Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Oletko SINÄ koskaan käynyt käsiksi mieheesi?

Vierailija
29.01.2007 |

Yllättävän yleistä näinkin päin...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä miehellä iso arpi siitä.

Vierailija
2/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä edelleen aivan mahdottomasti, vaikka tapahtuneesta on jo vuosia aikaa. Mies oli juonut hitusen liikaa, eikä sille tullut mieleen, että voisi ilmoittaa, jos aikoo baariin mennä. Oli työpaikan messureissulla ja tiesin, koska bussin pitäisi olla takaisin reissusta. Oli sovittu, että menen vastaan (asutaan korvessa). Puin nukkuvan lapsen, ajeltiin vastaan ja voihan kele... ei ollut seurueesta ketään paikalla. Bussikuski sanoi, että menivät johonkin oluelle. Koitin soittaa, ei vastannut. Ajettiin lapsen kanssa kotiin, olin aivan hiilenä. Puoli tuntia sen jälkeen mies soitti ja kysyi, että tullaanko hakemaan. EI TODELLAKAAN! Tuli taksilla ja kun näin missä kunnossa mies oli, sain ihan totaalisen hepulin.

Aamulla oli kaksi morkkiksen kourissa olevaa aikuista kakaraa kahvipöydässä. Oli molemmilla paha mieli. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ollenninen että molemmat kaduitte. Monissa perheissä tuollaista tapahtuu viikottain.

Vierailija
4/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti satuttanutkin, ja se hävettää, surettaa, vi*uttaa... Vaikka mieheni onkin minua huomattavasti vahvempi, ei se anna minulle oikeutta käydä päälle. Joskus vaan tuntuu, että päässä sumenee.

Vierailija
5/5 |
29.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin sitä avokämmenellä poskelle. Ja mies otti ja lähti saman tien, onneksi ei sentään kuin pariksi tunniksi ulos. Soitin heti perään ja pyysin anteeksi enkä ikinä koskaan milloinkaan ole sen jälkeen edes ajatellut tekeväni samaa. Jotenkin aivan sumeni päässä enkä ajatellut, että yhtä lailla miehellä on oikeus koskemattomuuteensa. Aina sitä vaan miettii, miten paha olis jos mies löis... Yhtä paha se on jos nainen lyö.

Niin ja mies ei ikinä ole lyönyt mua, kerran tönäissyt seinään mutta itse provosoin erittäin paljon, suorastaan kerjäsin sitä... Mun mies on itse rauhallisuus ja vaatii todella paljon saada se edes korottamaan ääntään.

Molemmista tilanteista on jo yli 5 vuotta aikaa. Oltiin nuoria ja kiihkeitä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä