Olen isorintainen nainen. Mistä löytää hyvät bikinit
Kaikki mitä olen kokeillut niin eivät meinaa rinnat pysyä kupeissa ja lisäksi täytyisi olla sen verran paksua materiaalia ettei nännit näy läpi.
Kommentit (24)
Alusvaateliikkeestä. Niisä on isorintaisille paremmat valikoimat. Puolison tissit on G80 ja ei tahdo muualta löytyä liivejä. Oon ostanut lahjaksi liivejä, mutta näkyy olevan myös isokuppisia bikineitä tarjolla.
M46
Vierailija kirjoitti:
Haluatko silmäniloa miehille, vai pelkästään hyvin istuvat ja tukevat? Kyllä nännit saavat paistaa läpi ja kupit voivat olla hieman liian pienet, näin miehen näkökulmasta....
Runkkumateriaalia on netti täynnä eikä sekään riitä. Koko maailman pitäisi olla yksi iso bordelli munakkaille.
Miksi isojen rintojen ihailu on paha asia? Onko naiset aivopesty siihen, että ei voi näyttää seksikkäältä? Tällä palstalla ainakin tuntuu siltä. Pienet bikinit ovat kaunis asia ja niistä jää kivat rusketusraidat.
Nettikaupoista varmaan. Suuririntaiset pienissä bikineissä muuten ovat kauniita.
Juu ei haittaa vaikka nännit näkyykin läpi. Ja isot rinnat muutenkin vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko silmäniloa miehille, vai pelkästään hyvin istuvat ja tukevat? Kyllä nännit saavat paistaa läpi ja kupit voivat olla hieman liian pienet, näin miehen näkökulmasta....
Runkkumateriaalia on netti täynnä eikä sekään riitä. Koko maailman pitäisi olla yksi iso bordelli munakkaille.
Onhan se ikävää, että miehet pitävät naisellisista muodoista. Olisikohan ihan biologian sanelema juttu?
Haluaisin hyväillä niitä. Otatko tissien väliin?
Kokouimapuku on hyvä valinta. Jos sekään ei riitä, niin märkäpuku pitää rinnat kurissa.
Vierailija kirjoitti:
Kokouimapuku on hyvä valinta. Jos sekään ei riitä, niin märkäpuku pitää rinnat kurissa.
Noissa on hieman vähemmän järkeä ottaa aurinkoa.
Hei, jos olet sinkku ja keski-ikäinen neitonen, niin voin lähteä uimapukuostoksille kanssasi kainon ujohkosti! Mutta saat kyllä itse maksaa ne, jäätelön voisin tarjota toki.
Muistatteko Panu tytön. Kantoi/kantaa ylpeästi isot rintansa. Ja herkut oli hyvin esillä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa on hieman vähemmän järkeä ottaa aurinkoa.
Auringon ottoa ei suositella muutenkaan.
Tule ihmeessä Kopparnäsiin ottamaan aurinkoa. Siellä sinun ei tarvitse pitää bikineitä, eli säästyy sekin vaiva ja samalla saat rusketusta ilman turhia rajoja.
Olen isorintainen nainen. Mistä löytää hyvät bikinit
Mistä minä löydän sinut?..joo tiedän rintaliivejä etsimästä,mutta mistä?
Olen myös oikein hyvin rintava tyllerö, nuorehko keski-ikäinen neitonen. Kuppikokoni on k ja ihan vain kokouimapuvussa mökkirannassa aluskasvillisuuden seassa uiskentelen sorsien ja sammakoiden kanssa sulassa sovussa! Joskus jos on vähän höpsö olo, niin saatan laskea yläosan alas ja kokeilla peittää lumpeenlehdillä uhkean mahtipoveni siinä kuitenkaan kauhean hyvin onnistuen. Joten oikein hyvää uintikesää vain kaikille erittäin hyvin povekkaille kanssasiskoille!
Vittumitärunkkareita ketju täynnä. Tuollaisten takia pukeudun peittävästi julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Panu tytön. Kantoi/kantaa ylpeästi isot rintansa. Ja herkut oli hyvin esillä....
Joo hyvät Tissit
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nainen on just samanlainen. Kiva katsella kun ajelee nurmikkoa bikinit päällä. Isot tissit ja nännitkin vähä paistaa läpi. Aikas kuumottava näky.....
Mistä johtuu muuten tämä, että vain uhkeiden naisten tulee peitellä itseään? Anorektikot saavat kyllä julkisuutta ja heitä ihaillaan naisporukoissakin. Pienet bikinit kunniaan naisella kuin naisella!