Kuinka moni nainen on onnistunut viemään miehen jonkun toisen naisen nenän edestä?
Eli vaikka jossain bileissä olet nähnyt kuinka joillain on jotain peliä, mutta sopivassa välissä olet iskenyt mieheen kiinni ja se toinen nainen on jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Oletko tehnyt noin usein?
Saako tuollainen kaapppaus tuntemaan itsenne naisellisemmaksi, haluttavammaksi ja seksikkäämmäski kuin se hävinyt nainen?
Ja onko teille muuta käyttöä tolle miehelle kuin kertapano pönkittämään itsetuntoanne?
Kommentit (24)
Tunnen itseni naiselliseksi, haluttavaksi ja seksikkääksi kun mies lähestyy minua vapaaehtoisesti omasta halustaan.
Miksi naisen pitäisi jotenkin voittaa toinen nainen? Jos toisilla on jotain tekeillä on huonoa käytöstä yrittää mennä väliin. Maailma on miehiä täynnä, ei niistä tarvitse alkaa taistelemaan.
Mulle kävi miehenä niin, että se kenen kanssa mulla oli jotain juttua lähti vessaan, niin siihen tuli joku toinen tyrkylle.
Kun se kenen kanssa olin ensin jutellut tuli takaisin, niin se käveli meidän luokse ja sanoi mulle, että lähdetäänkö.
Kysyin että minne ja se sanoi minne vaan. Ja mähän lähdin. Ja kyllä mua miehenä kiihotti, kun se tuli siihen toisen naisen viereen ehdottamaan.
En edes ollut aluksi pahemmin kiinnostunut siitä, kunhan ihan muuten vain juttelin niitä näitä.
Vai että oikein "viemään miehen". Kuulostaa ihan helvetin typerältä ainakin sen "viejän" ja "viedyn" osalta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni naiselliseksi, haluttavaksi ja seksikkääksi kun mies lähestyy minua vapaaehtoisesti omasta halustaan.
Miksi naisen pitäisi jotenkin voittaa toinen nainen? Jos toisilla on jotain tekeillä on huonoa käytöstä yrittää mennä väliin. Maailma on miehiä täynnä, ei niistä tarvitse alkaa taistelemaan.
Lisäisin sivusta tähän, että naisten vietävissä oleva mies viedään sitten suhteestakin helpommin. Mies joka ei joka helman perässä hyppää ja joka pepun pyörittelystä sekoa, on todennäköisemmin uskollinen suhteessa.
Tässä kysyttiin, kuinka moni on vienyt miehen toiselta naiselta. Vastauksissa kerrotaan kuinka asioitten pitäisi vastaajien mielestä olla, mutta ei sitä kuinka asiat ovat oikeasti menneet.
90% naisista haluaa 10% miehistä. Tämä on lähtökohta. Kymppiprosentin miehillä löytyy taatusti kokemusta kuinka naiset osaavat halutessaan tehdä itsensä tykö, ja tarvittaessa osaavat käyttää kyynärpäitään ja vääntää asian vaikka rautalangasta.
Kymppiprosentin miehen seuralaisen ei tarvitse muuta kuin pistäytyä vessassa, niin jo on uusi kottarainen tullut sirkuttamaan miehen kylkeen, kuten tuosta eräästä kommentista kävi ilmi. Näin käy erityisesti silloin jos miehellä ei ole sormusta sormessa, jolloin voi päätellä että mukana kulkeva nainen ei ole vaimo tai kihlattu. Irrallaan oleva kymppiprosenttilainen on kuin mettä mehiläiselle, kannattaa ainakin yrittää! Hän joka kymppiprossan miehen saa, kannattaa sitouttaa mies mahdollisimman nopeasti sormuksella tai lapsella, koska tietää että yksin liikkuessaan tuo mies on kuin gaselli leopardien aitauksessa. Haluttua ja vapaata riistaa.
Jos kymppimiehen seurassa on nainen, se vahvistaa sitä (toisen) naisen olettamusta että mies on tavoittelemisen arvoinen, koska tuokin nainen on saman asian huomannut. Jos hän vielä huomaa että muutkin (toiset) naiset katsovat miestä kiinnostuneena, se lisää miehen statusta entisestään, ja naisen kiinnostusta.
Niinpä kun seuralainen poistuu pissille, niin aivan sattumalta kolmen sekunnin kuluttua juuri siihen kohtaa (aivan sattumalta, tietysti...) ilmaantuu nainen, väläyttää hymyn ja kysyy "anteeks, ei kai haittaa jos mä tilaan tästä...." Neidolle jäi pöytään lähes täysi juoma, mutta minkäs teet kun tuntui siltä että juuri nyt pitää tilata....
Lopputoteama: Erittäin moni nainen on vienyt miehen toisen naisen edestä.
Mun vaimo onnistui viemään mut yli 10v nuoremman ja minusta kiinnostuneen naisen nenän edestä. Olen tyytyväinen lopputulokseen.
Kyllä naiset osaa homman. Menin kerran baariin kesken moottoripyöräremontin, ottamaan pari olutta. Ekaa tuoppia kun kaatelin, niin pöytään tuli viehättävä nainen juttelemaan kaverinsa kanssa. Tuskin varttia oli kulunut, kun hän vaan kysyi, että haluatko. Mä sanoin kyllä ja pian olimme hänen luona ja eteisessä otti jo suihin. Oli kuulemma ollut jonkun vuoden puutteessa.
Olisko tuo niin,että sellainen nainen, joka vie toiselta naiselta miehen, tekee sen tempun uudestaan, vaikka olis aviossa ja lapset. Joten varovainen saa mies olla sellaisen naisen kanssa jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset osaa homman. Menin kerran baariin kesken moottoripyöräremontin, ottamaan pari olutta. Ekaa tuoppia kun kaatelin, niin pöytään tuli viehättävä nainen juttelemaan kaverinsa kanssa. Tuskin varttia oli kulunut, kun hän vaan kysyi, että haluatko. Mä sanoin kyllä ja pian olimme hänen luona ja eteisessä otti jo suihin. Oli kuulemma ollut jonkun vuoden puutteessa.
Tutkimuksissa on selvinnyt että ovulaation aikaan nainen tuntee olonsa itsevarmemmaksi ja rohkeammaksi, samoin nainen on kiinnostuneempi maskuliinisemmista miehistä kuin mitä olisi oviksen ulkopuolisina päivinä. Eli ovispäivien aikana kyynärpäät ovat tavallistakin terävämmät, ja mieli rohkeampi.
Stereotypia naisesta jonka mies on marimekko- essussa imuroiva kodinhengetär, mutta seksin nainen hakee ovispäivinä moottoripyörämieheltä vaikka yleensä he eivät kiinnosta naista ollenkaan, ei ole tuulesta temmattu. Ihminen on loppujen lopuksi aika lailla hormoniensa vietävissä.
Aloitin suhteen varatun miehen kanssa. Molemmat teki selväksi alussa, että kyseessä on seksisuhde ja pidetään hauskaa. Mutta sovitaan niin hyvin yhteen, että voin sanoa, että vein hänet vaimolta kaikin tavoin. Toinen tapaus nuoruusvuosilta. Tyttökaveri oli aloittanut seurustelun uuden pojan kanssa ja antoi ymmärtää, että mulla ei olisi mitään mahdollisuutta saada niin hyvännäköistä. Kun tyttökaveri sammui, tuli boyfriend mun sänkyyn omasta tahdostaan ja naitiin. Tätä ei ollut edeltänyt edes mitään flirttiä tms. Vähänkö oli voittajafiilis. Mikä kuitti. Molempiin pätee Wien you least expect
Ja mieskö on tahdoton vässykkä, jolle on ihan sama, kenen naisen kanssa hän on?
Ono kyseessä joku naistenvälinen kisa? Yhden tällaisen tapauksen muistan jostain vuodelta -88, jolloin oltiin noin 15-vuotiaita. Kisan hävinnyt tyttö suivaantui asiasta sdn verran, että kaatoi puoli pulloa olutta kilpasisarensa päähän.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kysyttiin, kuinka moni on vienyt miehen toiselta naiselta. Vastauksissa kerrotaan kuinka asioitten pitäisi vastaajien mielestä olla, mutta ei sitä kuinka asiat ovat oikeasti menneet.
90% naisista haluaa 10% miehistä. Tämä on lähtökohta. Kymppiprosentin miehillä löytyy taatusti kokemusta kuinka naiset osaavat halutessaan tehdä itsensä tykö, ja tarvittaessa osaavat käyttää kyynärpäitään ja vääntää asian vaikka rautalangasta.
Kymppiprosentin miehen seuralaisen ei tarvitse muuta kuin pistäytyä vessassa, niin jo on uusi kottarainen tullut sirkuttamaan miehen kylkeen, kuten tuosta eräästä kommentista kävi ilmi. Näin käy erityisesti silloin jos miehellä ei ole sormusta sormessa, jolloin voi päätellä että mukana kulkeva nainen ei ole vaimo tai kihlattu. Irrallaan oleva kymppiprosenttilainen on kuin mettä mehiläiselle, kannattaa ainakin yrittää! Hän joka kymppiprossan miehen saa, kannattaa sitouttaa mies m
Tämä pitkänpuoleisesti alustettu "toteama" lienee peräisin miehen näppikseltä, miehen, joka kokee rajautuvansa ulos tuosta maagisesta kymppiprosentin miesjoukosta ja on siitä ehkä hiukan pahoillaan. Eli kerrotkohan sinäkään tässä omakohtaista kokemusta siitä kuinka asiat ovat oikeasti menneet, vai onko tekstisi enemmänkin teoreettinen?
Vaimo ainakin onnistui kaappaamaan minut muilta naisilta. Piti niin hyvää huolta ja kihlasi minut puoliväksin jo nuorena että jäänyt elämässä kaikki muut naiset kokematta. Seksiäkin ollut aina niin paljon, etten ole syrjähyppyihiin kyennyt eikä ole riittäneet halut eikä varsinkaan syyt. Aina kun vieraat seireenit ovat minua ahistaneet on vaimo sen jotenkin aistinut ja hoitanut haluni seksillä pois. Mikä lie 6 aisti. Henkisesti ja fyysisesti tyydytettynä on ollut mahdoton mennä vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tässä vei sinut keneltä?
Kyllähän se hivelee itsetuntoa jos huomaa olevansa se, josta naiset taistelevat keskenään.
Onko tämä ylpeilyn aihe jollekkin?
Minulla olisi parikin kamalaa keisiä mutta poistin kirjoittamani tekstit tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymppiprosentin miehen seuralaisen ei tarvitse muuta kuin pistäytyä vessassa, niin jo on uusi kottarainen tullut sirkuttamaan miehen kylkeen, kuten tuosta eräästä kommentista kävi ilmi. Näin käy erityisesti silloin jos miehellä ei ole sormusta sormessa, jolloin voi päätellä että mukana kulkeva nainen ei ole vaimo tai kihlattu. Irrallaan oleva kymppiprosenttilainen on kuin mettä mehiläiselle, kannattaa ainakin yrittää! Hän joka
Uliforumeilla näin kerrottiin joten sen täytyy olla totta. Ja siksi en saa pillua.
Kyllä minä nappasin aviomieheni kätevästi jo aikoja sitten. Diplomi-inssit oli kovaa valuuttaa sairaanhoitajien listalla. Huhu ja kokemus kertoivat, että vahvoilla olivat meistä ne, jotka antoivat ensin. Niinpä eräissä juhlissa Otaniemessä, mihin meidät sairaanhoitajat oli kutsuttu, röyhkeästi nappasin yhden tanssimaan. Kuiskasin hänen korvaansa, että lähdetään sun kämpille jatkoille. Minulla oli kondomeja mukana ja lopputulos oli hyvä. Enää en hänestä irti laskenut. Näin kolme lasta myöhemmin ajateltuna: Nopeat syövät hitaat.