Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan fiksun miehen

Vierailija
10.06.2024 |

Miten ihmeessä on mahdotonta löytää miestä joka ymmärtää että parisuhde pysyy hyvänä ha kuumana kun molemmat panostavat siihen? Siis huolehtien ja sitoutuen? Muuten toisesta tulee itsestään selvyys ja se kipinä häviää. Miten tätä ei ymmärretä? Miksi ei viitsitä yhtään ottaa toista huomioon? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä niitä ei ainakaan löydy

Vierailija
2/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, oot vähän myöhässä.

Miehet on semmoisia otuksia että ne adaptoituu maailman vaatimuksiin. Vuosikymmen deittiäppejä on näyttänyt että parisuhteeseen ja kommunikointiin panostaminen ei tuota mitään tuloksia, vaan parhaiten saa melkein sen mitä haluaa on että räiskii menemään, kohtelee jokaista naista kuin yhdentekevää tinder-swipeä ja ei edes yritä katsoa juttuja pidemmälle.

Naiset ovat omalla valikoivuudellaan luoneet tämän deittikulttuurin, miehet adaptoituivat siihen ja nyt sinä saat kärsiä siitä.

Eikä siinä kaikki! Sillä tulevaisuudessa asiat on vielä huonommin kun AI-tyttöystävät pamahtaa zeitgeistiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jotta parisuhde pysyy kuumana niin miehen pitää panostaa vielä paljon enemmän siihen, eiks jeh?

Vierailija
4/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä haluta ihan mitä vaan. Mielenkiintoista kysyn: miksei sulla ole jo tollasta miestä? Mikset ole jo iskenyt sellaista itsellesi?

Vierailija
5/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haluta ihan mitä vaan. Mielenkiintoista kysyn: miksei sulla ole jo tollasta miestä? Mikset ole jo iskenyt sellaista itsellesi?

Väisti iskun. 

Vierailija
6/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei nyt vaan ole miehelle niin palkitseva, että jaksaisin sellaiseen laittaa vaadittavat paukut.

Käytän resurssini itselleni mieluisiin ja hyödyllisiin asioihin, kuten oman asuntoni sisustamiseen, varallisuuden keräämiseen ja monipuolisiin harrastuksiini, mistä kaikesta varmaankin joutuisin luopumaan parisuhteessa.

Vierailija
7/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jotta parisuhde pysyy kuumana niin miehen pitää panostaa vielä paljon enemmän siihen, eiks jeh?

Naisen tehtävä on olla nätti ja räpytellä silmäripsiään sohvalla.

Miehen tehdävä on keksiä romanttisia yllätyksia, tuoda kukkakimppuja, järjestää matkoja, antaa lahjoja, yllättää suklaalla ja kuohuviinillä. Vuosikymmenestä toiseen pitää olla jännittävä ja yllätyksellinen.

Vierailija
8/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä haluat tämänlaisen miehen, mutta miksi se mies haluaisi sinut?

Jos haluaa huippukumppanin niin pitää tehdä itsestään sellainen!

Vierailija
9/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tupsahti sellainen.

Olen onnellinen.

Kyllä niitä on. Anna sellaisen löytää sinut.

Vierailija
10/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä haluat tämänlaisen miehen, mutta miksi se mies haluaisi sinut?

Jos haluaa huippukumppanin niin pitää tehdä itsestään sellainen!

Juuri näin. Ennemmin tai myöhemmin tuollainen mies tulee hakemaan AP:n hänen kotioveltaan. Odota vain. Minä hetkenä hyvänsä hän soittaa ovikelloa.

Vierailija
11/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei tarvitse tehdä enempää kuin minun. Riittää kun ymmärtää miten ihmissuhde pidetään kuumana. Minä tiedän sen. Miehen pitää näyttää että on ymmärtänyt tämän ilman, että minä kerron hänelle. Odottelu ajan käytän itseni kehittämiseen ja varallisuuden keräämiseen. Voin elää sinkkunakin jos en tuollaista miestä löydä. Yksikään mies ei tajua minkälaisen helmen menettävät kun perseilevät minulle. Mielenkiintoni loppuu heti kun huomaan, että mies luulee minun olevan hänen ja lopettaa vaivannäön, eikä osoita että olen hänelle tärkeä ja haluaa pitää huolta minusta. Mies yleensä jää ihmettelemään, että miksi lähdin. Siinähän miettii.

Vierailija
12/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että vaikka syvällinen mielenkiinto on loppunut, saatan jatkaa suhdetta koska saan siitä vielä jotain, mutta henkisesti olen poissa.

Vierailija
13/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

That hot 🍔 love. 

Veikkaan, että lievästi autistinen mies olisi sinullekin hyvä! 

Ihanaaaa! Tosin ehkä olen itsekin hieman. 

Kommunikaatio ja rakastuminen toisen mielenmaisemaan enemmän, kuin siihen kuitenkin rappeutuvaan ulkonäköön sitten. Helpompi ylläpitääkin omaa fysiikkaa, kun ei joudu tekemään sitä itku kurkussa peläten, että mies lähtee jos tulee + 7kg. Toimiva keho ensimmäinen motivaattori. 

Ennen kaikkea: kun molempien motivaatio on kohdallaan, kun se yhteys toiseen on voimakas, innostava ja silti kotoisa (lämmittää paskan maailman tuoksinassa kummasti), niin kyllä molemmat yrittää vähän enemmän, kuin joissain aiemmissa suhteissaan.  

Vierailija
14/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ei tarvitse tehdä enempää kuin minun. Riittää kun ymmärtää miten ihmissuhde pidetään kuumana. Minä tiedän sen. Miehen pitää näyttää että on ymmärtänyt tämän ilman, että minä kerron hänelle. Odottelu ajan käytän itseni kehittämiseen ja varallisuuden keräämiseen. Voin elää sinkkunakin jos en tuollaista miestä löydä. Yksikään mies ei tajua minkälaisen helmen menettävät kun perseilevät minulle. Mielenkiintoni loppuu heti kun huomaan, että mies luulee minun olevan hänen ja lopettaa vaivannäön, eikä osoita että olen hänelle tärkeä ja haluaa pitää huolta minusta. Mies yleensä jää ihmettelemään, että miksi lähdin. Siinähän miettii.

On hyvä että tiedät mitä haluat. Saanko kysyä että mitä toimenpiteitä teet tällä hetkellä, tai aiot tehdä tulevaisuudessa, että löydät haluamasi kaltaisen miehen?

Vierailija
15/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ymmärtää vain että komea mies on hyvä kumppani. Komeudella et saa sitä fiksuutta.

Vierailija
16/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei fiksuja miehiä ole

Vierailija
17/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On hyvä että tiedät mitä haluat. Saanko kysyä että mitä toimenpiteitä teet tällä hetkellä, tai aiot tehdä tulevaisuudessa, että löydät haluamasi kaltaisen miehen?

Olen hyvin avoin aina tavatessani uuden ihmisen. Romanttisessa mielessä uuden ihmisen tavatessani kerron mitä haluan, ja minkä näen romanttisessa ihmissuhteessa kantaviksi asioiksi. Olen hyvin tarkka puheistani, koska ihmissuhteet rikotaan yleensä muutaman ensimmäisen kuukauden aikana kun esitetään muuta kuin mitä syvimmilään ihmisenä oikeasti ollaan.

Olen erittäin selkeä kommunikoija, hyväksyn toisen ihmisen sellaisena kuin hän on. Tämä on teettänyt paljon töitä, mutta vähitellen olen oppinut, että se on paras tapa löytää hyviä ihmisiä osaksi omaa elämääni. Olen vastuussa vain omista teoistani, tunteistani ja sanoistani. Pyrin olemaan silti olemaan loukkaamatta ketään, en puhu kenenkään henkilökohtaisista ominaisuuksista koskaan (paino, pituus yms asiat). Toisen ihmisen vastuulle sitten jää miten ymmärtää sanomani ja sen, miten näkee asioiden näyttämisen käytännössä. Vain muutamia ihmissuhteita olen joutunut lopettamaan, mutta suurimman osan olen vain näivettänyt pois, koska ihminen ei ole vastannut tarpeisiini tai nähnyt vaivaa meidän ihmissuhteen eteen (ml. myös ei-romanttiset ihmissuhteet). 

Olen sitoutuva ja anteeksiantava sekä kohtelias puheissani, vältän loukkaamasta ketään koskaan (varmaan tätäkin tapahtuu, mutta syvä pyrkimys on olla loukkaamatta ketään ja pyydän anteeksi, jos joku mainitsee loukkaantuneesta jostakin). Olen vahva ihminen, mitä moni ei minusta usko, koska en käyttäydy koskaan ylimielisesti tai tuo sitä esiin sanoin/ teoin tappelemalla/ huutamalla/ haukkumalla ketään tämä ärsyttää ihmisiä usein todella paljon.

Vierailija
18/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tärkeintä miehen ulkonäkö ja se komea mies pettää aina. 

Vierailija
19/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen hyvin avoin aina tavatessani uuden ihmisen. Romanttisessa mielessä uuden ihmisen tavatessani kerron mitä haluan, ja minkä näen romanttisessa ihmissuhteessa kantaviksi asioiksi."

Peruskysymys kuuluu että oletko valmis hyväksymään sen että eri ihmiset vastaavat tarpeisiisi aina oman luonteensa mukaisilla tavoilla, eivät aina suoraan juuri kuten sinä olet ajatellut tai halunnut?

Ihminen voi haluta parisuhteelta monia asioita mutta pitää ymmärtää että näitä toteuttaa toinen oikea ihminen jolla on oma tahto ja oma luonne, ei robotti joka tekee juuri kuten käsketään.

Vierailija
20/29 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei fiksuja miehiä ole

Mutta tyhmiä naisia sentään on. Onneksi on edes jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän