Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyntireskontran hoitaja

Vierailija
09.06.2024 |

Moikka,

Olen miettinyt että haluaisin olla myyntireskontran hoitaja. Onko vinkkejä missä tätä työtä voisi tehdä? Oulun seudulla. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limingassa parilla maitotilalla on kuulemma myyntireskontran paikka auki, tiiä sitten pitääkö paikkansa

Vierailija
2/7 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla koulutus myös? Yritykset, tilitoimistot ym. taloushallinnon palveluita tarjoavat puljut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siihen enää nykyään hyödytä ryhtyä, ohjelmistot tekee hommat.

Vierailija
4/7 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen enää nykyään hyödytä ryhtyä, ohjelmistot tekee hommat.

Vieläkö Passeli on käytössä?

Vierailija
5/7 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet kuullut? En netistä löytäny. Olisko mistään tätä tietoa, onko vielä paikka auki? 

Vierailija
6/7 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunitorilla taloushallinnon paikkoja. Myyntireskun hoitajalta odotetaan itseohjautuvuutta ja aloitteellisuutta, jota epäilen ap:lta puuttuvan. Mieti jotain muuta duunia, susta ei oo reskontran hoitajaksi. 

Nimim. 17v kokemuksella

Vierailija
7/7 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunitorilla taloushallinnon paikkoja. Myyntireskun hoitajalta odotetaan itseohjautuvuutta ja aloitteellisuutta, jota epäilen ap:lta puuttuvan. Mieti jotain muuta duunia, susta ei oo reskontran hoitajaksi. 

Nimim. 17v kokemuksella

Olipas sinulta töykeä kommentti. Mistäpäs tiiät onko minulla aloitteellisuutta yms. Olen kirjanpitäjä ja hoidan myös myyntireskontraa. Haluaisin siis olla pelkästään myyntireskontran hoitaja. Mietin vain mistä hakea työpaikkoja, kun ei suoranaisesti haeta sinne töihin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi