Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan fiksun miehen

Vierailija
10.06.2024 |

Miten ihmeessä on mahdotonta löytää miestä joka ymmärtää että parisuhde pysyy hyvänä ha kuumana kun molemmat panostavat siihen? Siis huolehtien ja sitoutuen? Muuten toisesta tulee itsestään selvyys ja se kipinä häviää. Miten tätä ei ymmärretä? Miksi ei viitsitä yhtään ottaa toista huomioon? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen hyvin avoin aina tavatessani uuden ihmisen. Romanttisessa mielessä uuden ihmisen tavatessani kerron mitä haluan, ja minkä näen romanttisessa ihmissuhteessa kantaviksi asioiksi."

Peruskysymys kuuluu että oletko valmis hyväksymään sen että eri ihmiset vastaavat tarpeisiisi aina oman luonteensa mukaisilla tavoilla, eivät aina suoraan juuri kuten sinä olet ajatellut tai halunnut?

Ihminen voi haluta parisuhteelta monia asioita mutta pitää ymmärtää että näitä toteuttaa toinen oikea ihminen jolla on oma tahto ja oma luonne, ei robotti joka tekee juuri kuten käsketään.

Olen valmis hyväksymään ja siksi olen tehnyt paljon töitä, jotta jokainen ihminen saa olla sellainen kuin haluaa. En halua robottia, mutta haluan ihmisen joho voi luottaa ettei jokaisen erimielisyyden jälkeen ole jättämässä tao pettämässä, vaan valmis näkemään myös minun kantani kuin minäkin olen valmis näkemään ja ymmärtämään hänen kantansa. MInusta on rikkaus, että minulla on ystäviä eri yhteiskuntaluokista ja koulutustasoilta.

Vierailija
22/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn pitäisi alkaa kattelemaan myös niitä ei-niin-komeita miehiä. Fiksuja miehiä löytää erityisesti vasemmiston leivistä ja empaattisia. Älä myöskään hylkää työtöntä tai mt ongelmaista. Näissäkin hyviä tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen valmis hyväksymään ja siksi olen tehnyt paljon töitä, jotta jokainen ihminen saa olla sellainen kuin haluaa. "

Et kuitenkaan ole oikein kertaakaan kertonut että mitä ne sinun tarpeesi ovat jotka pitää huomioida ja että millaiset tavat niihin vastata ovat sinulle riittäviä ja oikeita.

Vierailija
24/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn pitäisi alkaa kattelemaan myös niitä ei-niin-komeita miehiä. Fiksuja miehiä löytää erityisesti vasemmiston leivistä ja empaattisia. Älä myöskään hylkää työtöntä tai mt ongelmaista. Näissäkin hyviä tyyppejä.

No hyi olkoon, iha paskat vinkit

Vierailija
25/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa muualta nappaisi kuin täältä Iso-Tohmajärveltä.

Vierailija
26/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen valmis hyväksymään ja siksi olen tehnyt paljon töitä, jotta jokainen ihminen saa olla sellainen kuin haluaa. "

Et kuitenkaan ole oikein kertaakaan kertonut että mitä ne sinun tarpeesi ovat jotka pitää huomioida ja että millaiset tavat niihin vastata ovat sinulle riittäviä ja oikeita.

Sitoutuminen ja luottamus. Hyväksy ihminen omana itsenään. Ole valmis valitsemaan minut joka aamu, niin minäkin valitsen sinut. Ymmärrä vetovoiman laki ja sanojen voima.

Vierailija
27/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
28/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jotta parisuhde pysyy kuumana niin miehen pitää panostaa vielä paljon enemmän siihen, eiks jeh?

Naisen tehtävä on olla nätti ja räpytellä silmäripsiään sohvalla.

Miehen tehdävä on keksiä romanttisia yllätyksia, tuoda kukkakimppuja, järjestää matkoja, antaa lahjoja, yllättää suklaalla ja kuohuviinillä. Vuosikymmenestä toiseen pitää olla jännittävä ja yllätyksellinen.

Vai että jännittävä ja yllätyksellinen. Okei aamuyöllä neljältä laitan naamion naamalle ja vedän moottorisahan käyntiin makuuhuoneessa. Noin tehokkaan yllätyksen pitäisi pitää kiihkeänä ainakin juhannukseen saakka. Keksitään sitten lisää yllätyksiä ja jännitystä elämään. Laskuvarjohyppyherätys silleen sylikkäin. Sehän on saamarin romanttista.

Vierailija
29/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nainen löytää fiksun miehen, eli ryhdy fiksuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi