Sairauslomalla oleva Petteri Orpo postasi Instagramiin kuvan, jossa on vaimonsa kanssa ulkona paitapusero päällä ja viinilasit kädessä
Tänään oli estynyt esiintymästä sairauden vuoksi. Mitä mieltä?
Kommentit (445)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus sillä on ja koska postasi?
Veltto kakka
Vierailija kirjoitti:
On tainnut Petteristä tulla laulaja. Seuraava miespuoleinen Whitney Houston. Vaimo on tietysti se manageri. Näin sitä tehdään politiikan ulkopuolisia töitä luvatta ja sairaslomalla! Potkujen paikka!
Kuka oli edellinen miespuolinen Whitney Houston, jos Petteri on seuraava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt nähdään missä kunnossa maamme talous on kun teikämandoliinit ovat viinasaikuttaneet NILKAN takia. Voi voi.
Teikämandoliini ei ole tehnyt päivääkään töitä, joten turhaan uliset. Varsinkaan, kun et edes tiedä, mitä tarkoittaa kyynärsauva ja miten se eroaa kainalosauvasta.
Aattelin että kyynärsauvat kuuluu sulla kainaloihin, kun örvellät menemään kaksinkerroin totaalikännissä viinasaikullasi.
Ei kannata aatella, kun selkeästikään ei kapasiteetti siihen riitä.
Ihan hyvä motto mulle elämässäni 👍.
Niinpä.
Ihailtavaa itsereflektiota sisäisen dialogin muodossa sinulta. Hattu pois päästä!
No miettikää nyt omalle kohdalle. Onhan se satakertaa miellyttävämpää siemailla shamppista terdellä kuin olla TV-lähetyksessä vastaamassa kritiikkiin omista valheista sekä äärimmäisen kiusallisiin kysymyksiin maan tilasta. Tai olla jossain torilla kuuntelemassa vihaisten kansalaisten mölinää. Mieti nyt itse, jos voisit ns syöttää Häkkäsen susille, etkö sitä tekisi?
Vierailija kirjoitti:
Miten sen pumppu kestää? 🤔
Eiköhän se ilmalämpöpumppu ihan hyvin kestä.
Seuraava hittilaulaja on siis Petteri. Näin sitä salaiset laulajan kyvyt tulevat vihdoinkin esille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aiheellista nähdä nyt Urpån alkometrin lukemat 🤔. Ja audit-tulokset. Kansalla on oikeus tietää.
Audit tulos on tasan sellainen kuin itse haluaa. Sinnehän ei ole mikään pakko kertoa totuutta.
Mutta ministeri toki kertoo, eikö niin? Petterihän on varmasti rehti ja rehellinen mies, vaikkei välttis kova työmies.
Kertoo, kertoo...kännissä ja läpällä
Onko nähty eilen ravintoloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi aiheellista nähdä nyt Urpån alkometrin lukemat 🤔. Ja audit-tulokset. Kansalla on oikeus tietää.
Kuten viime hallituskaudella todettiin, pääministeri ei ole ikinä vapaalla - ei edes saikulla. Joten todellakin, testit peliin.
Pitäiskö ministeriössä ottaa käyttöön alkometrit?
Ihan siihen eduskunnan oville puhallutus ja metalllinpaljastimet kaikille. Onhan siellä persujakin.
Älä unohda huumepikatestiä.
Ja ensimmäisenä työpäivänä äo-testi. Tere Sammallahti onkin jo onneksi ilmoittanut oman tuloksensa avoimesti 😬.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt nähdään missä kunnossa maamme talous on kun teikämandoliinit ovat viinasaikuttaneet NILKAN takia. Voi voi.
Teikämandoliini ei ole tehnyt päivääkään töitä, joten turhaan uliset. Varsinkaan, kun et edes tiedä, mitä tarkoittaa kyynärsauva ja miten se eroaa kainalosauvasta.
Aattelin että kyynärsauvat kuuluu sulla kainaloihin, kun örvellät menemään kaksinkerroin totaalikännissä viinasaikullasi.
Niinpä.
Ihailtavaa itsereflektiota
Miksi puhut itsestäsi sinä-muodossa? Onko sinulla jakomielitauti?
Mahtaakohan pääministeri olla edes toimintakykyinen jos kuumeessa läträä viinan kanssa? Huuhteleeko Buranatkin bissellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nähty eilen ravintoloissa?
Kävi se Mäkkärissä. Olin töissä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tekee jollekin toiselle työnantajalle töitä samaan aikaan kun on toisesta työstä sairaslomalla. Ansaitsisi potkut vai mitä? Seuraavana päivänä ei tarvitse sitten enää tulla töihin.
Täytyyhän Petskun toimittaa Häkiksen kanssa sovitut asiat ja raportoida EK:lle. Hyvänen aika sentään. Meneehän siinä juotavaa ja mieittäväkin on niin, että aivot (?) kuumenevat... Vaadimme ehdottomasti sairaslomatodistusta siitäkin 1. päivästä! Ja Petsku hei, Imodium ei ole reseptilääke eikä siinä ole huumaavia aineksia.
Puhallutus, hiusnäyte ja ulostenäyte on nyt kyllä toimitettava kansalaisten nähtäville.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan pääministeri olla edes toimintakykyinen jos kuumeessa läträä viinan kanssa? Huuhteleeko Buranatkin bissellä?
"Jos ei viina, terva ja sauna auta, tauti on kuolemaksi" Petteri testaa nyt tuota ensimmäistä vaihetta hoitopolulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisperuste, ei tuossa tarvita edes varoitusta antaa. Harva on niin tyhmä tai röyhkeä, että esiintyy viinalasi kädessä instassa ja samaan aikaan saikuttaa!
Minä esiinnyin montakin kerta viinalasi kädessä, kun olin saikulla murtuneen nilkkani takia. Ei kipsi estä ryyppämistä.
Alkonarkilla on ne alkonarkkien verukkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. <
Ei ole. Olen vaan saikulla kun on vatta kuralla ja nilkka kipiä. Nyt ei kykene kuin nestetankkaukseen.
Mistä siis oli estynyt sairauden takia? Mikä on lähdetieto/linkki?
Älä unohda huumepikatestiä.