Myyntireskontran hoitaja
Moikka,
Olen miettinyt että haluaisin olla myyntireskontran hoitaja. Onko vinkkejä missä tätä työtä voisi tehdä? Oulun seudulla.
Kommentit (7)
Onhan sulla koulutus myös? Yritykset, tilitoimistot ym. taloushallinnon palveluita tarjoavat puljut.
Eihän siihen enää nykyään hyödytä ryhtyä, ohjelmistot tekee hommat.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siihen enää nykyään hyödytä ryhtyä, ohjelmistot tekee hommat.
Vieläkö Passeli on käytössä?
Mistä olet kuullut? En netistä löytäny. Olisko mistään tätä tietoa, onko vielä paikka auki?
Duunitorilla taloushallinnon paikkoja. Myyntireskun hoitajalta odotetaan itseohjautuvuutta ja aloitteellisuutta, jota epäilen ap:lta puuttuvan. Mieti jotain muuta duunia, susta ei oo reskontran hoitajaksi.
Nimim. 17v kokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Duunitorilla taloushallinnon paikkoja. Myyntireskun hoitajalta odotetaan itseohjautuvuutta ja aloitteellisuutta, jota epäilen ap:lta puuttuvan. Mieti jotain muuta duunia, susta ei oo reskontran hoitajaksi.
Nimim. 17v kokemuksella
Olipas sinulta töykeä kommentti. Mistäpäs tiiät onko minulla aloitteellisuutta yms. Olen kirjanpitäjä ja hoidan myös myyntireskontraa. Haluaisin siis olla pelkästään myyntireskontran hoitaja. Mietin vain mistä hakea työpaikkoja, kun ei suoranaisesti haeta sinne töihin. :D
Limingassa parilla maitotilalla on kuulemma myyntireskontran paikka auki, tiiä sitten pitääkö paikkansa