Häpeästä eroon
Olen 40 vuotias nainen ja vasta nyt tässä viimeisen vuoden aikana päässyt eroon seksuaalisuuteen ja seksiin liittyvästä häpeästä terapian avulla. En aiemmin jotenkin tajunnutkaan, kuinka paljon häpeää olin sisäistänyt. Vastasinkin tuossa yhtenä päivänä yhteen ketjuun, että varsinkin masturbointi on ollut itselle todella ison häpeän aihe. Ei ole enää.
On ollut niin vapauttavaa päästä häpeästä eroon. Koko mun fyysinen ja henkinen hyvinvointi on parantunut isosti. Olen esimerkiksi päässyt vuosia kestäneestä suolistosairaudesta eroon ja ihmiset kommentoivat mun säteilevän ja saan kehuja ulkonäöstäni. Olen puhjennut kukkaan ja se tuntuu niin ihanalta!
Tunnen myös suurta iloa kehostani ja ulkonäöstäni. En ole voinut näin hyvin koskaan elämässäni. Mun libido on myös voimakkaampi kuin koskaan. Mielessä pyörii seksiin liittyviä fantasioita ja mielikuvia päivittäin lukuisia kertoja. Rakastan tätä!
Olen myös ymmärtänyt olevani hetero romanttinen bi-seksuaali. Iloitsen tästäkin, sillä mun mielestä on ihana pystyä virittymään seksuaalisesti niin naiseudesta kuin miehisyydestäkin.
On ihana pukeutua kauniisiin vaatteisiin. Laittautua kauniiksi, kulkea vapaana häpeästä. Vaikka ihmissuhteet kaatuisivat ympärilläni, tätä rauhaa ja iloa ei voi kukaan multa viedä.
Kommentit (8)
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Hienoa, että olette päässeet vapautumaan ja nauttimaan itsestänne. Sääli ettette löytäneet oikeita miehiä aiemmin jotka olisivat iskostaneet teihin itseluottamusta ja saaneet teidät avautumaan ja heittäytymään nauttimaan sellaisina kuin olette. Vaimoillani oli myös häpeää ja huono itseluottamus seksissä kun tavattiin 18v vanhoina. Olipa edellinen poikaystävä jopa haukkunut frigidiksi, kun ei saanut häntä syttymään. Minä taas himoitsin vaimoni pillua jo nuorena ja olin tarpeeksi kärsivällinen pitkiiin esileikkeihin ja nautin tehdä hänen pillustaan epätoivoisen ja kullinkipeän. Vedätin heti alusta niin kauan, että hän repi päälleen ja otti minut "väkisin". Nautin tuosta vallasta ja nauttinut siitä koko ikäni. Vaimo on ollut hiljainen ujo hissukka, paitsi seksissä tulinen ja vaativa. Pitää vain raapaista tuli ja houkutella sisäinen eläin ulos.
Toiset vähättelee miesten osuutta naisen halujen ja kykyjen herättelyyn. Itse olen sitä mieltä että on pitkälti miehen vastuulla luoda naiselle olosuhteet, vahvistaa naisen itsetuntoa ja saada nainen heittäytymään täysin miehen vietäväksi antaen miehelle täyden luottamuksen. Naisillä kun on tunnetusti itsestään itsellä huono itseluottamus ja itsearvostus. Miehen tehtävä on vahvistaa ja tukea sitä. Vaimoni on saanut aina orgasmit alusta lähtien, olen onnistunut ne loihtimaan, joten hänen ei ole enää vuosiin tarvinnut jänittää tai murehtia niiden vuoksi. Olen myös himoinnut ja näyttänyt himoavani häntä ja hänen pilluaan aina.
Ihanaa, että sä löysit tuollaisen miehen, joka jumaloi sua ja sun seksuaalisuutta! Se on oikein se ja tunnen iloa sun puolesta! :) Tuo "jumalaoida" on muuten hyvä termi. Tiedän tasan tarkkaan mitä sillä tarkoitat! :)
Vierailija kirjoitti:
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Hienoa, että olette päässeet vapautumaan ja nauttimaan itsestänne. Sääli ettette löytäneet oikeita miehiä aiemmin jotka olisivat iskostaneet teihin itseluottamusta ja saaneet teidät avautumaan ja heittäytymään nauttimaan sellaisina kuin olette. Vaimoillani oli myös häpeää ja huono itseluottamus seksissä kun tavattiin 18v vanhoina. Olipa edellinen poikaystävä jopa haukkunut frigidiksi, kun ei saanut häntä syttymään. Minä taas himoitsin vaimoni pillua jo nuorena ja olin tarpeeksi kärsivällinen pitkiiin esileikkeihin ja nautin tehdä hänen pillustaan epätoivoisen ja kullinkipeän. Vedätin heti alusta niin kauan, että hän repi päälleen ja otti minut "väkisin". Nautin tuosta vallasta ja nauttinut siitä koko ikäni. Vaimo on ollut hiljainen ujo hissukka, paitsi seksissä tulinen ja vaativa. Pitää vain raapaista tuli ja houkutella sisäinen eläin ulos.
Toiset vähättelee miesten osuutta naisen h
Taas pate hokee samaa vanhaa mantraa. Ihan ok kirjoittaa omista kokemuksista, mutta tuo yleistys, voi perseen suti: Miehen tehtävä, naisilla tunnetusti huono itsetunto, niin varmaan. Ei kaikki ole, niinkuin vaimosi.
Hieno tarina, onnittelen. Mutta mitä sanotte nelikymppisestä naisesta, jonka estoista ja vääränlaisesta häpeästä vapautumiseen tarvittiin verailu toisen miehen sylissä. Mieheni sitä ehdotti, oli olevinaan jonkinlaista terapiaa sekin, hyppäämistä jääkylmään veteen. Mutta ihme kyllä se toimi, oli järkytys mutta samalla mitä ihanin kokemus, antautumista seksiin ja toiselle ihmiselle ilman mitään muita ajatuksia, tai ajatuksia ollenkaan, pelkkää lihallisuutta päästä varpaisiin. Ja mitä siitä seurasikaan, ja opin, heittäytymään orgasmiin yhdynnässä. Sen toin tuliaisina parisuhteeseen.
Mun mielestä kaikki mikä korjaa ja rakentaa terveempää suhdetta omaan seksuaalisuuteen, seksiin ja nautintoon on hyväksi. Kunhan toiminnalla ei rikota ja satuteta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas pate hokee samaa vanhaa mantraa. Ihan ok kirjoittaa omista kokemuksista, mutta tuo yleistys, voi perseen suti: Miehen tehtävä, naisilla tunnetusti huono itsetunto, niin varmaan. Ei kaikki ole, niinkuin vaimosi.
Väitätkö ihan tosissasi ettei naisilla ole yleensä huono itsetunto ja liian kovat vaatimukset itselleen omasta ulkonäöstä, pillun ulkonäöstä, orgasmien saamisistä, miesten miellyttämisestä yms. Synnytysten jälkeisistä ulkonäön ja pillun muutoksista jne jne.... Siihen perustuu koko kauneusteollisuus ja naisten kirurigia ja sittenkin vuodesta toiseen erilaiset naisten plogit ja ohjelmat purkavat sitä, että naisten pitäisi uskaltaa olla omina itsenään ja voimaantua jne..
Vaimollani ei ole ollut niin kauan kuin olen seissyt vierellä tukemassa. Tukenyt ja kehunut häntä useiden synnytystenkin jälkeen. Saanut hänet ja hänen pillunsa tuntemaan itsensä halutuksi himoituksi ja rakastetuksi. Ei ole iän ja vuosikymmenten muutokset kroppaan ja ulkonäköön haitanneet. Kyllä vain on seksi maittanut ja haluttanut koko ikänsä.
"... estoista ja vääränlaisesta häpeästä" vapautuminen. Entä jos ei haluakaan vapautua, jos juuri siitä saa ne syvimmät eroottiset värinät. Se on sukupolvien ketjua. Pikkutyttönä tajusin, että äitiäni nöyryytettiin. Kesämökkiä rakennettiin pala palalta, talkoilla, ja talkoosaunassa äidin piti olla kylvettäjänä, ainoana naisena miesten kanssa, jotta nämä saivat katsella ja ehkä kosketella, ties vaikka jotain muutakin. Isä oli silloin kun toinen ihminen, ja äitikin. Ehkä kolme, neljä miestä nai häntä siellä vuoron perään. Tämä on vain minun kuvitteluani. Mutta jokin siitä tarttui niin että vasta häpeästä, itsensä paljastamisesta, syntiin lankeamisesta saan tyydytyksen. Olen järjestämällä järjestänyt, "unohtanut" pikkuhousut hameen alta tietäen että menemme ja tulemme juhlapaikalle soutuveneellä, että voin vahingossa näyttää vieraalle, tai ei aina vahingossakaan, vaan näyttämällä näyttää, nähdä veren kohoavan hänen poskilleen. Saunassa olen antanut pidellä, jopa mieheni nähden, ja se on kiihottanut häntäkin, kilttiä uskovaista miestä. Tässäkö molemmat kiemurtelemme, ja mitä seuraavaksi.
Ei vitsi, ompa ihana juttu, onnittelut!! 🥳 Nauti nyt sitten vaan täysin siemauksin!
Mullakin oli kauhea pilluhäpeä, kunnes yli nelikymppisenä kohtasin miehen joka jumaloi pilluani. Tajusin että koska aikaisemmat miehet eivät olleet siihen perehtyneet pyynnöistä huolimatta, olin päätellyt että sen täytyy olla jotenkin vastenmielinen. Ison työn takana oli oppia ottamaan vastaan esim suuseksiä.