Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkukaupungin lounasravintolassa kaksi tyyppiä tarkkaili muita

08.06.2024 |

Olin tässä yhtenä päivänä käymässä eräällä alle 10 000 asukkaan pikkupaikkakunnalla paikallisessa lounasravintolassa. Oltiin siellä neljän hengen porukalla. Otettiin lounasbuffet. Istuttiin siinä ravintolasalissa ihan normaalisti ja siinä minusta katsottuna seuraavassa neljän hengen pöydässä istui vanhempi eläkeläismies sekä nuorempi alle nelikymppinen mies. He olivat ottaneet pelkät kahvikupilliset, eivätkä ollenkaan ruokaa ja he istuivat seinän vieressä siten, että olivat kääntäneet tuolit selkänoja seinää vasten. He eivät puhuneet mitään toisilleen koko aikana vaan tuijottivat ja tarkkailivat toisia ihmisiä. Sitten kun mun mutsi sanoi ääneen, että "huh, onpa täällä kuuma", niin saman tien toinen miehistä nousi ylös ja sanoi: "mä voin avata tän oven niin ei ole niin kuuma". 

Siis ihan sekopäitä. Ihan sama kuin jos minä menisin jossain Turussa Espresso Houseen ja ottaisin vain juoman ja istuisin tuijottamaan muita asiakkaita. Eikö heillä oikeasti ole mitään muuta tekemistä?

Kommentit (16)

1/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri kertoi, että kerran hän meni kesällä ihan huvikseen ohikulkiessaan siskonsa kanssa sellaiseen paikallisten juoppojen lähiöpubiin ja kun he menivät sisälle, istui siellä joku vakioporukka pöydässä ja se puheensorina lakkasi sillä sekunnilla kun he astuivat sisään ja ne juopot vaan tuijottivat, tuijottivat, tuijottivat, tuijottivat ja tuijottivat heitä koko sen ajan kun he istuivat siellä. Sitten se työkaverini sanoi siskolleen, että juodaan nyt nopeasti nämä siiderit loppuun ja lähdetään kun mua ahdistaa tuo tuijotus.

Vierailija
2/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä paikkakunnilla kaikki tuntee toisensa, joten tottakai uudet naamat herättää kiinnostusta.

Teen aina käskyn tultaessa välillä töitä alle 5000 asukkaan toimipisteessä. Kylän ruokakaupasta lounasta hakiessani ihan jokaisen katse on liimautunut minuun. Se on aika ahdistavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, tuijotetaanko pikkupaikkakunnilla tai lähiöbaareissa, joissa käyvät vain alueella asuvat.

Kamalaa!

4/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen aina käskyn tultaessa välillä töitä alle 5000 asukkaan toimipisteessä. Kylän ruokakaupasta lounasta hakiessani ihan jokaisen katse on liimautunut minuun. Se on aika ahdistavaa.

Apua!

Vierailija
5/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, oletteko ihan sekopäitä, vai on tälläinen "apua, minua tuijotetaan" käytös ihan normaalia??!!?

Sulakaa saa ta nan lumihiutaaleet !

Vierailija
6/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua juttua. Tai sitten paikallinen huoltiska, minkä nurkkapöydässä istuu kylän tietotoimisto. Menet sisään ja samantien vaimenee. Kukahan tuo on? Ei oo ennen näkyny. 

Vierailija
7/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua juttua. Tai sitten paikallinen huoltiska, minkä nurkkapöydässä istuu kylän tietotoimisto. Menet sisään ja samantien vaimenee. Kukahan tuo on? Ei oo ennen näkyny. 

Mitä sitten?? Antaa tuijotella. Ihan saman efektin saa aikaiseksi, kun menee minkä kaupungin tahansa, mihin tahansa kaupunginosan kaljakuppilaan. Aina siellä on vain se ydinporukka joka hämmästelee, että käykö täällä muitakin.

Vierailija
8/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millanen vulva aloittajalla on?

Jos saan pyytää Christiiinaa tuijottamaan hetken käsipeilillä ja kertomaan ovatko sisemmät huulet piilossa vai näkyvillä kaiken aikaa?

Minkälainen tyyppi luulee olevansa hauska puhumalla koko ajan alapäästä?

Varmaan joku inzeli, jolle tuo on ainoa tapa puhua naisille. Istuu käsi housuissa ja pelaa taskubiljardia ja hihittää omille "vitseilleen."

Vierailija
9/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa aidosti Christiiinan häpy. Kertokoon omin sanoin. 

Vierailija
10/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chrisiiina on kirjoittanut yli 12000 kommenttia tänne. Millainen ihminen hän on? 

Vierailija
11/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää Christiiina on joku legendaarinen tarinan kertoja. 

Jotkut tekevät oikeita töitä btw. 

12/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua!

Tuijottavat tuntemattomia ihmisiä 

13/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja?

Vierailija
14/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pitkäkestoisen tuijotuksen kohteena oleminen ahdistavaa. Ja tuijottaminen on huonoa, junttimaista käytöstä. 

Vierailija
15/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan on käytännössä yksi laajalle levinnyt kaupunki, ja kyttääminen ja stalkkaaminen on nuorempien sukupolvien kansanhuvi. Näköjään vanhempienkin. Pienet on kuviot.

Vierailija
16/16 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vainoharha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi