Laihduin vain 2kg kuukauden treenillä. Kuinka
Ylläpidän treenimotivaatiota? Ilmeisesti kuitenkin just fläsää lähtenyt, sillä housut mahtuu paremmin jalkaan. Tavoite olisi 10kg, eli vielä 4 kuukautta pitäisi jaksaa. Justiinsa niin kauan kuin pyöräkelit jatkuu. Talvella olisi hiihto, mutta se ei kauheasti houkuta.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
"Vain" 2kg. Paljonko sitten odotit?
Odotin joku 4kg. Mutta ei se näin aluksi oo helppoa ja varsinkin kun lihaksiakin tulee lisää alussa. Pitää vaan jaksaa vielä kuukausi ainakin ja katsoa sitten tulokset. Kyllähän tää laihduttaminen on pitkän matkan juoksua, eli aikaa ja ponnistuksia tarvitaan.
Fläsää? 🙄🤦🏻
Se NESTETTÄ, jota sulta on lähtenyt. Ei läskiä!
Koitapa löytää joku paikka, missä voisit treenata noiden aivosolujesi käyttöä. Ne näyttää olevan nyt kovin vähäisellä käytöllä.
Pari kiloa katoaa puntarista kun olet puoli päivää syömättä ja käyt paskalla.
Riippuu niin monesta asiasta: paljon on ylipainoa, ruokavaliosta, iästä, hormoneista, stressitasoista.
Olen treenannnut 15kk kovaa, 5-6 krt viikossa: crossfitia, pilatesta, hiihtoa, pyöräilyä (pitkiä 79-100 km lenkkejä), juoksua, uintia.
Paino on tippunut 2kg! 50v nainen, ylipainoa 20kg. Ruokavalio vaikuttaa enemmän kuin treeni. (Itsellä on ruokavaliokin ok, joten joku on kropassa pielessä).
Joskus käy niin että painoa tulee jopa lisää kun saat lihaksia läskin tilalle .
Minulla paino saattaa heitellä vuorokauden aikana 2kg. Eilisaamusta tähän aamuun paino oli tippunut 2kg, enkä ole edes laihiksella. Molempina aamuina kävin vaa'alla ennen aamupalaa vessakäynnin jälkeen.
Sanoin sinulle jo edellisessä ketjussa ettei laihtumisen fysiologia sovi hätähousille. Anna projektille aikaa.
Jos pyöräily on kivaa, niin osta vaikka kuntopyörä kotiin, ei kannata treenata talvella lajia joka ei yhtään kiinnosta, koska silloin sitä ei varmasti tule säännöllisesti tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Kilo lihasta painaa tasan saman verran kuin kilo läskiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, tämä myytti on kumottu jo vuosia sitten.
Yhtäkkiä aloitettu raskas liikuntaharrastus pistää lihakset liian koville. Elimistön ryhtyessä korjaamaan lihaskudoksiin syntyneitä pieniä mikrovaurioita, joiden ansiosta lihakset kasvavat, voi kehoon syntyä lievä tulehdusreaktio. Tämä puolestaan voi johtaa siihen, että elimistöön kertyy hetkellisesti ylimääräistä nestettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilo lihasta painaa tasan saman verran kuin kilo läskiä.
Tilavuudeltaan litra rasvaa painaa 0,9 kg ja litra lihasta 1,09kg.
Vierailija kirjoitti:
Olen liikkunut, voin syö enemmän. Siinä sinulle syy miksi liikunta saattaakin lihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, tämä myytti on kumottu jo vuosia sitten.
Yhtäkkiä aloitettu raskas liikuntaharrastus pistää lihakset liian koville. Elimistön ryhtyessä korjaamaan lihaskudoksiin syntyneitä pieniä mikrovaurioita, joiden ansiosta lihakset kasvavat, voi kehoon syntyä lievä tulehdusreaktio. Tämä puolestaan voi johtaa siihen, että elimistöön kertyy hetkellisesti ylimääräistä nestettä.
Höpö höpö itsellesi. Kyseessä ei ole myytti.
Vuoden päästä 12 kiloa kevyempi . Sehän on oltava uusi elämäntapa, ja hitaasti siihen oppiikin. Pikakuuritveivät ole kestäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen liikkunut, voin syö enemmän. Siinä sinulle syy miksi liikunta saattaakin lihottaa.
Mut ku se trendikäs kello sano et oon kuluttanut tuhat kalorii.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin monesta asiasta: paljon on ylipainoa, ruokavaliosta, iästä, hormoneista, stressitasoista.
Olen treenannnut 15kk kovaa, 5-6 krt viikossa: crossfitia, pilatesta, hiihtoa, pyöräilyä (pitkiä 79-100 km lenkkejä), juoksua, uintia.
Paino on tippunut 2kg! 50v nainen, ylipainoa 20kg. Ruokavalio vaikuttaa enemmän kuin treeni. (Itsellä on ruokavaliokin ok, joten joku on kropassa pielessä).
Älä kroppaa syytä, kun ei paino putoa. Syömisissä se vika on. Tee muutoksia siihen.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o..ja semmonen keski-ikäinen AV mamma saa sitä lihasta treenaamalla ehkä n..max 500g. Ei sitä kilokaupalla tule..
"Vain" 2kg. Paljonko sitten odotit?