Mika Aaltola on Hannu Hanhi
Kommentit (107)
Aaltola sitoutumaton, ilman muuta tiesin että on kokoomuslainen, eihän 2 kokoomuslaista olisi voinut olla pressan vaaleissa.
Uliskaa te pers-pyyhkeet ja kokkareet! Vasemmiston valtava voitto on vasta alkua uudelle Suomelle jossa köyhistä välitetäään!
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt Mikan meppipaikasta, mutta Toverin vaalivoitto oli yllätys. Siis millä eväillä?
Vaikka niillä eväillä, että kenraalimajuri evp ja Pulustusvoimien palveluksessa 35 vuotta? Suomella on 1300 km EU:n sisärajaa ja rajan takana arvaamaton sekopää, joten en pidä lainkaan ihmeellisenä, että Toveri valittiin.
Äänestin Aaltolaa pressaksi ja nyt EU-vaaleissa. Valitettavasti toiseksi paras Stub valittiin pressaksi.
Vierailija kirjoitti:
Aaltola meni läpi suurimmaksi osaksi sympatiapisteillä. Ei ole läheskään pätevin kokoomuksen ehdokkaista. Hyvitystä penkin alle menneistä presidentinvaaleista.
kuka siellä on pätevimpiä????????????? Nimenomaan Aaltola just ok europarlamenttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaltola meni läpi suurimmaksi osaksi sympatiapisteillä. Ei ole läheskään pätevin kokoomuksen ehdokkaista. Hyvitystä penkin alle menneistä presidentinvaaleista.
Ihmiset eivät äänestä ketään hyvitykseksi jostain. Aaltola sai äänensä asiantuntemuksellaan ja tunnettuudellaan syvällisenä ulkopolitiikan asiantuntijana. Hieno vaalitulos, onnittelut!
En pitäisi Aaltolaa kaksisena ulkopolitiikan asiantuntija kun hän kuvitteli pääsevänsä presidentiksi johtamaan Suomen ulkopolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin tyytyväinen siitä, että PS koki näissä vaaleissa rökäletappion: vain yksi meppipaikka ja sekin meni Tynkkyselle. Sitä saa, mitä tilaa = pettää lukuisat äänestäjien lupaukset. Ei tullut edes sitä edullisempaa 'pensaa'.
Riikka "20 meppiä" kuuluisi hoitoon! Fiksaasioita ja psykoosikohtauksia since 1990.
Riikkuli ja Fiskarsin sakset eivät hevillä unohdu.
Riikka on niin pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin. Aina hänellä riittää niitä selityksiä: muissa on vika, ei koskaan itsessä.
No, Aaltolahan on jo pelkästään ulkonäöllisesti katsottuna paljon näyttävämmän näköinen kuin Purra. (Vrt. riikinkukkouros vs. -naaras.)
Onhan siellä ollut Teuvokin, hyvä että erottivat puolueesta.
Onpahan poissa täältä "lausuntoja" antamasta.
Li kantava voima vassareissa. Kukahan seuraava puheenjohtaja?????????????????
Vierailija kirjoitti:
Minä olen erittäin tyytyväinen siitä, että PS koki näissä vaaleissa rökäletappion: vain yksi meppipaikka ja sekin meni Tynkkyselle. Sitä saa, mitä tilaa = pettää lukuisat äänestäjien lupaukset. Ei tullut edes sitä edullisempaa 'pensaa'.
Joutuukohan sheriffi-Vornanen ampumaan taas maahan?
Vierailija kirjoitti:
Uliskaa te pers-pyyhkeet ja kokkareet! Vasemmiston valtava voitto on vasta alkua uudelle Suomelle jossa köyhistä välitetäään!
Taisit nyt sekoittaa, mistä vaaleista on kysymys. Ei ollut alue- eikä eduskuntavaaleista vaan europarlamenttivaaleista.Siellä ei Suomen köyhien asioita käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma akkansa pääsee ostelemaan lisää Artekin huonekaluja.
Hyvännäköinen on.
Fiksu nainen ja Veitolan ohjelman perusteella ihan tavallinen koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka "20 meppiä" kuuluisi hoitoon! Fiksaasioita ja psykoosikohtauksia since 1990.
Riikkuli ja Fiskarsin sakset eivät hevillä unohdu.
Riikka on niin pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin. Aina hänellä riittää niitä selityksiä: muissa on vika, ei koskaan itsessä.
No, Aaltolahan on jo pelkästään ulkonäöllisesti katsottuna paljon näyttävämmän näköinen kuin Purra. (Vrt. riikinkukkouros vs. -naaras.)
Onhan Purraki kuitenki nätimpi ku Li Andersson.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt Mikan meppipaikasta, mutta Toverin vaalivoitto oli yllätys. Siis millä eväillä?
Vaikka niillä eväillä, että kenraalimajuri evp ja Pulustusvoimien palveluksessa 35 vuotta? Suomella on 1300 km EU:n sisärajaa ja rajan takana arvaamaton sekopää, joten en pidä lainkaan ihmeellisenä, että Toveri valittiin.
Hyvin sanottu. Tuohon vielä lisätä, että Toveri ollut tiedustelussa eli tietää kyllä mitä Venäjä juonii!
Olin varma että Maria Kuzesiinä pääsee, yo, ei taida olla muuta koulutusta , vaikuttaa fiksulta . ÄÄnestin naista mutta eripuolueesta, en Liitä myöskään,
en äänestä siksi että joku on komea, kaunis sun muuta tyhjänpäiväistä, katson mikä koulutus, mikä työ, onko noteerattava jne jos aikoo europarlamenttiin
Vierailija kirjoitti:
He is so damn handsome.
Mr. Eurooppa.
Aaltola ulkopolitiikan asiantuntija, ilman muuta parlamenttiin samaten Toveri, oman alansa asiantuntija