Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ebaysta kyselen...

29.01.2007 |

...täälläkin, eli toimiikos se aivan samalla tavalla kuin kotimainen huuto.net? Miten (esim. täällä enkkulassa) suoritatte maksun? Käykös se ihan sekillä?

Haluaisin ostaa pian sulkeutuvan kohteen, enkä löydä kaikkia vastauksia tuolta e-bay viidakosta...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon huutanu joskus ebay.co.uk:sta tv:n ja sen maksoin ihan debit cardilla. mutta shekkikin käy useaan paikkaan

Vierailija
2/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ja myynyt ebayssa tavaraa ja maksut on aina hoidettu PayPal tilin kautta. Tama on virtuaali-tili jonne on meilla kertynyt rahaa kun on myyty tavaraa. Noita rahoja on sitten siirretty omalle tilille tai kaytetty ostoksiin. Jos haluat vain ostaa Ebaysta, voit avata PayPal tilin ja siirtaa sinne rahaa omalta tilista. Tahan menee aika kauan aikaa ( 5-7 vrk) joten tilin pitaa olla valmiina ennen kun huudat mitaan. Kaytto on ihan helppoa kunhan saa ensin avattua.

Henkilokohtaisella shekilla voit maksaa jos olet huutamassa jotain ennen PayPal tilin avausta. Kun/jos voitat jonkin kohteen, myyja lahettaa sinulle laskun jossa on osoite shekkia varten!

Onnea huutoihin,

Adetuulia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän