Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä köyhät tekevät vapaa-ajallaan?

Vierailija
08.06.2024 |

Miten se aika kuluu?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ootan että kello tulee 7. Sitte voi tulla vauvaileen tai käydä lähikaupassa. Puoliltä päivin päikkärit ja taas vauvaa ja nettiä. Sitte syön ja toiset päikkärit. Taas vauvaa ja nettiä. Syön toisen kerran ja sitte nutustaan. Ei ole rahaa mihinkään muuhun. Ennen nukkumista katson telkkua. 

Vierailija
22/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole töitä häiritsemässä, minä luen, kirjoitan, piirrän, maalaan, musisoin, teen pihahommia, leivon itsekseni tai lasten kanssa. Silloin tunnen olevani minä. Nyt on töitä häiritsemässä (ja tuskin saan edes pakolliset kotityöt tehtyä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varakas varmasti monen mittapuun mukaan. Iso tontti ja talo pkseudulla, kesämökki, sijoitusasunto ja paljon muuta varallisuutta, säästöjä ja sijoituksia. Silti en tee tai harrasta mitään, mitä varakkaat ehkä tapaavat harrastaa. Satunnaista matkailua ja mökkeilyä  lukuunottamatta. Mutta luen, opiskelen, uin kesäisin luonnonvesissä, kävelen tai juoksen luonnossa, pyöräilen,  joogaan kotona, kokkailen, marjastan, sienestän, soitan paria soitinta, kuuntelen musiikkia, vietän laatuaikaa lasteni kanssa, hoidan lemmikkiänuo kaikki ovat minulle elämää eniten rikastuttavia asioita. 

Vierailija
24/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan vauvaa ja katson sarjoja.

Vierailija
25/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on tylsää. Se vaan kertyy tilille. Kulutan niin vähän, että ei tarvitse edes töissä käydä. Pyörällä pääsen kesät-talvet kaikkiin paikkoihin mihin tarvitsee päästä. Kirjastosta saa lukemista ja netissä on näkemistä. Kun en käy missään, en tarvitse edes verkkareita kummempia vaatteita. Nekin ostan kirpparilta tyyliin kympin vuosibudjetilla.

Vierailija
26/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasuu ja vauvaa

Vierailija
27/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levittelee vasemmistopropagandaa.

Vierailija
28/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla ja haisen pahalle.

Vierailija
29/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilen 200 km viikossa.

ulkonäkö -15 vuotta omasta kronologisesta iästä.

Verenpaineet ja veriarvot kunnossa. Paino alkaa vitosella. Pituutta 170.

N45

Vierailija
30/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään olen käynyt kaupassa ostamassa ruokaa (pakollinen meno) laittanut sitten ruokaa ja lopun ajan ollut tässä koneella tekemässä yhtä sun toista.

Vierailija
31/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään, kun on vapaapäivä, heräilin rauhassa, selailin uutisia ja somea aamupalalla. Laitoin pyykit koneeseen, kävin kaupassa. Tein kanasalaattia, siivosin keittiön, söin, ripustin pyykit ulos, ulkoilin, otin päiväunet, keitin kahvit. Ulkoilin uudestaan, viikkasin kuivat pyykit. Nyt olen tässä lueskellut kaikenlaista, tehnyt kinkkupiirakan, syönyt, odotan saunaan pääsyä. Tulot ~1600 €/ kk, että kai tässä aika köyhä on. 

Vierailija
32/46 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oke enää köyhä mutta harrastukset on samoja. Lukeminen. Kirjat kirjastosta. Sanaristikot, lehdet ei maksa paljon ja ilmaisjakelulehdistä löytyy. Tutkimushaastattelut. Nrlritä itselle ja hyväntekeväisyyteen. Langat tarjouksista. vanhasta varastosta hs kirpputoreilta. on nykyään pois: pullojen keruu,  työnhaku ja kaikkiin mahdollisiin arvontoihin osallistuminen ja opiskelen vähemmän itsenäisesti. 

Yksi sairaseläkkeellä oleva tekee palapelejä. 

Vierailija
33/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ss

Vierailija
34/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan

Vierailija
35/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaan 

Vierailija
36/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvajuttuja.

Vierailija
37/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia 

Vierailija
38/46 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan alkaa tekemään kävelyretkiä kirjastoon, jos siellä lukisi vaikka lehtiä. Saisi samalla liikuntaa. Kirjasto on kyllä aika kaukana niin ei ole tullut usein käytyä viime aikoina. Haluaisin löytää jotain tekemistä mutta en keksi enkä jaksa paljon mitään.

Vierailija
39/46 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ne on köyhiä, kun ei ole ideaa/työtä mitä voisivst tehdä. Siis laiskuus ?

Vierailija
40/46 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn veneilemässä, autoilemassa, elokuvissa, taidenäyttelyissä, urheilutapahtumissa, matkoilla, festareilla, kahviloissa jne.