Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen isorintainen nainen. Mistä löytää hyvät bikinit

Vierailija
08.06.2024 |

Kaikki mitä olen kokeillut niin eivät meinaa rinnat pysyä kupeissa ja lisäksi täytyisi olla sen verran paksua materiaalia ettei nännit näy läpi.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko silmäniloa miehille, vai pelkästään hyvin istuvat ja tukevat? Kyllä nännit saavat paistaa läpi ja kupit voivat olla hieman liian pienet, näin miehen näkökulmasta....

Vierailija
2/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusvaateliikkeestä. Niisä on isorintaisille paremmat valikoimat. Puolison tissit on G80 ja ei tahdo muualta löytyä liivejä. Oon ostanut lahjaksi liivejä, mutta näkyy olevan myös isokuppisia bikineitä tarjolla. 

M46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko silmäniloa miehille, vai pelkästään hyvin istuvat ja tukevat? Kyllä nännit saavat paistaa läpi ja kupit voivat olla hieman liian pienet, näin miehen näkökulmasta....

Runkkumateriaalia on netti täynnä eikä sekään riitä. Koko maailman pitäisi olla yksi iso bordelli munakkaille. 

Vierailija
4/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isojen rintojen ihailu on paha asia? Onko naiset aivopesty siihen, että ei voi näyttää seksikkäältä? Tällä palstalla ainakin tuntuu siltä. Pienet bikinit ovat kaunis asia ja niistä jää kivat rusketusraidat.

Vierailija
5/24 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista varmaan. Suuririntaiset pienissä bikineissä muuten ovat kauniita.

Vierailija
6/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei haittaa vaikka nännit näkyykin läpi. Ja isot rinnat muutenkin vain plussaa.

Vierailija
7/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Runkkumateriaalia on netti täynnä eikä sekään riitä. Koko maailman pitäisi olla yksi iso bordelli munakkaille. 

Onhan se ikävää, että miehet pitävät naisellisista muodoista. Olisikohan ihan biologian sanelema juttu?

Vierailija
8/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hyväillä niitä. Otatko tissien väliin?

Vierailija
9/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouimapuku on hyvä valinta. Jos sekään ei riitä, niin märkäpuku pitää rinnat kurissa.

Vierailija
10/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokouimapuku on hyvä valinta. Jos sekään ei riitä, niin märkäpuku pitää rinnat kurissa.

Noissa on hieman vähemmän järkeä ottaa aurinkoa.

11/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos olet sinkku ja keski-ikäinen neitonen, niin voin lähteä uimapukuostoksille kanssasi kainon ujohkosti! Mutta saat kyllä itse maksaa ne, jäätelön voisin tarjota toki.

Vierailija
12/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Panu tytön. Kantoi/kantaa ylpeästi isot rintansa. Ja herkut oli hyvin esillä....

Vierailija
13/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noissa on hieman vähemmän järkeä ottaa aurinkoa.

Auringon ottoa ei suositella muutenkaan. 

Vierailija
14/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ihmeessä Kopparnäsiin ottamaan aurinkoa. Siellä sinun ei tarvitse pitää bikineitä, eli säästyy sekin vaiva ja samalla saat rusketusta ilman turhia rajoja. 

Vierailija
15/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isorintainen nainen. Mistä löytää hyvät bikinit

Mistä minä löydän sinut?..joo tiedän rintaliivejä etsimästä,mutta mistä?

Vierailija
16/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös oikein hyvin rintava tyllerö, nuorehko keski-ikäinen neitonen. Kuppikokoni on k ja ihan vain kokouimapuvussa mökkirannassa aluskasvillisuuden seassa uiskentelen sorsien ja sammakoiden kanssa sulassa sovussa! Joskus jos on vähän höpsö olo, niin saatan laskea yläosan alas ja kokeilla peittää lumpeenlehdillä uhkean mahtipoveni siinä kuitenkaan kauhean hyvin onnistuen. Joten oikein hyvää uintikesää vain kaikille erittäin hyvin povekkaille kanssasiskoille!

Vierailija
17/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumitärunkkareita ketju täynnä. Tuollaisten takia pukeudun peittävästi julkisilla paikoilla.

Vierailija
18/24 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko Panu tytön. Kantoi/kantaa ylpeästi isot rintansa. Ja herkut oli hyvin esillä....

Joo hyvät Tissit

Vierailija
19/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin nainen on just samanlainen. Kiva katsella kun ajelee nurmikkoa bikinit päällä. Isot tissit ja nännitkin vähä paistaa läpi. Aikas kuumottava näky.....

Vierailija
20/24 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu muuten tämä, että vain uhkeiden naisten tulee peitellä itseään? Anorektikot saavat kyllä julkisuutta ja heitä ihaillaan naisporukoissakin. Pienet bikinit kunniaan naisella kuin naisella!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi