Sinä joka et äänestä, mikä on tekosyysi?
Jokainen ääni on tärkeää, vaikka juuri sinun ehdokas ei meppipaikkaa saisisaan
Kommentit (46)
Vastahan minä äänestin kaksi kertaa.
Äänestin EU:ta vastaan, en siis äänestä sinne ketään.
Mun tekosyy on yksinkertaisesti että evvvk.
Ei jaksa liikkua. Mä lepään ja teen kotitöitä viikonloppuisin.
Olen koko ikäni aina äänestänyt ! N72
Ei ole mitään tekosyytä, ei vaan huvita äänestää.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä puoluetta joka ajaa eroa EU:sta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin huonoa ettei hyvää, onneksi et edes persuja.
Wef siellä sanelee mitä tehdään ja milloin. Aivan sama keitä sinne äänestetään. Great reset on käynnissä.
Äänestä PS, KD, Kestusta, Kok (paitsi ei Pietikäinen). Muuta ajavat Suomen etuja vastaan erityisesti, äärivasemmalla, vihreät, sdp, vasemmisto ja kommunistit.
Ei mikään muuutu. Omilta kupataan kaikki jotta Italia ja espanjalaiset saa katto ja sähköremontit tehtyä ja että sinne tänne Eurooppaa saadaan siltoja jotka ei vie minnekään.
Ei Suomella ole siellä kuin kuunteluoppilaan virka. Mitään eivät saa sanottua, eivätkä tehtyä. Ihan yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin huonoa ettei hyvää, onneksi et edes persuja.
Okei, voisinkin käydä äänestämässä mauria.
Jos jätät äänestämättä, saat pakkoremontit, polttomoottorikiellot, pakkolunastukset, pullojenkorkit, pullojenkeruun romuttaminen ja monta muuta haittaa niskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestä PS, KD, Kestusta, Kok (paitsi ei Pietikäinen). Muuta ajavat Suomen etuja vastaan erityisesti, äärivasemmalla, vihreät, sdp, vasemmisto ja kommunistit.
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Näissä vaaleissa äänestän, mutta silloin, kun en äänestä niin syy on se, että itselleni sopivaa ehdokasta ei ole listalla. Toistaiseksi ainoastaan presidentinvaalit ovat olleet sellaiset, joissa en ole pystynyt äänestämään.
Olen aina äänestänyt ja nyt jätän väliin koska saatan vaikuttaa oudolta, äänestysmesta 300 metrin päässä.
Eu.hun pitää saada sama systeemi kuin Venäjälläkin on ettei tarvitse äänestää.
Kaikki on jo päätetty.