Mikä kiihottaa toisessa ihmisessä kesällä?
Kesällä on ihana katsella omaa silmää miellyttäviä ihmisiä. Mikä sinua kiihottaa tai miellyttää? Onko johtanut johonkin tekoihin itseksesi?
Kommentit (48)
Anukset kiihottaa kaikkina vuodenaikoina, sekä pakarat.
Vierailija kirjoitti:
Eilenkin Stadissa tuli vastaan muutamia liivittömiä naisia, nännit mukavasti hieman viileänä kesäpäivänä nöpöttäen jonkin ohuen kesäpukineen alla. Ei siitä pääse mihinkään, että se on kyllä parasta kesässä niinkuin tästä näkökulmasta.
Ja tänään sitten Oodissa työpisteillä pienirintainen nainen, jolla nännit törröttivät kokonaan paidan läpi. Kyllä hänellä jotkut liivitkin vaikutti olevan, mutta eivät ne ainakaan tähän mitään auttaneet. Jotenkin vielä kutkuttavampi ajatus miettiä, että onko alusvaate niin seitinohutta laatua vai nännit niin napakkaa mallia, että pyrkivät esille kaikesta huolimatta.
Voi että tätä Stadin kesää.
Yritän aina nähdä stringien värin, koska ainakin puolet naisista pukeutuu läpinäkyviin vaatteisiin kesällä.
Miesten ruskettuneet käsivarret t-paidassa. Ei tarvii olla mikään karrelle palanut bodari, mutta hauis voi vähän erottuakin. Hot!
N45
Puoli (tai täys-)stondikset uimastadikalla (liian harvoin näkee...)
timmit kropat, sixpackit, hauikset, vartalot kuin Michelangelon veistokset.
Miesten piukat ja lyhyet farkkushortsit.
M55
Häpykummut ja pimpsanvaot, ihanat hymyt ja flirttailevat katseet.
Nuo hoikat naiset kietasuhameissa.
Miesten ja poikien ihailevat katseet. Ei voi ihan varmasti tietää mitä ajattelevat, mutta annan mielikuvitukseni lentää.
Jos tyyppi sattuu olemaan ilman paitaa, tsekkaan aina erityisesti vatsalihakset + ne viivat miksi niitä sitten suomeksi sanotaankaan, v-lines englanniksi.
Mutta täytyy sanoa, että eniten nautin siitä miten tää maailma muuttuu kun pistän kesämekon päälle. Yhtäkkiä mulle availlaan ovia, hymyillään, tarjoudutaan tekemään sitä tai tätä, tarjotaan erinäisiä alennuksia ja etuja....... Kelpaa mulle :D
No ihan jo se, että näkyy muutakin kuin vain silmät.
Mökkimme on pienen järven selän rannassa. Lähistöllä on mökki, jota vuokrataan hieman isommille porukoille. Tänä kesänä siellä on vieraillut jo yksi nuorten naisten polttariporukka naku-uinnilla saunasta. Harmi, että oli kylmä sää, niin eivät viihtyneet pitkään.
Mutta alaston, hieman kaino nainen, saatikka ryhmä nuoria sillaisia, järven rannalla iloisine kiljahteiluneen on Suomen kesän kiihottavimpia näkyjä. Olen joutunut aloittamaan lintuharrastuksen heidän vuokseen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta täytyy sanoa, että eniten nautin siitä miten tää maailma muuttuu kun pistän kesämekon päälle. Yhtäkkiä mulle availlaan ovia, hymyillään, tarjoudutaan tekemään sitä tai tätä, tarjotaan erinäisiä alennuksia ja etuja....... Kelpaa mulle :D
Kesämekko just kiihottaa, tai se mitä se sopivasti peittää. Tuli mieleen eräs kesämekollinen, tällä kollilla alkaa kalua nostamaan pelkkä ajatus.
Mikä olis vastaava miesten vaatekerta joka saa naisten katseet lepäämään vastakkaisen sukupuolen kevyesti peitetyssä kehossa?
Taisin vähän niin ku jo vastata osittain
Vierailija kirjoitti:
Pyöreä ja kiinteä takamus, kivan mallinen häpyalue, sopusuhtainen kroppa sekä rinnat ja, tärkeimpänä hymy.
M46
Moi S, joko olet pilluatänä keväänä saanut/ostanut? :D
Vierailija kirjoitti:
Mökkimme on pienen järven selän rannassa. Lähistöllä on mökki, jota vuokrataan hieman isommille porukoille. Tänä kesänä siellä on vieraillut jo yksi nuorten naisten polttariporukka naku-uinnilla saunasta. Harmi, että oli kylmä sää, niin eivät viihtyneet pitkään.
Mutta alaston, hieman kaino nainen, saatikka ryhmä nuoria sillaisia, järven rannalla iloisine kiljahteiluneen on Suomen kesän kiihottavimpia näkyjä. Olen joutunut aloittamaan lintuharrastuksen heidän vuokseen.
Bervo säälittävä runggari, luuletko ettei naiset tajua/huomaa sitä sun "lintujen" bongaustasi?? Just sen takia eivät ui rannalla alasti. Anna ihmisten uida rauhassa myös nakuna, he eivät ui niin sinun sexin nälkääsi.
Mikä vtun miesten runggu keskustelu-aihe tämä on??!
Niin kesällä kuin talvellakin suurimmin kiihottavat naisen herttainen hymy ja suloiset sukupuolielimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peput ja peppureiät. Riippumatta vuodenajasta.
Kerro vielä, että se haju , mikä sieltä reiästä tulee!
No ei tietenkään. En ole perverssi.
Ei mikään. Turhaa katsoa ketään muuta kuin omaa kumppania.