Kaupunkilaiset sekä naiset äänestäneet vilkkaimmin eurovaaleissa, povaa hyvää tulosta punavihreille
Kello 13 naisista 27,4 prosenttia oli jo antanut äänensä, miehistä taas vain 23,5 prosenttia. Aktiivisimmin on äänestetty Helsingissä (32,9 %), Pirkanmaalla (28,5 %) ja Varsinais-Suomessa (26,7 %). Vähiten taas Ahvenanmaalla (19,6 %), Vaasan (21,4 %) ja Oulun vaalipiirissä (21,8 %).
Itse äänestin persuja, mutta kyllä tuo näyttää huonolta persujen osalta. En ymmärrä ihmisiä jotka valittavat kaikesta, mutta kun tulee mahdollisuus vaikuttaa, jäädään kaljoittelemaan.
Kommentit (94)
Äänestin Teukkaa, että pysyy jatkossakin pois täältä. Latinonaisten jörniniminen jatkukoon...
Niinpä. Helsinki ostaa italialta roskaa laivalasteittain lämmitykseensä. On ne niiiin vihreitä. Mitäpä siinä merkitsee rahditkaan, kunhan on aatteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut eivät kiinnostu eurovaaleista? M a a h a n m u u t o n raamit määritellään EU:ssa ja siihen ei voi vaikuttaa Suomen eduskunnasta käsin.
Paljonko arvelet meillä olevan sananvaltaa. Meppi mme vain omaa etuaan...
Vierailija kirjoitti:
Äänestävät Li:tä
Niin minäkin. N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi persut eivät kiinnostu eurovaaleista? M a a h a n m u u t o n raamit määritellään EU:ssa ja siihen ei voi vaikuttaa Suomen eduskunnasta käsin.
Paljonko arvelet meillä olevan sananvaltaa. Meppi mme vain omaa etuaan...
Jokaisella mepillä on oma äänensä. Yhdessä muun Euroopan oikeiston kanssa vaikuttaa pystyy.
Ääni meni kd:n Puolimatkalle. Niin arvokasta tietoisuutta lisännyt. Hänenkaltaisiaan todella tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Ääni meni kd:n Puolimatkalle. Niin arvokasta tietoisuutta lisännyt. Hänenkaltaisiaan todella tarvitaan.
Uskonnot eivät ole hyvästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. N63
Samoin! N52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. N63
Samoin! N52
Hienoa! Varmistetaan Lille vaalien suurin äänipotti.
Onneksi euroopanlaajuisesti kansallismieliset koservatiivit ottamassa vaalivoiton.
Mutta onhan se suomalaiseltakin tyhmää jos ei äänestä ja sitten valitetaan kun tulee 500 000 uutta tulijaa ja autoilu kielletään.
Urheilu loppui ja aurinko paistaa, jokohan persut lähtee liikkeelle?
Itse olen äänestänyt viimeksi ehkä kymmenen vuotta sitten mutta nyt inspiroiduin palstapersuista ja äänestin vasemmistoliittoa.
Kävin äänestämässä ja paikalla oli jopa pientä jonoa.
Li on varma illan äänikuningatar!
Jos persujen äänestäjät eivät nyt jaksa pelipaikoille niin on turha myöhemmin sitten u l i s t a kun ilmastovouhottajat EU:ssa tekevät autoilusta ja elämästä helvettiä entistäkin tiukemmalla ruuvilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äänestänyt viimeksi ehkä kymmenen vuotta sitten mutta nyt inspiroiduin palstapersuista ja äänestin vasemmistoliittoa.
👍