Miksi naiset luulee että me keskitason miehet haluamme myös sen naisen joka on missi tai instababe?
Meille ihan keskivertomiehille kelpaa keskivertonainen, normaalipainoinen ja perusnätti nainen. Me tiedämme ettemme voi saada niitä kaikkein kauneimpia naisia koska ne naiset etsii juurikin niitä tasokkaita miehiä, tavalliset miehet ei niille naisille kelpaa.
Minä miehenä haaveilen kyllä että saisin sen missin tai kauniin sometähden mutta tiedän etten heille kelpaa.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on että me miehet haaveilemme siitä kauniista naisesta luokkaa missi tai instababe? Tiedämme kuitenkin ettemme heitä voi saada kun ne naiset etsii niitä rikkaita komistuksia.
Kyllähän te tavalliset naiset haaveilette komeasta miehestä joka on rikas mutta tiedätte ettei teidän taso riitä niihin miehiin joten tyydytte siihen tavallisen näköiseen mieheen joka on keskiluokkaan kuuluva.
Ap
Tästä huomaa, että aloittaja ei tiedä rakkaudesta mitään. Kun rakastuu syvästi toiseen ihmiseen, silloin parisuhde tämän ihmisen kanssa on unelmien täyttymys, ei tyytymistä.
Tunne haluamattomuudesta taitaa olla molemminpuolinen.
Sinä se jaksat spämmätä näistä tasoista ja naisista jatkuvasti. Ketään ei kiinnosta, ja se, miksi et saa naista, selviää ihan aloituksesta. Hanki elämä äläkä jankuta
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi miehen, jolle nainen on pelkkä näyttelyesine?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on että me miehet haaveilemme siitä kauniista naisesta luokkaa missi tai instababe? Tiedämme kuitenkin ettemme heitä voi saada kun ne naiset etsii niitä rikkaita komistuksia.
Kyllähän te tavalliset naiset haaveilette komeasta miehestä joka on rikas mutta tiedätte ettei teidän taso riitä niihin miehiin joten tyydytte siihen tavallisen näköiseen mieheen joka on keskiluokkaan kuuluva.
Ap
Tästä huomaa, että aloittaja ei tiedä rakkaudesta mitään. Kun rakastuu syvästi toiseen ihmiseen, silloin parisuhde tämän ihmisen kanssa on unelmien täyttymys, ei tyytymistä.
Ei ihmisiä esineellistävä rakastu kuin korkeintaan itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen parisuhteessa oleva nainen. Minä ja mieheni olemme tavallisia. Voin käsi sydämellä vannoa, etten haaveile salaa rikkaasta miehestä. Rakastan omaa miestäni enkä ole "tyytynyt" häneen. Kummallinen tuo ajatus, että vain kauneimman/komeimman/rikkaimman saadessaan, saa sen mitä oikeasti haluaa ja muu on tyytymistä. Oletko kuullut rakastumisesta?
Ehkä juuri tämän takia monet naiset ovat epäileviä miesten suhteen. En usko, että kukaan haluaa olla kumppanilleen vain tyytymisen kohde. En ainakaan itse haluaisi.
Tämä. Ei kukaan halua olla suhteessa, jossa toinen osapuoli on vain tyytynyt, kun ei "parempaa" tai "instabeibeä" saanutkaan. Semmoisessa parisuhteessa muuten loppuu äkkiä seksikin naisen puolelta, jos kokee olevansa vain hyväksikäytettävä patja, jota pannaan paremman puutteessa eikä mies oikeasti välitä eikä rakasta, kunhan vain roikottaa siinä, jotta olisi sitä vakituista seksiä ja kodinhoitopalvelut. Tuollaiset suhteet on hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ja tästä huomaa myös sen, että ap puhuu vain ihmisen ulkonäöstä. Eihän se ole rakkautta. Missä on ne kaikki syvät rakastumisen tunteet, perhosten lentely vatsassa ja sellainen ihailu ja ihan sellainen pöhkö olo, kun on niin rakastunut? Luuleeko ap, että sellaisia tunteita voi syntyä vain täydellisen näköiseen instabeibeen? Siis parisuhdehan on nimenomaan sitä arjen kemiaa, mitä kaikki päivät ja illat tehdään yhdessä ja mistä jutellaan ja miltä se toinen saa itsesi tuntumaan ja mitä tunnet toista kohtaan.. Ulkonäkö on milteipä sivuseikka, ainakaan ei tartte olla mikään kaunein tai komein, sillä ethän sä mykän ulkokuoren kanssa seurustele, vaan nimenomaan sen sisimmän kanssa, mistä juttelette ja miltä sun tunteet tuntuu toista kohtaan. Ei se ole rakkautta, että mykkänä ihastelet kaunista ulkokuorta.
Vierailija kirjoitti:
En mä mitään luule, kun miehet sanoo sen ihan suoraankin, "Minä miehenä haaveilen kyllä että saisin sen missin tai kauniin sometähden".
Minua taas ei miehenä joku leimattu muovibimbo voisi vähempää kiinnostaa muuten kuin kertapanona
Minulle ainakin on muutaman kerran tavismies antanut pakit, kun ilmeisesti en ole ollut riittävän tasokas heille. Näin ollen olen päätellyt, että heille kelpaa vain ne kauneimmat ja upeimmat naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen, meikkaamaton naapurintyttö on useimmille se unelmanainen 👍
Lue vahvasti nude-meikattu mallin näköinen nainen jolle on puettu villatakki.
Mä kysyin kerran yhden tuttavamiehen näkemystä juuri tällaisesta kehuskelemastaan ja kaipailemastaam naapurintyttömäisestä ja luonnollisesta ihannenaisesta. Sain vastaukseksi Megan Fox Transformersin aikaan.
Onhan se Megan todella vetävän näköinen, en kiellä, mutta jos käsitys luonnollisesta naapurintyttönaisesta on tuo, niin en ihmettele miksi kyseisen herran parisuhderintamalla on ollut aika hiljaista vuosien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kaksi keskituloista elää Suomessa paremmin kuin hyvätuloisen miehen ja köyhän naisen perhe. Rikkaita miehiä haluavat onnenonkijat, joilla ei ole omaa rahaa. Rikkaan miehen vaimo on yksinhuoltaja ja kotiorja. Ei fiksut naiset sellaista halua.
Rikkaaksi (UHNWI) määritellään henkilö, jolla on $30M sijoitusomaisuutta vakituisen asunnon lisäksi. Näitä on Suomessa aika vähän. Olen taloudellisesti riippumaton, mutta en rikas. Puolisoni on ollut kotona lasten kanssa apunaan siivooja ja lastenhoitaja. Olemme molemmat akateemisesti koulutettuja, samoin molempien vanhemmat ja edesmenneet isovanhemmat.
Me ei luulla. Noi on sun omia ajatuksias naisista.
#manspleining