Sairauslomalla oleva Petteri Orpo postasi Instagramiin kuvan, jossa on vaimonsa kanssa ulkona paitapusero päällä ja viinilasit kädessä
Tänään oli estynyt esiintymästä sairauden vuoksi. Mitä mieltä?
Kommentit (445)
Tehkää, kikkareet, töitä siellä duunipaikoillanne, älkääkä jatkuvasti saikutelko tai juopotelko, kun teillä se duunipaikka kerran on (saatu isän rahoilla ja suhteilla)!
Milloin sitä töissä näkee muutenkaan? Aina poissa.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää, kikkareet, töitä siellä duunipaikoillanne, älkääkä jatkuvasti saikutelko tai juopotelko, kun teillä se duunipaikka kerran on (saatu isän rahoilla ja suhteilla)!
Ei kun niiden homma on vaan "johtaa" (lue: nostella bonuksia, palkkioita ja lahjuksia).
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen työmoraali on luokkaa teen jos huvittaa.
Aina on aikaa kuohuvalle, sanoi entinen pomo (kok.)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jättää pääministerinä noin vain työnsä hoitamatta? Miten tämä on mahdollista Suomessa?
Eikä Hesariakaan tunnu kiinnostavaan ukon lusmuilu.
Vierailija kirjoitti:
Aika kummallista sakkia te vassarit olette. Oliko vielä viivoja pöydällä, olette kai tarkastaneet suurennuslasilla. Vai olisiko pitänyt vetää viiniä suoraan pullonsuusta, kun oikein lasit oli pöydällä, on ne rikkailla oudot tavat? Olivatko lähes alasti vain ihan säällisesti pukeutuneita?
Ei pääministerinkään tarvitse joka ilta olla töissä. Usein kyllä on.
Ainakin tiedän näiden trolliketjujen jälkeen, mitä puoluetta huomenna äänestän. Alkaa koolla.
Kommunistinen puolue?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi jättää pääministerinä noin vain työnsä hoitamatta? Miten tämä on mahdollista Suomessa?
kokoomus on median suojeluksessa toisin kuin persut.
Petteri Orpo 2015 "p_akolaiskriisin" aikana: "Minä ja vaimoni pidämme etnisestä ruoasta." (Häneltä kysyttiin mitä hyötyä m__hanmuutosta on.) [Eli Helsingissä on siis paljonkin s_malialaisia ja a_ganistanilaisia ruokapaikkoja?]
Vierailija kirjoitti:
Epäluottamus. Onko Petteri Orpo kykenevä hoitamaan pääministerin virkaa? Mielestäni ei ole!
Miksi hän tosiaan on jatkuvasti poissa työstään ja miksi niin usein terassilla?
Suomalaiset ovat tuuliajolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisperuste, ei tuossa tarvita edes varoitusta antaa. Harva on niin tyhmä tai röyhkeä, että esiintyy viinalasi kädessä instassa ja samaan aikaan saikuttaa!
Minä esiinnyin montakin kerta viinalasi kädessä, kun olin saikulla murtuneen nilkkani takia. Ei kipsi estä ryyppämistä.
Auttaako se viinittely kuumetauteihin?
Mistä TÖISTÄ on pois? Jos on vaikka lorulaatikko ehtynyt ja nyt saikulla, kun ei ole keksinyt uutta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtisanomisperuste, ei tuossa tarvita edes varoitusta antaa. Harva on niin tyhmä tai röyhkeä, että esiintyy viinalasi kädessä instassa ja samaan aikaan saikuttaa!
Minä esiinnyin montakin kerta viinalasi kädessä, kun olin saikulla murtuneen nilkkani takia. Ei kipsi estä ryyppämistä.
Auttaako se viinittely kuumetauteihin?
Saturday night fever
Antakaa nyt miehen "saikuttaa". On ansainnut raskaan työvuoden jälkeen vähän iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä karma hoitaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kokoomus on median suojeluksessa toisin kuin persut.
Persut johtavat Suomea tällä hetkellä. Petteri Orpo on Riikka Purran talutushihnassa oleva puudeli!
Vierailija kirjoitti:
Petteri Orpo 2015 "p_akolaiskriisin" aikana: "Minä ja vaimoni pidämme etnisestä ruoasta." (Häneltä kysyttiin mitä hyötyä m__hanmuutosta on.) [Eli Helsingissä on siis paljonkin s_malialaisia ja a_ganistanilaisia ruokapaikkoja?]
Typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin sitä töissä näkee muutenkaan? Aina poissa.
Kännissä on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäluottamus. Onko Petteri Orpo kykenevä hoitamaan pääministerin virkaa? Mielestäni ei ole!
Miksi hän tosiaan on jatkuvasti poissa työstään ja miksi niin usein terassilla?
Suomalaiset ovat tuuliajolla.
Jos pumppu ei kestä, tarvitaan Suomelle uusi pääministeri, ettei tarvi pelätä sydäriä tai maksakirroosia. 🤔
Biden on terve ja nuorekas tähän verrattuna.