Miten ihmeessä saisin itseni itkemään! Tuntuu sisäisesti niin pahalta mutta en tiedä miten itkeä. Ehdotuksia!?
Olen joskus ollut herkkä ja itkenyt helposti.
Nykyään olen ihan jumissa. Muisti on huonontunut, olen oikeasti tyhmentynyt, olo on tyhjä ja uupunut. Sisäisesti on todella huono olla. Melkein oksettaa kun yritän päästä lähemmäksi tunteitani. Yritän hyväksyä ja kohdata tunteeni mutta tulee ahdas olo ja en pysty keskittymään. Se tuska sattuu kehoon.
Haluaisin oikeasti vain itkeä. Itkeä vollottaa oikein antaumuksella, vaikka kieriä itsesäälissä ja jokaista kyyneltä myöten vain saada tämän sisäisen ahtaan ja pahan olon pois.
En kuitenkaan pysty. En tiedä mitä tunnen tai kuka enää edes olen. Koko ajan on vain niin olematon olo.
Haluaisin itkun tulla nyt ja itkeä vaikka itseni uneen. Sattuu niin paljon vaikka en edes osaa sanoa kunnolla että mikä.
Mietin itsekin joskus tuota samaa eli miten saada itsensä itkemään, kun ei tunnu miltään, mutta sisällä on musta möykky. Mun kohdalla toimi itsesäälin lietsominen ja jonkun surullisen, mutta vaikuttavan musiikin kuuntelu. Itku helpottaa.