Olen mökillä enkä pääsee täältä nyt kauppaan. Mutta mies tulossa illalla töiden jälkeen kaupan kautta, niin onko tietoa
kellään millaisia valkoviinejä saa nyt Prismasta?
Kommentit (27)
Miksi mies ei hae kunnon hyvää viiniä Prisman yhteydessä olevasta Alkosta? Vai onko se siellä Citymarketin yhteydessä?
No voi saatana, katso itse netistä senkin mätiaivo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei hae kunnon hyvää viiniä Prisman yhteydessä olevasta Alkosta? Vai onko se siellä Citymarketin yhteydessä?
Se on Lidlin yhteydessä. Vihreäkorttilaiset ja plussakorttilaiset joutuvat olemaan kuivin suin.
Vaihtelee myymälöittäin. Jos kerrot mitä Prismaa tarkoitat, niin ehkä joku osaa kertoa.
Sano että hakee finlandia vodkaa alkosta.
No tottahan toki me kaikki ollaan heti näin maanantaiaamuna puoleen päivään mennessä maisteltu valikoima läpi.
anna nytten minulle tuoli siina piti olla joku työntöjutska eiko niin
Viinejä ei edelleenkään saa ruokakaupoista vaan ne on viinijuomia ja melkoista kuraa verrattuna oikeisiin viineihin.
sen kanssapitaa paasta kauppaan paaseeko vai ei
Ruokakaupan viinit ovat yhtä kalliita (ja vähän litkuja) kuin Alkon "oikeat", muutaman prosentin vahvemmat. Itse ostaisin mieluummin Alkosta, maistuvat paremmalta - ja jos laimeampaa tahtoo niin voi itse laittaa vähän vaikka kivennäisvettä/jääpaloja joukkoon.
S-ryhmällä on hyvät verkkokaupat, minkä avulla näet juuri tietyn Prisman valikoiman. Emme voi tietää mistä tykkäät, kun et sitä kerro. Emme voi tietää minkä Prisman valikoimasta puhutaan, kun et sitä kerro.
oottete surkeita mene istumaan sen tuolin paalle ja tutki sitä
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa luettiin Hesarin viinilistoja ja nyt keski-ikäisenä olen köyhä.
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmällä on hyvät verkkokaupat, minkä avulla näet juuri tietyn Prisman valikoiman. Emme voi tietää mistä tykkäät, kun et sitä kerro. Emme voi tietää minkä Prisman valikoimasta puhutaan, kun et sitä kerro.
Tuoko se robotti viiniä?
Jatkoa ajatellen. Laita kiljut käymään.
Varmaan Prisma jos on matkalla, niin siihen matkalle sattuu Alkokin. Unohda ne kaupan viinit.
Kun sulla näkyy netti olevan, mikset katso Prisman verkkosivulta, dille. Onko liika vinkku pehmittänyt pääsi?
Jotain makeaa kuraa