cooperissa vain 1300m..
Miten mahdollista?? Tiiän että on paska kunto mutta luulin silti edenneeni pidemmän matkan:D hölkkäsin ja kävelin. Tää oli vaan oma testini minkä tein lenkillä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
5 km menee kevyesti cooperissa, vaikka pysähdyn tupakille puolimatkassa.
No, ei mene! 5000 metrin juoksun maailmanennätys on 12,35! Sinä et todellakaan cooperissa juokse 5km! Saati sitten, että välissä vedät tupakin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi pettyny ja nyt pelottaa et mulla on joku sydän tai keuhkovika :(
Ei ehkä muuta kuin huono kunto. Ja nyt on allergia-aika. Siitepölyt vaikuttaa.
Niin. Yritän tehdä niin että joka lenkillä hölkkään vähäsen. Aikasemmin oon vaan kävellyt. Muuta liikuntaa en ole harrastanut
Se on hyvä. Turha kuunnella näitä huutelijoita täällä. Toiset on paremmassa ja toiset huonommassa kunnossa. Siihen voi vaikuttaa. Juurikin tuo välillä hölkkä on hyvää kannattaa hyödyntää mäet. Ylämäet vauhdilla. Saat tehojaIntervallityyppinen harjoittelu.
on paljon ihmisiä, jotka ei jaksa sitä kahtatoista minuuttia hölkätä. Treenaamisen jälkeen moni pystyy.
Ota vaikka tavoitteesi syksyllä hölkätä koko 12min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tosi pettyny ja nyt pelottaa et mulla on joku sydän tai keuhkovika :(
Ei ehkä muuta kuin huono kunto. Ja nyt on allergia-aika. Siitepölyt vaikuttaa.
Niin. Yritän tehdä niin että joka lenkillä hölkkään vähäsen. Aikasemmin oon vaan kävellyt. Muuta liikuntaa en ole harrastanut
Se on hyvä. Turha kuunnella näitä huutelijoita täällä. Toiset on paremmassa ja toiset huonommassa kunnossa. Siihen voi vaikuttaa. Juurikin tuo välillä hölkkä on hyvää kannattaa hyödyntää mäet. Ylämäet vauhdilla. Saat tehojaIntervallityyppinen harjoittelu.
on paljon ihmisiä, jotka ei jaksa sitä kahtatoista minuuttia hölkätä. Treenaamisen jälkeen moni pystyy.
Ota vaikka tavoitteesi syksyllä hölkätä koko 12min.
&nbs
Hyvä tavoite on! Kokeilen
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä. Kaikki me muut vedetään vähintään 3500m.
Siis 4500 jos otetaan vähän kevyemmin, 5500 jos juostaan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 km menee kevyesti cooperissa, vaikka pysähdyn tupakille puolimatkassa.
No, ei mene! 5000 metrin juoksun maailmanennätys on 12,35! Sinä et todellakaan cooperissa juokse 5km! Saati sitten, että välissä vedät tupakin!
Tosi ikävää, kun ei ihmisen sanaa uskota.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että 6,0km/h ollut keskinopeus ja huippunopeus 10,4km/h
Minulla on lonkan nivelrikko ja kävellen saan noin kahdeksan kilometrin keskinopeuden ja huiput noin 14 kilometriä. Jos juoksee noin hitaasti ei siitä ole mitään hyötyä ihmisille, ei edes kunto nouse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää että 6,0km/h ollut keskinopeus ja huippunopeus 10,4km/h
Minulla on lonkan nivelrikko ja kävellen saan noin kahdeksan kilometrin keskinopeuden ja huiput noin 14 kilometriä. Jos juoksee noin hitaasti ei siitä ole mitään hyötyä ihmisille, ei edes kunto nouse.
Jaaa no normaali kävelynopeus on kyl n.5,5km/h ja 10km/h on jo hölkkää
Sama! Joskus jopa kymmenessä minuutissa.