Miksi Kokoomus porskuttaa, vaikka persut ovat tehneet hallituksessa sen likaisen työn ja saavat syyt niskoilleen?
Olisiko joskus aika katsoa oikeita syitä ja asioita, eikä sitä, kuka tai ketkä vaan vaikuttavat imagoltaan cooleilta?
Orpo ja kumppanit väistelevät p*skamyrskyjen osumista juuri heihin, vaikka persut ovat tehneet likaisen työn.
Kokoomushan se pienituloisia kurjistaa. Riikka ei alun perin, vuosi sitten olisi halunnut leikkauksia pienituloisille.
Kommentit (65)
Kokoomus ei irvistellyt tekemällä saksi/leikkuulauta meemejä. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat edelleen keskiakselin puolue, vaikka kokkareiden takia ovat joutuneet tekemään oikeistolaista politiikkaa. Harva ymmärtää parlamentarismista mitään.
Jos olisivat olleet SDP:n apupuolue, olisivat tehneet vasemmistolaisempaa politiikkaa.
Juu, varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska demarit huutaa joka päivä laita-oikeistoaan
Laitaoikeisto, äärioikeisto, laitaoikeisto, äärioikeito. Kääääk äääkk
Deamri haluaa itse persujen paikalle sillä erotuksella, että sitten aukeaisi kaikki rajat. Pohjaton kuilu raukeaisi
Olen kyllä sitä mieltä, että olisivat antaneet vaan demareiden viedä kokooomuksen kanssa Suomen pohjaan saakka.
Niin, äärioikeistoa ne onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus tekee sitä mitä kokoomus on aina tehnyt. Ei se kannattajia hetkauta. Leikkaukset eivät koske isotuloisia. Persut taas on vähävaraisten puolue, joka lähti hallitukseen ja tekee ihan mitä kokoomus sanoo. On pettänyt kaikki lupauksensa kannattajilleen. Voisiko se syy olla siinä?
Ja Kokoomuksen takana häärii Elinkeinoelämän Keskusliitto ja Suomen Yrittäjät, joiden taloudellisia etuja palvelee työntekijöiden aseman heikentäminen. Eli itse asiassa Perussuomalaiset toteuttavat EK:n ja SY:n tavoitteita saksineen.
Oho, miten aivopesty joku on. Hurjaa.