosikkeja silloin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on nyt vilkastunut taas. Sain lauantaina myytyä yhden tavaran ja täksi illaksi on sovittu uusi nouto.
Itse en postita mitään, mikä varmasti hidastaa kaupantekoani, mutta haluan tehdä kaupat selkeästi kasvotusten ja käteisellä niin että mitään jälkivääntöä ei tule.
Teidän kaltaiset myyjät on rasittavia. Useamman tietyn lastenpaidan ostaisin heti ja mahtuisi vielä helposti tulemaan kirjepostituksena laatikkoon, mutta ei kun myyjä haluaa vain noudon omasta pirtistään😖 Siellä se paita on nytkin edelleen kuukausia myöhemmin myynnissä..aivan dorkaa myyntiä.
Ai myyjä on rasittava kun ei toimi sinun pillin mukaan? Minä taas ymmärrän hyvin ettei kaikkia halua postittaa, varsinkaan kirjeenä. Postituksesta on muutenkin ylimääräistä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on voinut tulla lahjaksi ja olla kooltaan niin nafti, että ei ehtinyt ikinä isompaan käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tarvitset sitä euroa?
Vie hyväntekeväisyyskirppikselle eli lahjoita hyvään tarkoitukseen. Kerralla pääset eroon ja vaivatta.
Ei tästä torimyynnistä ole minulle mitään vaivaa, enemmän tämän on tarkoitus olla hauskaa ajanvietettä, jossa voi saada samalla vaikka euron lapsen jätskiä varten. Tykkään valokuvata, tykkään kirjoittaa, tykkään markkinoinnista kun se liittyy työhöni, niin näin hoitovapaalla tämä on ihan mukavaa vain. Ap
En tajua, minkä vaivan monet on valmiita näkemään ja aikaa käyttämään siihen, että jostain käytetystä rievusta saa euron tai 50 senttiä.
Mahtaa olla talous tiukalla. Ja paljon ylimääräistä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan naisten vaatteet eivät millään mene kaupaksi. Ihmettelen kyllä mistä vähävaraisemmat ihmiset sitten nykyään hankkivat vaatteensa kun kirpparit pursuavat vaatteita ja omastakin rekistäni ostettiin viikon aikana vain YKSI TAKKI ! Ja minulla kuitenkin on myynnissä vain laadukkaita ja hyväkuntoisia vaatteita, kaikki halvalla. Uskomatonta!
Alennusmyynneistä saa uusia vaatteita jopa halvemmalla. Kannatan itsekin kierrattämistä, mutta ei ole mitään järkeä maksaa käytetystä jos uutta saa suunnillee samalla hinnalla tai edullisemmin.
Lasten vaatteet pakettina. En edes mieti ostavani mistää nettikirppikseltä jos lapseni tarvitsisi paidan. En alkaisi näkemän yhden paidan takia samaa vaivaa kuin koko kassillesen. Hankin vaatteet kerralla, jos lapselleni alkaa joku koko jäämään pieneksi. Eli se sun euron paidan hinta laskee 0,5- 2 senttiin. Näin se vaan menee nykyään.
Mä vien nykyään kaikki kierrätykseen ja kaatiksen ota ja jätä-konttiin, jos siis joku tuttu ei halua ottaa roippeitani vastaan. En myy enää mitään.
Mä olen saanut annetaan-osastolla tavaraa hyvin "kaupaksi". Mulla oli noin 400 euron astiasto myynnissä, eikä kukaan ostanut sitä 15 eurolla. Sillä olisi saanut vajaa 1,5 lautasta kaupasta. Ei kukaan enää osta kuin tarpeeseen enää.
Vierailija kirjoitti:
Kirpparit on tosiaan täynnä hyvääkin vaatetta halvalla, jotkut haluavat kylläkin lähes saman hinnan mitä ovat uutena maksaneet.
Ei se niin mene, kirpparille kirpparihinnat.
Itse kiertelen paljon kirppareita ja tarjontaa on niin paljon ettei ole pakko ostaa ylihinnoiteltua vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut annetaan-osastolla tavaraa hyvin "kaupaksi". Mulla oli noin 400 euron astiasto myynnissä, eikä kukaan ostanut sitä 15 eurolla. Sillä olisi saanut vajaa 1,5 lautasta kaupasta. Ei kukaan enää osta kuin tarpeeseen enää.
Oliko Paratiisisarjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie hyväntekeväisyyskirppikselle eli lahjoita hyvään tarkoitukseen. Kerralla pääset eroon ja vaivatta.
Ei tästä torimyynnistä ole minulle mitään vaivaa, enemmän tämän on tarkoitus olla hauskaa ajanvietettä, jossa voi saada samalla vaikka euron lapsen jätskiä varten. Tykkään valokuvata, tykkään kirjoittaa, tykkään markkinoinnista kun se liittyy työhöni, niin näin hoitovapaalla tämä on ihan mukavaa vain. Ap
Kokeile Vintediä. Olen myynyt siellä tosi paljon ja myös edullisia Lindex ym. merkkejä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, minkä vaivan monet on valmiita näkemään ja aikaa käyttämään siihen, että jostain käytetystä rievusta saa euron tai 50 senttiä.
Mahtaa olla talous tiukalla. Ja paljon ylimääräistä aikaa.
En mä köyhyyden takia noita vaatteita myy. Plussa kuitenkin, että noista saa vähän takaisin.
Ainakin kannattaa silittää ne vaatteet ja kuvata kunnolla ja yksittäin selkeää yksiväristä taustaa vasten. Aivan järkyttäviä ryppykasoja kirjavalla alustalla näkee aivan liian usein nettikirppareilla.
Tee samankokoisista vaatteista vaatepaketti ja laita edullinen hinta. Hyvät kuvat pitää olla ja vaatteet siististi esille laitettuja. Vaatteita ja astioita ynnä muuta tilpehööriä on niin paljon joka paikassa myynnissä, ettei ne mene muuten kaupaksi kuin hyvin halvalla hinnalla. Euro on jo paljon yhdestä käytetystä vaatteesta kun joku Temu myy samalla hinnalla. Olen paljon myynyt töissä kaikenlaista talosta ja autoista lähtien ja kaikki on mennyt hyvin kaupaksi, kun ilmoitus on hyvä ja paljon kuvia. Jopa puhkikuluneet saunankiukaat on saatu heti myytyä mutta uusia Iittalan laseja ei kysellyt kukaan vaikka hinta oli sikahalpa.
En myy torissa mitään. Facebookissa on paikkakunnan osto ja myynti palstoja ja olen siellä saanut myytyä tavaroita melko nopeasti. Myin paljon lasten vaatteita, lasten pyörä kärryn, huonekaluja, mattoja, astioita...