Miksi naiset luulee että me keskitason miehet haluamme myös sen naisen joka on missi tai instababe?
Meille ihan keskivertomiehille kelpaa keskivertonainen, normaalipainoinen ja perusnätti nainen. Me tiedämme ettemme voi saada niitä kaikkein kauneimpia naisia koska ne naiset etsii juurikin niitä tasokkaita miehiä, tavalliset miehet ei niille naisille kelpaa.
Minä miehenä haaveilen kyllä että saisin sen missin tai kauniin sometähden mutta tiedän etten heille kelpaa.
Kommentit (54)
Hmm. Ei oikein nappaisi olla miehen kanssa, joka toteaa haluavansa instabeiben, mutta tyytyy minuun, kun ei oma taso riittänyt missiin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on että me miehet haaveilemme siitä kauniista naisesta luokkaa missi tai instababe? Tiedämme kuitenkin ettemme heitä voi saada kun ne naiset etsii niitä rikkaita komistuksia.
Kyllähän te tavalliset naiset haaveilette komeasta miehestä joka on rikas mutta tiedätte ettei teidän taso riitä niihin miehiin joten tyydytte siihen tavallisen näköiseen mieheen joka on keskiluokkaan kuuluva.
Ap
Olen parisuhteessa oleva nainen. Minä ja mieheni olemme tavallisia. Voin käsi sydämellä vannoa, etten haaveile salaa rikkaasta miehestä. Rakastan omaa miestäni enkä ole "tyytynyt" häneen. Kummallinen tuo ajatus, että vain kauneimman/komeimman/rikkaimman saadessaan, saa sen mitä oikeasti haluaa ja muu on tyytymistä. Oletko kuullut rakastumisesta?
Ehkä juuri tämän takia monet naiset ovat epäileviä miesten suhteen. En usko, että kukaan haluaa olla kumppanilleen vain tyytymisen kohde. En ainakaan itse haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeellistä tuossa on että me miehet haaveilemme siitä kauniista naisesta luokkaa missi tai instababe? Tiedämme kuitenkin ettemme heitä voi saada kun ne naiset etsii niitä rikkaita komistuksia.
Kyllähän te tavalliset naiset haaveilette komeasta miehestä joka on rikas mutta tiedätte ettei teidän taso riitä niihin miehiin joten tyydytte siihen tavallisen näköiseen mieheen joka on keskiluokkaan kuuluva.
Ap
En ole koskaan haaveillut komeasta miehestä joka on rikas. No ehkä joskus teininä. Uskon että jos vaan istuu yksin luolassaan pelaamassa ja instaa pläräämässä ei koskaan kasva aikuiseksi jolloin väitettäni on vaikea uskoa.
Minkä näköinen oikein olet?
Ap
Nuorena olin hyvännäköinen ja erittäin hoikka. Olen antanut pakkeja komeille ja rikkaille miehille kas kun ulkonäkö ei ole määräävin tekijä kun aletaan elää yhdessä. Mutta sitähän sinulle on turha edes yrittää selittää. Oma mieheni on minun silmääni hyvännäköinen mutta kaverini silmään tuskin.
Mua naisena huvittaa tämä palstamiesten jankutus siitä kuinka naiset aina haaveilevat rikkaasta miehestä. Kyllä mä haaveilen olevani ihan itse rikas. Mikä pointti haaveilla jonkun toisen olevan rikas, kun samalla vaivalla voi haaveilla olevansa itse rikas?
Oletko ap joku urpo? Otsikossa ihmettelet, miksi naiset luulee, että tavismiehet haluavat instababen tai missin. Tekstissä kuitenkin sanot, että se on juurikin se, mistä haaveilet.
Ja mitä itse aiheeseen tulee, niin ei kannata lähteä yleistämään. Osa miehistä haaveilee mistä haaveilee, mutta suurin osa kuitenkin haluaa löytää kumppanin, kenen kanssa on hyvä olla. Uskon, että tämä pätee myös suurimpaan osaan naisista, ainakin sen perusteella, mitä tuolla kaupungilla näkee ihmisiä. Ei tarvitse olla missi tai instababe, kunhan on ihan perus nätti.
Mutta provohan tämä koko aloitus on, joten ei tästä tämän enempää.
Juuri näin. Nämäkin ovat täysin makuasiota. Ei ihmisen ulkonäkö kerro mitään hänen nais/miesmausta. Toki on yleisiä luuloja että jos joku on omasta mielestä hyvännäköinen niin automaattinen oletus on se et hän haluaa tietynlaisen miehen/naisen mutta se olettamus voi olla myös täysin väärä.
Vierailija kirjoitti:
Mua naisena huvittaa tämä palstamiesten jankutus siitä kuinka naiset aina haaveilevat rikkaasta miehestä. Kyllä mä haaveilen olevani ihan itse rikas. Mikä pointti haaveilla jonkun toisen olevan rikas, kun samalla vaivalla voi haaveilla olevansa itse rikas?
Samoin. Ennemmin omat varat ja varallisuus vaikka miehelläkin olisi varakkuutta. Samoin myös oma ura miehen meriiteillä ratsastamisen sijaan vaikka arvostankin menestymistä työelämässä.
Onhan missit yleensä kauniita mutta eivät kuitenkaan mun makuuni haluja herättävän näköisiä eli en haluaisi olla sellaisen kanssa joka ei ole mun mielestä hakuja herättävän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
No juuri näin. Minä en kyllä ole rikkaaksi tulemisestakaan edes haaveillut kuin ohimennen. Tuttavapiirissä on esimerkki siitä ja onhan se raha kiva asia varmasti, mutta näköjään vaatii paljon viinaa että kestää niitä uhrauksia mitä on tehtävä että saa paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi naiset luulee että me keskitason miehet haluamme myös sen naisen joka on missi tai instababe?
Minä miehenä haaveilen kyllä että saisin sen missin tai kauniin sometähden mutta tiedän etten heille kelpaa."
Miten Ap, meni niinku omasta mielestä?
Naurahdin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Onhan missit yleensä kauniita mutta eivät kuitenkaan mun makuuni haluja herättävän näköisiä eli en haluaisi olla sellaisen kanssa joka ei ole mun mielestä hakuja herättävän näköinen.
Haluja eikä hakuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole koskaan haaveillut komeasta miehestä joka on rikas. No ehkä joskus teininä. Uskon että jos vaan istuu yksin luolassaan pelaamassa ja instaa pläräämässä ei koskaan kasva aikuiseksi jolloin väitettäni on vaikea uskoa.
Ap
Miten se ulkonäkö tähän liittyy
Siten kun sanoit ettet halua komeaa ja rikasta miestä, ajattelen asian niin että et ole se kaunein kukka kun et edes haaveile heistä.
Ap
ap taisi taas viikonlopun olla puhumatta yhdellekään naiselle, saati että saatille olis päässy.
Vierailija kirjoitti:
ap taisi taas viikonlopun olla puhumatta yhdellekään naiselle, saati että saatille olis päässy.
Taitaa olla aika pitkä aika, kun on puhunut jollekin muulle naiselle, kuin äitylilleen. Saatille ei ole koskaan tainnut päästä.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipainoinen, meikkaamaton naapurintyttö on useimmille se unelmanainen 👍
Tätä kommenttiä arvatenkin miehet plussanneet ja naiset miinustaneet. Koska kyllähän naiset tietää, mitä miehet haluaa.
Olen nainen ja menen näissä asioissa tiede edellä:
Kaikki tutkimus mitä asiasta on tehty on osoittanut, että mitä varakkaampi ihminen on, sitä valmiimpi hän on rikkomaan sekä lakeja että sosiaalisia sääntöjä ja sitä suuremmat luulot hänellä on itsestään samalla, kun hän on epäempaattinen itseään huonompiosaisia kohtaan. Ja mitä varakkaampi, sitä epäempaattisempi.
Miksi ihmeessä siis haluaisin varakkaan miehen?
Olen vapaaehtoisesti lapseton ja pystyn elättämään itseni. Miksi haluaisin lakeja/sääntöjä rikkovan epäempaattisen kusipään kanssa parisuhteeseen?
Tässä sitä kovaa tiedettä siitä, miten varakkuuden määrä korreloi kusipäisyyden määrän kanssa:
https://www.washingtonpost.com/blogs/ezra-klein/post/study-rich-more-li…
https://www.businessinsider.com/rich-people-are-more-likely-to-lie-chea…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Taidatkin oikeasti olla noin yksinkertainen. Olin aluksi varma, että olet trolli, mutta sinähän olet vähä-älyinen. Et tainnut pärjätä koulussakaan, kun koko elämä pyörii ulkonäön ympärillä? Siitä puhe mistä puute.
Ap ei ole keskitason mies, vaan alemman tason incel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Huomaa todellakin että et tiedä mitään mitä rakkaus ja rakastuminen on. Ei rakkautta ole se, että ihastutaan toisen ulkonäköön koska hän on kaikista komein tai kaunein, koska rakkaus on sokea, kun ihastuu ja sitten rakastuu toiseen ihmiseen, vaikka molemmat on ihan taviksia, kuten 95% ihmisistä on, rakastuneena näkee puolison hyvännäköisenä. Se oma puoliso on aina se paras, koska häntä rakastaa, ja hän rakastaa sinua. En koskaan ikinä vaihtaisi omaa miestäni kehenkään toiseen, vaikka mieheni ei ole täydellinen, mutta en ole tietenkään itsekään. En usko että miehenikään minua vaihtaisi kehenkään toiseen. Me rakastuimme aikoinaan toisiimme, ja olemme kaikista vastoinkäymisistä huolimatta mitä elämä on tuonut mukanaan, edelleen rakastuneita toisiimme, ja olemme sitä kuolemaan asti.
Voin ihan rehellisesti sanoa, että en ole koskaan haaveillut että oikein komea mies rakastuisi minuun, koska minun silmissäni oikein kuvankauniit/komeat ihmiset ovat jotenkin kuin kiiltokuvia, kiva katsella, mutta eivät vaikuta todelliselta. Tosin mun tytärtä kehutaan aina että kun hän on niin henkeäsalpaavan kaunis, kyllähän hän on, meikattuna, mutta ilman meikkiä tavallinen. Tosin on hän kauniimpi kuin kukaan ystävistään, se on myönnettävä, mutta ei hän ilman meikkiä ole mikään ylimaallisen kaunis kaunotar, koska sellaisia on yksi miljoonasta. Mielestäni suurin osa misseistä ei ole lähelläkään kaunista, osa jopa lähempänä rumaa. Miehet ei taida ymmärtää ollenkaan mikä on kaunis ja mikä nätti tai tavallinen, ne meikit hämää ihan sata nolla miehet.
Voi hyvänen aika. Me naiset, tavalliset naiset, ja aikalailla ne kauniitkin, haaveilemme rakkaudesta. Se että sinä puhut että on komea ja rikas, ei se riitä mihinkään jos se mies on ihan mulkku, tai sitä kemiaa ei vaan synny eli rakkauttakaan ei synny. Ja jos miehistä yli puolet on ylipainoisia, ja naisista vajaa puolet, niin aika vähiin käy puolisoehdokkaat johon rakastua, jos ehdoton vaatimus on normaalipainoisuus, kummallakin. Sitähän ei voi vaatia jos itse ei ole normaalipainoinen eli hoikka. Toki minäkin katson mielelläni komeita miehiä netistä tai jostain kauempaa, kyllähän siinä silmä lepää, ja katson kyllä kaunista naistakin ihailevasti, tosin kauniita ja todella komeita ihmisiä on todella vähän. Netissä naiset on pakkeloituja ja eivät oikeasti näytä yhtään samalta kuin meikattuna, ja sitten mies tulee sanomaan että haluaisi sellaisen naisen kuin netissä, mutta tyytyy sitten tavalliseen meikittömään. Kenestä tahansa saa taitavalla meikillä instatypyn. Mutta minulla on täysin tavallinen ylipainoinen mies, ja samoin itse olen, ja olemme rakastaneet toisiamme 25 vuotta. Tavallisessa arjessa ei ole mitään väliä millään tuollaisilla mitä sinä luulet naisten puolisonvalintakriteeriksi.