Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

2007 yritykseen ryhtyvät --- viikkoon 5

29.01.2007 |

Uusi pinkka uuden viikon kunniaksi :)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy, ei kuulu tätskyä. Jokohan tuon testin uskaltas ruokkiksella käydä ostamassa? Jos sitten huomenissa tai lauantaina testais, mikäli täti pysyy pois. Mut oireita ei vieläkään mitään, joten ei vielä uskalla päästää ajatuksia liian kauas.

Vierailija
22/33 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt se karkas. Teeppäs se testi jotta tiedän sainko tarpeeksi kauan sitä pideltyä ;)

Eihän sitä mitään oireita tarvitse olla, Ehkä parempi niin. Mulla oli muka vaikka mitä ja silti täti tuli.

Tosin jotenkin oudot menkat oli. Vuotoa vähemmän kun yleensä ja aika nopeaan meni ohi. yölläkään ei ´vuotanu ollenkaan. Nytkin nipistelee alavatsaa vähän väliä ja vas. munasarja on jotenki outo, välillä oikein kipeitä nipistelyjä. rintojen kipuilukaan ei ole loppunu vaikka alkoi jo oviksen jälkeen. Tosi outoa touhua. Joko korvien väli on pehmenny lopullisesti tai sit on jotain pieles.

Kyllä taas on kummallista tämän haaveilevan elämä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kyl kuulostaa aika tutulta, nimittäin kaikki tuttuni, jotka ovat vauvoja saaneet, sanoivat, että siitä raskaus alkoi, kun kktiset olivat vain muutaman pvn pituiset ja muutenkin vähän oudot..=)

Ja sit omaan napaa: Mullaki tädin pitäs tänää viimeistää ilmestyä, mutta toivotaa parasta ja pelätää pahinta..alkaa nimittäi jo vähä turhauttaa aina pettyä..ei sillä ettäkö luovuttaisin tai mitää, mut ois vaa NIIN kiva jos jo tärppäis..en osaa muuta enää kelata ku sitä hetkeä ku saan oman vauvan ekaa kertaa syliini, se vaikuttaa muhu jo ny niin paljon et tulee tippa linssii joka kerta, jopa nytki taas..onnais jo, pelkään iha kauheesti et ei onnaa..kävin lääkärilki kysyy et onx kaikki mul ok, kuulemma on..mut..pitäs olla malltia, mut ku ei vaa oo..tän suhtee, muuten kyllä..

Vierailija
24/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monella on jännät hetket kun tätiä odotellaan :) Itsellänikin pitäs su-ma alkaa, joten nyt odottelen sitä siivousintoa tulevaksi. Tänään kyllä jo heti aamusta jaksoin hurauttaa pyykinesukoneen päälle, joten eiköhän se siivoushullu sieltä kohta saavu ja täti sen perässä.

Mulla tuli eilen vähän verta housuun kun kävin ratsastamassa. Tosin juuri on ollut hiivakin, niin en tiedä tuliko vaan limakalvoista. Muistaakseni viimeksikin kun tärppäs tuli jotain tällasta, mutta nyt se tosin voi olla ihan herkästä hipiästäkin. Toivo kuitenkin elää.

[color=red]Mitäs muut kuumeilijat muuten harrastavat?

Mymmeli KP 25/28 ja poitsu 7kk

Vierailija
25/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut odotella, ja testasin eilen, ku menkkojen olisi pitänyt alkaa. Nega. Taas.

Alkaa usko loppua, vaikka tätiä ei vielä näy, mutta testi oli kuitenkin miinusmerkkinen.

Tiedän, ollaan yritetty vasta puoli vuotta, mutta kun tuntuu että jotkut raskautuu pelkästä asian ajattelemisesta... Okei, olen vähän sellainen kaikkitännemulleheti-ihminen, eli pitäis vähän opetella kärsivällisyyttä. No tässä sitä oppituntia tulee oikein urakalla.

Onnea silti kaikille plussainneille, ei teidän onni ole multa pois! Ja kyllä mäkin vielä tuonne odotuspuolelle siirryn, enemmin tai myöhemmin.

Tsemppiä muille piinailijoille!

Vierailija
26/33 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan 72Oinas, kun yritit tätiä pidätellä, mutta kyllä se ¤!=?/&%!!!%/&# kerkes vaan tänne tulla kaks päivää myöhässä. Olin eri paikkakunnalla tänään palaverissa ja itkin koko matkan (70km) kotiin. Sitä ei millään haluaisi uskoa, tulee kaikenlaista pöljää mieleen, kuten: olenko niin huono äiti, ettei meille toista anneta??! Pettymys on kova, niin mulla ja miehellä. Taitaa mennä ilta miehen kainalossa märistessä, mutta taas ensiviikolla me tsempataan, eikö niin?! Seuraavaa kiertoa odotellessa...

Päivi

Ps. Sori, oli taas omaa napaa kaikki teksti, lupaan kuitenkin positiivisesti (tahaton " sanaleikki" ) aloittaa ensiviikon ja tsempata piinaajia. Hyvät viikonloput!

Vierailija
27/33 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiville IISO halaus. Kyllä se teidänkin vuoro vielä ajallaan tulee ja jälkikäteen tämä aika tuntuu lyhyeltä ajalta elämässä vaikka nyt kuukausikin tuntuu ikuisuudelta.

Omanapa: Hieman omituisissa tunnelimissa. EIlen olin aivan varma että täti tulee... tuli kolkuttelemaan jo ovea kun tuli jo selvästä hieman punaista pyyhkiessä, mutta nyt ei mitään???? Outoa oli myös ettei silloin tuntunut mitään kipuja, kun yleensä tuntuu selvästi vähän ennen kuin vuoto alkaa. No ylihuomenna pitäs viimeistään tulla tai sitten jokin on nyt sekaisin. Eilen kyllä siivousintokin hieman yritti tulla.

Me lähdetään ostamaan pikku-poitsulle tänään jokin isompi leluhärveli (työntökärry tms) kun miehellä oli palkkapäivä ja jätkällä on vain pieniä näperrysleluja.

Mymmeli KP 26/27-28 ja poitsu 7kk

Vierailija
28/33 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä niin yritin pitää tädin helmasta kiinni, tosin se karkas ennemmin kuin yleensä. Mulla on kans saman tyylisiä ajatuksia et oonko niin huono äiti ettei meille suoda enempää,lapsia ku ei osaa entisistäkään pitää tarpeeksi hyvää huolta ym vastaavaa. Toivon teille parempaa onnea ens kiertoon!

Mä oon jotenki aivan " luovuttanu " millään en jaksais enää itteeni tsempata et kyllä se siitä sit seuraavalla kerralla, kun se ei koskaan ole onnistunutkaan seuraavallakaan kerralla. Äh, ehkä tämä tästä taas muuttuu...

Vierailija
29/33 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut kaikille, joilla on kuukautiset alkaneet ilman kutsumista. Mutta positiivisesti pitäisi vaan jaksaa ajatella, että vielä tulee teidänkin vuoro.

Itse ajattelin pitää pienen palstatauon. Eilen illalla alkoi pieni tuhruvuoto. Paperiin tulee rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä. Vahva tunne on kuitenkin, että kaikki ei ole kunnossa, siitä huolimatta, että tämä vuoto on kai vielä ihan normaalin rajoissa.

Eipä tähän muu auta, kuin odotella mitä tuleman pitää. Toivon, vaan että vuoto loppuisi tai alkaisi sitten kunnolla vuotaa, että päästäisiin asiassa eteenpäin. Tällainen tilanne saa mielen apeaksi :(

Nyt viikkoja kasassa 6+3, joten ensi viikon jälkeen kai voisi sitten käydä ultrassa katsomassa mikä on tilanne.

Tsemppiä ja parempaa onnea muille.

Lillis

Vierailija
30/33 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille joille kutsumaton vieras on tullut kylään.... En ihmettele vaikka masentaakin... Itse olenkin miettiny että olenkohan ainoa jolla sellaisia tunteita on... vielä kun tuntuu et kaikki ympärillä saa lapsia... sellaisetkin raskautuu jotka ei edes halua(kaveri soitti et on viidennellä kuulla raskaana just saanu tietää eikä voi enää tehdä aborttia...)) teki mieli vetää nokkiin pitkin puhelinlankoja;)... välil tuntuu et pitäisköhän koko leikki jättää jo kesken... nyt kp 36/29-30 ja kaks negaa... täytynee varmaan taas varata aika lekuriin et sais jotain mömmöjä taas syötäväksi et koko täti edes tulis... yhden kierron ajan ehdin jo toivoa et kierto normalisoitus mut mitä vielä... Mut ONNEA KAIKILLE MUILLE YRITYKSEEN!!!!!

Vierailija
31/33 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että kyllä se tiensä osas tännekin. Harmitttaa, vaikka ei sitä oliskaan voinut ekasta kierrosta uskoa onnistuvansa.

No nyt vaan uutta kiertoa yrittämään, eihän siinä mikään muu auta.

Vierailija
32/33 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se täti sitten tuli tännekin. Varsinainen joulupukki, kun ehtii joka paikkaan yhdessä yössä ;)

Onni tässä onnettomuudessa on se, että täällä me ei olla yksin näiden fiilisten kanssa. Helpottaa ainakin itseäni tosi paljon, kun ymmärtää, että en ole ainoa, jolla on tosi paha olla kun taaskaan ei tärpännyt. Ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan...

Nyt vaan tsempataan kaikki uuteen kiertoon, ja täytetään tää maa vauvoilla marraskuussa. Eiks jea?

iMamma kp 2/~31

Vierailija
33/33 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi menkat myös..tiistaina alkoi vuoto jota on nyt kestänyt 5 päivää ja koko sen ajan sitä on tullut kuin saavista kaatamalla!!! laskin tolla ovislaskurilla että mun ovis on 11.2 ja tän hetkinen kierto 25 päivää. noi e-pillerit kyllä pistää kropan niin sekaisin.. : ( ärsyttää kun toi vuoto ei millään meinaa loppua!!!

Seuraavassa oviksessa pupuillaan kyllä tosi ahkerasti ; ) tuosta harrastuksesta.. mä harrastan ulkoilua, lukemista ja tietysti pyörin täällä! PALJON PLUSSA SÄTEITÄ TEILLE ++++++ Ja pidetään se täti nyt poissa jooko?