Miten voisin löytää siskopuoleni?
Tiedän että minulla on muutamia vuosia nuorempi siskopuoli joka oli isän kuollessa hyvin pieni. Hänellä on eri äiti kuin minulla eikä hän tai äitinsä ole isän kuoleman jälkeen ollut sukumme kanssa tekemisissä. Hänellä oli isän sukunimi mutta ilmeisesti ei ole enää. Tiedän myös että lapseni äiti kuoli myöhemmin mutta en tiedä missä lapsi on sitten ollut. En tuntenut äitiään, mutta tällä oli muitakin lapsia. Mistä voisi saada tietoja?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiedän myös että lapseni äiti kuoli myöhemmin"... Miten tämä liittyy mihinkään?
Oho, piti olla lapsen, ei lapseni. Tämän siskopuolen äiti siis kuoli. Isoäitini tiesi tämän.
Ap
Voit ihan huvin vuoksi tehtä jonkin kaupallisen dna testin. hyvällä onnella ilmaantuu muitakin sukulaisia joista et ole ollut tietoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tiedän myös että lapseni äiti kuoli myöhemmin"... Miten tämä liittyy mihinkään?
Oho, piti olla lapsen, ei lapseni. Tämän siskopuolen äiti siis kuoli. Isoäitini tiesi tämän.
Mietin vaan että olisiko tämä voitu adoptoida johonkin toiseen perheeseen sen jälkeen? Ap
Jos tietät hänen etunimensä ja viimeisimmän asuinkunnan, niin voit yrittää googlettaa niillä.
Tiedän, että minulla on useampi itseäni vanhempi sisaruspuoli isän puolelta, jotka olen tainnut nähdä kerran lapsena isäni hautajaisissa. En jotenkaan osaa ajatella heitä sisaruksinani tai sellaisina, joihin haluaisin jonkunlaisen yhteyden tai edes tutustua. Ei pelkkä sama isä tee ihmisestä muuta kuin ventovieraan, kun ventovieraitahan he minulle ovat.
Miksi ihmeessä haluat kaivaa jonkun ventovieraan ihmisen tiedot? Mitä sillä saavuttaa?
Minkä ikäinen se nainen on nykypäivänä?
Mun pikkuserkku on aina tiennyt, että hänellä on 10v vanhempi siskopuoli isä sä puolelta, ja isä oli jonkin verran tekemisissä tyttärensä kanssa,mutta hän tapasi hänet vasta 35-vuotiaana isän perunkirjoituksessa. Ihme, ettei aiemmin ollut kiinnostusta tavata
Christiiina kirjoitti:
Mun pikkuserkku on aina tiennyt, että hänellä on 10v vanhempi siskopuoli isä sä puolelta, ja isä oli jonkin verran tekemisissä tyttärensä kanssa,mutta hän tapasi hänet vasta 35-vuotiaana isän perunkirjoituksessa. Ihme, ettei aiemmin ollut kiinnostusta tavata
Minulla oli kuusi vuotta nuorempi "pikkusisko" biologisen isän puolelta. Olen nähnyt hänet viimeksi hänen ollessaan 4v. En oikeastaan pidä häntä siskonani, koska meillä on täysin eri elämät. Hänellä on isä joka on ollut hänen isänsä käytännössä koko elämän, ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perukirjasta löytyy sitten nimi ja henkilötunnus.
Se perukirja on 90-luvulta ja ilmeisesti hän käyttää nykyään eri nimeä. Ap
Muistaakseni maistraattiin voi kysyä/antaa nuo tiedot, ja jättää kirjeen sisarelle(ja maistraatti postittaa sen pikkusisarelle ,eri asia on, haluaako sisar tavata isosiskoaan)