Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voi työskennellä ilman koulutusta?

Vierailija
09.06.2024 |

Mietin tässä mitä kaikkia työpaikkoja voisi opiskelijana hakea, jolla ei vielä ole mitään koulutusta?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikanpoiminta, mustikanpominta, vadelmien poimiminen ja herneiden keräys.

Vierailija
2/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hesburger

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan kassa, mäkkäri + heset jne, raksalla aputyövoimana

Vierailija
4/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein missä tahansa jos sinulla on ammattitaitoa tai kokemusta paljon.

Vierailija
5/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pääse. Vaikka lastenhoidostakin minulla on monen vuoden kokemus niin varhaiskasvatukseenkaan ei töihin pääse ellei ole varsinaista koulutusta. T. Ap

Vierailija
6/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloihin, kahviloihin, siivoamaan, kouluavustajaksi, onhan noita vaihtoehtoja.

Vierailija
7/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökohtaisena avustajana. Siihen hommaan pääsee kuka vaan. Alle 10 e / tuntipalkka ja saat kuunnella huutamista ja tiuskimista ja sitä, että pitää ehtiä tehdä enemmän ja nopeammin ja kaikki asiat pitää osata ilman perehdytystä.

Vierailija
8/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valelääkärinä.

Vierailija
9/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla ei tarvita koulutusta. 

Vierailija
10/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliitikko

Vierailija
11/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisena avustajana. Siihen hommaan pääsee kuka vaan. Alle 10 e / tuntipalkka ja saat kuunnella huutamista ja tiuskimista ja sitä, että pitää ehtiä tehdä enemmän ja nopeammin ja kaikki asiat pitää osata ilman perehdytystä.

Mulla on avustajan hommissa palkka melkein 13€/tunti eikä kukaan huuda tai tiuski. Kannattaa vaihtaa paikkaa, jos meno on tuollaista. Suurin osa avustettavista on ihan asiallisia

Vierailija
12/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti. Töihinkin pääsee vain ilmoittamalla kiinnostuksensa. Ei vaadita CV:tä tai liirum-laarum hakemuskirjeita. 

Vierailija
13/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnassa kansanedustajana ja siitä sitten ministeriksi esim., vrt sannuli 'kassatyttö', Suomen talouden alasajon tirehtööri.

Vierailija
14/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persupuoletoimistoon trolliksi pääsee ilman koulutusta palkka 25€ tunti

Vierailija
15/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä pääse. Vaikka lastenhoidostakin minulla on monen vuoden kokemus niin varhaiskasvatukseenkaan ei töihin pääse ellei ole varsinaista koulutusta. T. Ap

Tuohan ei pidä paikkaansa. Päiväkodeissa on nykyisin niin huutava pula tekijöistä, että sinne otetaan varsinkin sijaistamaan melkein kuka tahansa. Koulutuksen tarvitset vain, jos haet kokoaikaista vakituista paikkaa. 

Vierailija
16/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerinä.

Vierailija
17/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MITÄ kohtaa et aloituksesta ymmärtänyt!

Vierailija
18/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on avustajan hommissa palkka melkein 13€/tunti eikä kukaan huuda tai tiuski. Kannattaa vaihtaa paikkaa, jos meno on tuollaista. Suurin osa avustettavista on ihan asiallisia

Mun tutulla on ollut sama avustaja vuosia. Siitä tietää että joidenkin kohdalla homma toimii. Mutta hänen avustaja on kyllä koulutettu lähihoitaja. Sijainen on sitten välillä ja usein sijainen myös sama. 

Vierailija
19/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monessa paikassa. Itse olen 40-vuotias ja koulutukseltaniylioppilas. Olen tehnyt 17-vuotiaasta saakka erilaisia töitä siivouksesta myymälätyön ja päiväkotihommista aspahommiin. Tekevälle näyttää löytyvän töitä ilman koulunpenkillä istumistakin. Työtön olen ollut elämäni aikana 2 viikkoa, kun tietoisesti pidin "lomaa" kahden työn välissä. Nykyisessä työssäni puhelinaspassa olen ollut lähes 6 vuotta. Meillä on myös nuoria opiskelijoita tekemässä iltavuoroja, joten kokemus ei ole vaatimus. 

Vierailija
20/49 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintoloihin, kahviloihin, siivoamaan, kouluavustajaksi, onhan noita vaihtoehtoja.

Unohtui ahtaaja ja veturinkuljettaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän