Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tulee olemaan suomen osuus yhteisvelasta?

Vierailija
09.06.2024 |

Sehän on selvää että yhteisvelka tulee vaalien jälkeen joten ei keskustella siitä. 

Minä haluan tietää että kuinka paljon meidän osuus tulee olemaan siitä? En ole nähnyt laskelmia missään. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset 90-80 prosenttia. Jos laitetaan orpo yksi neuvottelemaan niin voidaan saada koko potti.

Vierailija
2/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan suomen, kreikan ja italian lainojen suuruinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ja Purra alkaa selitellä että tämä ei ole sitä velkaa mitä minä olen ennen vaaleja televisiossa niin kovasti vastustanut.

Vierailija
4/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Persu siellä valhe.

Vierailija
5/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku pystyy enää luottamaan tällaiseen että ensin heitetään rahat pois vaikka ulkomaille sinne tänne, köyhille ei mitään ja sitten lisää muualta velkaa. Vaikka käytännössä kai maapallo pyörii velkarahalla, eipä siinä mitään, taloussysteemi on mahdoton. 

Vierailija
6/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, kun kaikki ääliöt riehuu ilmasta tehdystä rahasta...

Vierailija
7/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran iso että sosiaalietuuksia pakko leikata lisää jotta varaa rahoittaa italialaisten taloremppoja.

Vasemmistoa äänestäessään vähäosaiset ampuu itseään jalkaan, vasemmisto kippaa rahat ulkomaille kun niillä voisi tukea suomalaisia.

Vierailija
8/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran iso että sosiaalietuuksia pakko leikata lisää jotta varaa rahoittaa italialaisten taloremppoja.

Vasemmistoa äänestäessään vähäosaiset ampuu itseään jalkaan, vasemmisto kippaa rahat ulkomaille kun niillä voisi tukea suomalaisia.

Miksi pauhaat vasemmistosta kun nyt on vallassa oikeistohallitus?

Vierailija
9/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ja Purra alkaa selitellä että tämä ei ole sitä velkaa mitä minä olen ennen vaaleja televisiossa niin kovasti vastustanut.

Purrahan ei sille mitään voi jos tänään eurovaaleissa äänestetään vasemmistoa jotka EU parlamentissa ottaa sen yhteisvelan. Joo ei ole pakko hyväksyä mutta ei haluta erotakaan EUsta.

Vierailija
10/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että tänään eurovaalit ja Brysselissä päätetään nämä asiat?

Vierailija
11/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purrahan ei sille mitään voi jos tänään eurovaaleissa äänestetään vasemmistoa jotka EU parlamentissa ottaa sen yhteisvelan. Joo ei ole pakko hyväksyä mutta ei haluta erotakaan EUsta.

eikö se Purra nyt olekaan niin tiukasti ajamassa "suomen etua". Mutta jos yhteisvelka tulee ja Perussuomalaiset pysyvät hallituksessa se on selvä merkki siitä että persut myös hyväksyvät velan

Vierailija
12/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että tänään eurovaalit ja Brysselissä päätetään nämä asiat?

Budjetista päättää ministerineuvosto eli jäsenmaat, aivan kuten koronapaketistakin

Vierailija
13/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

110%

Vierailija
14/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eikö se Purra nyt olekaan niin tiukasti ajamassa "suomen etua". Mutta jos yhteisvelka tulee ja Perussuomalaiset pysyvät hallituksessa se on selvä merkki siitä että persut myös hyväksyvät velan

Ei sieltä kysytä, hyväksytäänkö vai ei, se runnotaan EU:ssa läpi ja ihan sama mitä mieltä persut tai muut hallituksessa siitä on, suuremmat maat vie ja pienet vain vikisee.

Vierailija
15/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 110% Jos ei suoraan, niin jonkun toisen maan osuus maksetaan välillisesti tukemalla sitä vähintään samankokoisella summalla toisella tavalla, jottei toiset vaan kärsisi. 

Vierailija
16/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerin kommentti tänään.

Persut vei tuet suomalaisilta, joten miten ne muka parlamentissa parantaisi meidän asemaa?

Vierailija
17/17 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset 90-80 prosenttia. Jos laitetaan orpo yksi neuvottelemaan niin voidaan saada koko potti.

Demari-Tytti saa tingattua ylös meidän maksut 150 prosenttiiin koko lainamäärästä.