Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mika Aaltola on Hannu Hanhi

Vierailija
09.06.2024 |

Uskomaton tulos kukkopojalle. 

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan uskottavuus meni täysin siinä kohtaa kun presidentinvaalien jälkeen mielipiteet muuttuivat ja herra siirtyi arvokartalla oikealle.

Hänhän on ollut oikeistokonservatiivi aina. Nuorempana teki vaalityötä jenkeissä republikaaneille, mistä kertoi jo pressanvaalien alla. Jos sinä olet ollut siinä käsityksessä, että Aaltola olisi vasuri, niin se kertoo vain sinun omasta tyhmyydestäsi ja tietämättömyydestäsi.

Vierailija
42/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin tyytyväinen siitä, että PS koki näissä vaaleissa rökäletappion: vain yksi meppipaikka ja sekin meni Tynkkyselle. Sitä saa, mitä tilaa = pettää lukuisat äänestäjien lupaukset. Ei tullut edes sitä edullisempaa 'pensaa'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen erittäin tyytyväinen siitä, että PS koki näissä vaaleissa rökäletappion: vain yksi meppipaikka ja sekin meni Tynkkyselle. Sitä saa, mitä tilaa = pettää lukuisat äänestäjien lupaukset. Ei tullut edes sitä edullisempaa 'pensaa'.

Riikka "20 meppiä" kuuluisi hoitoon! Fiksaasioita ja psykoosikohtauksia since 1990.

Vierailija
44/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikka "20 meppiä" kuuluisi hoitoon! Fiksaasioita ja psykoosikohtauksia since 1990.

Riikkuli ja Fiskarsin sakset eivät hevillä unohdu.

Vierailija
45/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltola meni läpi suurimmaksi osaksi sympatiapisteillä. Ei ole läheskään pätevin kokoomuksen ehdokkaista. Hyvitystä penkin alle menneistä presidentinvaaleista. 

Vierailija
46/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaoin jonkin verran vaaliesitteitä kokoomuksen teltoillla. Tuli jo silloin selväksi, että Aaltola menee läpi. Niin moni kokoomusta äänestävä kertoi harkitsevansa hänen äänestämistään. Ne hönen kannattajansa ovat vieläpä todella laidasta laitaan, eläkeläismiehiä ja eläkeläisnaisia, keski-ikäisiä miehiä ja naisia, parikymppisiä miehiä ja naisia. Kun katsotte äänestyskarttaa alueellisesti, hönen kannatuksensa on tasaista koko Suomessa, kun muilla ehdokkailla on yleensä yksi alue, joka on parempi kuin muut. Aaltolan kannatus on siis poikkeuksellisen vahvalla pohjalla, ei siis ihme, että hän oli kokoomuksen äänikuningas.

Vierailija
47/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola meni läpi suurimmaksi osaksi sympatiapisteillä. Ei ole läheskään pätevin kokoomuksen ehdokkaista. Hyvitystä penkin alle menneistä presidentinvaaleista. 

Ihmiset eivät äänestä ketään hyvitykseksi jostain. Aaltola sai äänensä asiantuntemuksellaan ja tunnettuudellaan syvällisenä ulkopolitiikan asiantuntijana. Hieno vaalitulos, onnittelut!

Vierailija
48/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaltolan muija sanoi että tätä on "odotettu kuin kuuta taivaalta". Suuren asuntolainan maksaminen järjestyi tällä tavalla. Vaikka Mikan puhelahjat ovat todella huonot, niin pressakisa näkyvyys toi paikan Brysselissä.

Vierailija
49/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että Purra ei tiennyt radiohaastattelussa meppien lukumäärää, taisi olla melkoinen enne tulevasta.

Vierailija
50/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan uskottavuus meni täysin siinä kohtaa kun presidentinvaalien jälkeen mielipiteet muuttuivat ja herra siirtyi arvokartalla oikealle.

Hänhän on ollut oikeistokonservatiivi aina. Nuorempana teki vaalityötä jenkeissä republikaaneille, mistä kertoi jo pressanvaalien alla. Jos sinä olet ollut siinä käsityksessä, että Aaltola olisi vasuri, niin se kertoo vain sinun omasta tyhmyydestäsi ja tietämättömyydestäsi.

Mutta niin vain vaihtui vaalikonevastaukset ja paikka arvokartalla vaalien välissä. 

Vierailija
51/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh

Vierailija
52/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaoin jonkin verran vaaliesitteitä kokoomuksen teltoillla. Tuli jo silloin selväksi, että Aaltola menee läpi. Niin moni kokoomusta äänestävä kertoi harkitsevansa hänen äänestämistään. Ne hönen kannattajansa ovat vieläpä todella laidasta laitaan, eläkeläismiehiä ja eläkeläisnaisia, keski-ikäisiä miehiä ja naisia, parikymppisiä miehiä ja naisia. Kun katsotte äänestyskarttaa alueellisesti, hönen kannatuksensa on tasaista koko Suomessa, kun muilla ehdokkailla on yleensä yksi alue, joka on parempi kuin muut. Aaltolan kannatus on siis poikkeuksellisen vahvalla pohjalla, ei siis ihme, että hän oli kokoomuksen äänikuningas.

Tämä juuri, samaan asiaan kiinnitin huomiota.

Vierailija
53/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en äänestänyt Perussuomalaisia, kuten olen äänestänyt viimeiset 20 vuotta?

Tähän ei vaikuttanut hallitusvastuu millään tavalla. Vaan olen Perussuomalaisten toimiin hallituksessa tyytyväinen.

Syy miksi en äänestänyt oli se, että näissä vaaleissa itselläni painoi vaakakupissa erityisen paljon Ukrainan sota, nyt jopa enemmän kuin maa-han-muut-to (olemme välillisesti jo sodassa Venäjän kanssa). Tukea Ukrainalle on lisättävä ja lisättävä. Ja vaikka uskonkin Perussuomalaisen puolueen tukevan Ukrainaa erittäin vahvasti, en ollut varma heidän Euroopan parlamentissa olevasta ryhmästään. Ylipäänsä näiden ryhmien vaikutus ja valta Euroopanparlamentissa on jäänyt minulle epäselväksi. Mietin kuitenkin äänestyskoppiin asti Perussuomalaisten äänestämistä. Myöskin Ehdokkaat olisivat voineet painokkaammin puhua Ukrainasta omissa vaalikonekuvauksissaan.

Tästä syystä annoin ääneni Mika Aaltolalle, koska hänen kantansa on kristallin kirkas.

Venäjä on Suomelle eksistentiaalinen uhka ja Ukrainan on pakko voittaa! Sen on pakko!

Seuraavissa kunta- ja eduskuntavaaleissa äänestän Perussuomalaisia. Harva poliitikko ostaa itse tykin ammuksia Ukrainalle, kuten Jussi Halla-aho. Kiitos siitä.

Vierailija
54/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt Aaltolaa, mutta silti hän ansaitsi päästä mepiksi. Ja hyvinhän siinä kävikin. :)

Vierailija
55/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltolan muija sanoi että tätä on "odotettu kuin kuuta taivaalta". Suuren asuntolainan maksaminen järjestyi tällä tavalla. Vaikka Mikan puhelahjat ovat todella huonot, niin pressakisa näkyvyys toi paikan Brysselissä.

Siltä se vähän kuulosti. Toisaalta äänestin Mikaa ja hyvä jos saavat perhee asiat kuntoon. Mika painostaa puolustusta kuntoon. Se on tärkeintä!

Vierailija
56/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmä pitää ap:n olla, ettei ymmärrä, että hän on tehnyt paljon työtä päästäkseen tuohon asemaan.

Hän on ulkopolitiikan asiantuntija ja upin johtaja. Hän tietää ulkopolitiikasta ebemmän kuin muut suomalaiset europarlamentaarikot yhteensä. 

Lisäksi hän on tehnyt isot vaalikampanjat puolen vuoden sisään ja tehnyt valtavasti vaalityötä.

Ainoastaan mitään työtä tekemätön sossupummi voi kuvitella, että hän olisi päässyt tähän tekemättä mitään. Hyvä että vaaleissa valitaan joskus oikeita työelämässä olleita asiantuntijoitakin, eikä vain poliittisia broilereita.

Työtä?😆🤣😁

Vierailija
57/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättynyt Mikan meppipaikasta, mutta Toverin vaalivoitto oli yllätys. Siis millä eväillä?

Vierailija
58/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinut viedään saunan taakse ja naulataan seinään!

Vierailija
59/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riikkuli ja Fiskarsin sakset eivät hevillä unohdu.

Riikka on niin pettynyt perussuomalaisiin äänestäjiin. Aina hänellä riittää niitä selityksiä: muissa on vika, ei koskaan itsessä.

Vierailija
60/107 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenen muun puoliso on jo välittömästi kommentoimassa vaalitulosta ja yleensäkään perheen asioita. Ei todellakaan kukaan muu kuin aaltolan nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi