Vuonna 2015 Rydmanista tuli kansanedustaja. Tuohon aikaan ajoittuu Nysténin ikävin kokemus Rydmanista.
Hän kutsui minut luokseen ja ylitti kaikki rajat. Hän kysyi, pitäisinkö siitä, jos minua lyötäisiin kasvoihin ja kutsuttaisiin huoraksi. Sanoin, että en tietenkään. Sen jälkeen hän läpsi minua naamaan ja kutsui pikku lutkaksi, Nystén sanoo.
Nysténin mukaan Rydman alkoi riisua häntä.
Lopulta asetelma oli se, että Willellä oli kaikki vaatteet päällä ja minä olin miltei alasti. Se oli enemmän ahdistelua kuin yhteiseen haluun perustuvaa toimintaa. Oli todella pelottavaa olla hänen kotonaan.
Näin toimi kansanedustaja, joka nykyään on ministeri. Kaikki tiedämme, mistä puolueesta.
Kommentit (25)
2015 on merkittävä käänne kohta suomen historiassa sillä:
Vuonna 2015 alkoi vihapuheen aalto nyt keskustelu on raaistunut jopa eduskunnassa: "Se on myös henkilökohtaista ilkeilyä"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuonna-2015-alkoi-vihapuheen-aalto-…
2015: Verkossa alati lisääntyvä vihapuhe on ajanut lehtiä poistamaan kommentointimahdollisuuden jutuistaan tilapäisesti tai kokonaan.
Perussuomalaisten, radikalisoituminen tapahtui pitkälti Suomen Sisun ansiosta jonka voidaan sanoa alkaneen, kun Jussi Halla-aho valittiin eduskuntaan sitoutumattomana ehdokkaana Perussuomalaisten listalta vuonna 2011, Suomen Sisun järjestämän vaalirahoituskampanjan tuella. Soinin Perussuomalaiset kasvoi kun kasvoikin äärioikeiston tuella, ja vallankaappaus vuonna 2017 toteutti äärioikeistolaisen Suomen Sisun kymmenen vuotta aiemmin liikkeelle pannun projektin: Perussuomalaisten valtaaminen.
Vierailija kirjoitti:
2015 on merkittävä käänne kohta suomen historiassa sillä:
Vuonna 2015 alkoi vihapuheen aalto nyt keskustelu on raaistunut jopa eduskunnassa: "Se on myös henkilökohtaista ilkeilyä"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vuonna-2015-alkoi-vihapuheen-aalto-…
2015: Verkossa alati lisääntyvä vihapuhe on ajanut lehtiä poistamaan kommentointimahdollisuuden jutuistaan tilapäisesti tai kokonaan.
Perussuomalaisten, radikalisoituminen tapahtui pitkälti Suomen Sisun ansiosta jonka voidaan sanoa alkaneen, kun Jussi Halla-aho valittiin eduskuntaan sitoutumattomana ehdokkaana Perussuomalaisten listalta vuonna 2011, Suomen Sisun järjestämän vaalirahoituskampanjan tuella. Soinin Perussu
Äärivasemmiston väkivaltainen vihapuhe on nykypäivänä todella kuvottavaa.
Satutädit ja sedät aktivoituu vaalien alla. Puolue muistetaan mainita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te hyeenat ja korppikotkat täällä tuomitsette itsellenne tuntematonta? Hänellä pitää olla oikeus ilmentää omaa s*ksuaalisuuttaan. Mitä se teille kuuluu?
Oletko samaa mieltä kaikkien lapsista ja nuorista kiinnostuneiden kohdalla? Laki onneksi on alaikäisten suojana.
Eihän tuosta olekaan kuin kymmenen vuotta ja vaalitkin tulossa. Miksi piklut ei poistunut paikalta? Muuten vain antoi riisua, ei kai ovi ollut lukittu. Vapauden riisto olisikin ollut vakavampaa.