Työtön naapuri on poistunut vain KERRAN koko viikonlopun aika kotoaan, mitä ihmettä?
Hyvät säät ja eikö tuetkin tulleet kuun alussa joten rahaa luulisi riittävän.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sullakaan ole parempaa tekemistä elämässä, poistusit itse välillä asunnostasi ja kehitä jotain sisältöä elämääsi.
En minä uskalla poistua kun olen maalta enkä keksi mitään kehittävää tekemistäkään koska olen ihan saatanan tyhymä. Istun jakkaralla silmämuna ovisilmässä kiinni.
-Ap
Sentään vaan silmämuna
Ja ap ei ole tehnyt mitään muuta kuin kytännyt työtöntä 24/7 eikä ole poistunut kertaakaan kotoa.
Ap.:llä mahtaa olla hyvä elämä. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sullakaan ole parempaa tekemistä elämässä, poistusit itse välillä asunnostasi ja kehitä jotain sisältöä elämääsi.
En minä uskalla poistua kun olen maalta enkä keksi mitään kehittävää tekemistäkään koska olen ihan saatanan tyhymä. Istun jakkaralla silmämuna ovisilmässä kiinni.
-Ap
Sentään vaan silmämuna
Kiitti vihjeestä. :)
Taisit ihmetellä tätä samaa myös viime viikolla
Hanki oma elämä. Naapurillasikin on.
Osalla leikattu tuki, voi olla vaikea poistua jos tilanne heikko. Osalla loppuu ruoka ja vaatteet. Moni on vaatinut netissä että ihmisiä riistetään.
Itse et ole poistunut kertaakaan jos tiedät noin tarkkaan naapurien menot?
Aloittaja ei ole poistunut sitä kertaakaan, kun tietää noin tarkasti toisten likkumiset!
Ei ole tervettä tuollainen toisten kyttääminen.
Teidät käyttäjät kyllä tiedetään.
Entinen kyttääjänaapuri tiesi minuutin tarkkuudella toisten tulemiset ja menemiset. Esimerkiksi saattoi sanoa, että Kalle tulee kotiin yleensä 15.17, mutta tänään tuli jo 15.15 ja kuinka sillä oli Citymarketin kassi kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Sentään vaan silmämuna
Se toinen on postiluukussa.
Kyylä olet🙉 hanki elämä ja elä ja anna muidenkin elää.
Voi kai se työtönkin olla sairaana, toope. Miksi vainoat ja stalkkeroit?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ei ole poistunut sitä kertaakaan, kun tietää noin tarkasti toisten likkumiset!
Ei ole tervettä tuollainen toisten kyttääminen.
Teidät käyttäjät kyllä tiedetään.
Entinen kyttääjänaapuri tiesi minuutin tarkkuudella toisten tulemiset ja menemiset. Esimerkiksi saattoi sanoa, että Kalle tulee kotiin yleensä 15.17, mutta tänään tuli jo 15.15 ja kuinka sillä oli Citymarketin kassi kädessä.
Tällainen on todella sairasta touhua!
Ei kulje ihan kaikki muumit laaksossa nämä käyttäjät.
Täällä on aina säännöllisesti tällaista aloituksia.
JOS joku tekisi näitä provona niin sairasta on sekin - saatikka tosissaan tehtynä + naapureita kytättynä!
Huh huh.
Mä käyn töissä, mut mä oon ollu 2 päivää kotona/kotipihalla. Ihan rennosti nää vapaat. 2 kertaa oon yrittäny tänään ottaa päikkäreitä.
Oletko itse ollut koko vkl kotona kyttäämässä naapurin elämää. Olen työtön, kävin torstaina kaupassa, seuraavan kerran ehkä tiistaina. Hyvää vkl
Miten tukien tulo vaikuttaisi työttömän ulkoiluun, ei ne aina tule alkukuusta, jokaisella oma rytmi niissä.
Ja sinä tiedät tuon asian miksi? Jaksat kytätä toisten tekemisiä päivästä toiseen, eli et itsekkään poistu asunnostasi edes sitä yhtä kertaa. H*lvetti näitä aloituksia taas!?
Kun perjantai-ilta koittaa ja menen kotiin, saatan avata ulko-oven seuraavan kerran maanantaina lähtiessäni duuniin.
Siksi, ettei kiinnosta mikään mitä kämpän ulkopuolella tapahtuu.
Ketä voi kiinnostaa noin paljon naapurin tekemiset ja menemiset?