Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?

Vierailija
08.06.2024 |

Hyvät säät ja eikö tuetkin tulleet kuun alussa joten rahaa luulisi riittävän.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tukien tulo vaikuttaisi työttömän ulkoiluun, ei ne aina tule alkukuusta, jokaisella  oma rytmi niissä. 

On varaa mennä vaikka terasille, piknikille tai ravintolaan syömään eikä homehtua kotona hyvällä kesä sääll.

Ap

Vierailija
42/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisit oikeissa töissä niin käyttäisit viikonlopun lepoon ja nautiskeluun etkä naapurien kyttäämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä ihminen, mutta viikonlopuiksi linnoittaudun tiiviisti omaan kotiini: nukun myöhään, laitan ruokaa, katson leffaa, kuntoilen, nukun päiväunet, puhun pitkiä puheluita läheisten kanssa, siivoan, pesen pyykkiä, luen kirjaa, kirjoitan pöytälaatikkoromaania. Miksi minun pitäisi poistua minnekään?

Vierailija
44/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus mulle. Tuun pe kotiin kaupan kautta. Seur.poistun ma töihin. Joka vkl sama.

Vierailija
45/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kävisit oikeissa töissä niin käyttäisit viikonlopun lepoon ja nautiskeluun etkä naapurien kyttäämiseen.

Sanoinko missään välissä että käyn töissä? Olen ihan ansaitulla eläkkeellä.

Ap

Vierailija
46/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosi moni tekee ihan täysin samoin MUTTA ei omaa apn tyylistä skitsovakoojaa talossa stalkkeroimassa kynän ja ruutuvihon kaa talon ihmisten ovia?

Vierailija
47/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko missään välissä että käyn töissä? Olen ihan ansaitulla eläkkeellä.

Ap

just . eli oot skitsofrenia keissi . nou ylläri .

Vierailija
48/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) naapuri poistui ulos sillä välillä kun kävit kakalla ja palasi takasin yöllä, kun olit mennyt nukkumaan 

b) naapuri menee takaovesta

c) naapuri on kaivanut lattian läpi maanalaisen salakäytävän, jonka suuaukko on metsässä/viemäriverkoston keskellä

d) naapuri makaa flunssassa 

e) naapuri katsoo Game Of Thronesin kaikki tuotantokaudet putkeen

Vierailija
49/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu kotoa joskus ap. Älä typistä elämääsi naapureiden kyttäämiseen.

Vierailija
50/57 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN??

Minä tulin töistä eilen klo 19. Tänään poistuin ostarille klo 15. Tulin kotiin. 

Enempää en ole poistunut. Olen katsonut yleisurheilua koko ajan (nytkin) ja tehnyt töitä. Olenkin saanut yhden ensi viikon fataljin hoidettua.

Huomenna poistun kotoa klo noin 17.45 ja menen saunaan. En poistu muuten kotoa. Katson yleisuhrheilua ja teen töitä. Vastaselitystä hallinto-oikeuteen.

Ehkä päivälllä kun on taukoa yleisurheilussa, käyn katsomassa silkkiuikkujen pesintää. On tuossa 3 min päässä.

Olenko katseesi alla? Voi, ei. No. Eipä se minua suuremmin haittaa... 

Odota vaan kun alkaa kohta Pariisin olympialaiset. Sitten sinulla onkin ihmettelemistä...... :)

asianajajaja

Vierailija
51/57 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä ihminen, mutta viikonlopuiksi linnoittaudun tiiviisti omaan kotiini: nukun myöhään, laitan ruokaa, katson leffaa, kuntoilen, nukun päiväunet, puhun pitkiä puheluita läheisten kanssa, siivoan, pesen pyykkiä, luen kirjaa, kirjoitan pöytälaatikkoromaania. Miksi minun pitäisi poistua minnekään?

On aika uskomatonta.. !? (tuollainen elämän..rytmi) En voisi ikinä itse tyytyä tuollaiseen: passiivisuuteen

Vierailija
52/57 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työnantajientaholta#**etettupitkäaikaistyötön ihminen, mutta viikonloppuisin käyn useissa pks-alueen ns.ökyhudeilla(westend,eira,kulosaari,mm) missä ökyt ovat linnoittautuneet tiiviisti omiin ökykoteihinsa aina muurintaakse, stalkkaamassa. Aamupäivisin nukun myöhään, laitan gps-koodit ylös, katson guuklemäpsistä tarkemmat kuvat, funtsailen reitit, skippaan aina päiväunet, en puhu näistä stalkkauskeikoista ikinä läheisten kanssa, en siivoa, enkä pese pyykkiä silloin kun olen valmiina, lähteä stallausrundille ja pakkaan kiikarit kassiin. Miksi minun pitäisi osallistua mihinkään? Etenkin kaikkia työntekijöitä#**ettavientyönantajien turhiin alipalkattuihinmääräaikaisiinorjatöihin? En edes yhtä ihmistä niillä ikinä pysty elättämään, esim.itseäni. En aio osallistua, en edes ehdi kun olen päivittäin ns.ökyhudeilla stalkkaamassa 

- Ja niin pitäisi (Sanoin: niin pitäisi!) olla kaikkien muiden! 

Vierailija
53/57 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja jos jotainjoku€*ruparka tarvii ihmetellä..) niin Älä.

Kun LEMMY  sen jo tietää, ja kertoo niin kivasti:

"

Kun sä tarviit vaa ne (kuuluisat) 'kuulevat korvat'..

Vierailija
54/57 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on kytännyt kaukoputkella koko viikonlopun eikä ole poistunut kotoaan koko viikonloppuna. 

- työtön naapuri

Vierailija
55/57 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä.

Vierailija
56/57 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömällä ei montaa euroa jää käteen vuokran, pakollisten maksujen ja ruokaostosten jälkeen. Mihin sitä asunnosta siis kannattaisi lähteä? Yöllä voi käydä kävelemässä niin ei tarvitse olla ihmisten sylkykuppina.

Vierailija
57/57 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi