Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadun eroa

Vierailija
10.06.2024 |

Onko muita? Erosin miehestä 9kk sitten..oltiin vuosikymmeniä yhdessä. Nyt kadun ehkä eroa. Rahat ei riitä ja on ikävä aikoja kun oltiin yhdessä. Harmittaa että rikoin perheen. Ei kiinnosta deittailu tai uusiin ihmisiin tutustuminen. Olen vain kotona

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että mies siellä kirjoittelee.

Joo, jätetty mies.

Vierailija
22/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukiessa en voi lakata hämmästymästä kuinka monet naiset ovat nykyään harhaanjohtavia. "Luultavasti oli syitä erota..." Todellako?! Se tapahtuu pääasiassa impulssilla, ihmiset myöhemmin katuvat sitä.

Teinit eroavat impulsiivisesti. Aikuisilla harvemmin ero tulee täysin puskista vaan ongelmia on ollut jo pidempään. Pettämistä, erilleen kasvamista ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samaa. Mä kuvittelin että mulla alkaa joku uusi vapaampi elämä kun eroan. Mutta huomaan, että olen vain totaaliyksinäinen, eikä ole enää edes sosiaalisia taitoja hankkia uusia ihmissuhteita. Istun kotona ja pelaan tietokoneella, viisikymppinen nainen. Joskus tissuttelen viiniä yksinäisyyteen. En minä tämmöistä elämää kuvitellut, kun viidenkympin villityksissäni halusin erota. Minä itse asiassa halusin erota juuri, koska mies oli vanhemmiten muuttunut "kotihissukaksi", jota ei kiinnostanut matkat, kulttuuri, elokuvat tai oikein mikään muu kuin kotoilu ja mökkeily. Minä ajattelin että lähden ja jatkan itsekseni menevää elämää. No, nyt olen sitten yksin sellainen kotoilija kuin mieskin, mutta onneton ja yksinäinen sellainen. (Meillä paluu yhteen ei ole vaihtoehto, miehellä on jo uusi minua yli 20 vuotta nuorempi nainen)

No höpöhöpö että sellainen miehen satu.

Vierailija
24/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentteja lukiessa en voi lakata hämmästymästä kuinka monet naiset ovat nykyään harhaanjohtavia. "Luultavasti oli syitä erota..." Todellako?! Se tapahtuu pääasiassa impulssilla, ihmiset myöhemmin katuvat sitä.

Teinit eroavat impulsiivisesti. Aikuisilla harvemmin ero tulee täysin puskista vaan ongelmia on ollut jo pidempään. Pettämistä, erilleen kasvamista ym.

Ongelmana on, että aikuisetkin käyttäytyvät teini-ikäisinä. He eivät osaa kommunikoida, tehdä kompromisseja, kuunnella toisiaan. Heillä on myös teini-ikäinen illuusio "täydellisen" löytämisestä, vaikka kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
25/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi 20 v nuorempi uusi akka viimeistään kertoi, että ap on jätetty, ja erittäin katkera mies.

Ei ihmiset turhaan juuri eroa, ainakaan aikuiset.

Vierailija
26/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tässä pari kk sitten yritelmä yhteenpaluusta. Mies halusi ja itsekin. Tavattiin kuukausien erossa olon jälkeen. Oli heti selvää ettei itsellä ollut tunteita tai halua palata yhteen. Mutta ehkä tein hätiköidyn päätöksen silloin. Mies näytti riutuneelta. Oli laihtunut paljon ja kuntoili. Oli hyvässä kunnossa. Jotenkin vaikutti vieraalta. Mutta tein hätiköidyn päätöksen ulkonäön pohjalta. Asutaan nyt eri kaupungeissa. Eron jälkeen tapailin miehiä mutta kukaan ei halunnut suhteeseen kanssani. Nyt en jaksa enää tapailla. Sain liikaa kuraa siinä. Ei jaksa pettymyksiä ja kukaan ei kiinnosta nyt. 

Toivunkohan koskaan enää entiselleni tästä

Ap

Vierailija
27/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/28 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tässä pari kk sitten yritelmä yhteenpaluusta. Mies halusi ja itsekin. Tavattiin kuukausien erossa olon jälkeen. Oli heti selvää ettei itsellä ollut tunteita tai halua palata yhteen. Mutta ehkä tein hätiköidyn päätöksen silloin. Mies näytti riutuneelta. Oli laihtunut paljon ja kuntoili. Oli hyvässä kunnossa. Jotenkin vaikutti vieraalta. Mutta tein hätiköidyn päätöksen ulkonäön pohjalta. Asutaan nyt eri kaupungeissa. Eron jälkeen tapailin miehiä mutta kukaan ei halunnut suhteeseen kanssani. Nyt en jaksa enää tapailla. Sain liikaa kuraa siinä. Ei jaksa pettymyksiä ja kukaan ei kiinnosta nyt. 

Toivunkohan koskaan enää entiselleni tästä

Ap

Jos et halua palata yhteen, eikä ole tunteitakaan niin miksi edes yrittäisit palata yhteen? Erolle oli joku syy, vaikka et sitä kerrokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan