Mikä kiihottaa toisessa ihmisessä kesällä?
Kesällä on ihana katsella omaa silmää miellyttäviä ihmisiä. Mikä sinua kiihottaa tai miellyttää? Onko johtanut johonkin tekoihin itseksesi?
Kommentit (48)
Kaite ymmärrätte että sillä tavalla katseleminen on seksuaalirikos.
No en tiedä tästä kesästä, kun ei ole seksi hellettä. Muutoin naisella lyhyt kesämekko, avosukkahousut ja korkkarit.
Normaalisti minusta kiinteät hoikat koipireidet paljaina ovat niin ihanat, mutta uimarannoilla niihin liittyy nykyään usein lisäksi paljaat pikkupakarat. Kunpa vielä tulisi kaunottarille paljaspakaratreeniasut.
Parasta on helteessä hionneen naisen persevaon tuoksu!
Vierailija kirjoitti:
Jos tyyppi sattuu olemaan ilman paitaa, tsekkaan aina erityisesti vatsalihakset + ne viivat miksi niitä sitten suomeksi sanotaankaan, v-lines englanniksi.
Mutta täytyy sanoa, että eniten nautin siitä miten tää maailma muuttuu kun pistän kesämekon päälle. Yhtäkkiä mulle availlaan ovia, hymyillään, tarjoudutaan tekemään sitä tai tätä, tarjotaan erinäisiä alennuksia ja etuja....... Kelpaa mulle :D
Niin typerältä kuin se tuntuukin, niin kyllä minullakin aivot ja sydän menee sekaisin jos nainen kesämekko päällä tulee jotakin kysymään, varsinkin jos on vielä lämmin hymy samalla hänellä. Siinä on kyllä varmasti minun heikoin pisteeni.
Vierailija kirjoitti:
Kaite ymmärrätte että sillä tavalla katseleminen on seksuaalirikos.
Millä tavalla? Ja ajattelitko että oikeuteen pitäisi haastaa 80% molemmista sukupuolista?
Mulla ei ole näkyviä vatsalihaksia. Onko peli siis menetetty?
Pikkuhousujen ääriviivat päällimmäisissä housuissa. Aah.
Edellä pyöräilevän naisen takamus, ihan sama mitä päällä, ihan sama minkä ikäinen on kyseinen emäntä. Kaikki katson, kaikki kiihottaa. Jokaisessa naisessa (lue: takapuolessa) on jotain kaunista ja kiihottavaa.