Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon kanssa riitaa sisustukseen liittyen

Vierailija
07.06.2024 |

Vaimon kanssa on välillä raskasta. Katsoin The Rome -sarjan pitkästä aikaa ja sen innoittamana ajattelin tilata gladiuksen kaappiin seinälle. Yhdestä pienestä miekasta semmonen riita, että uhkailtiin erolla ja ties millä.

Te joilla on +10 vuoden suhde alla, kuuluuko tän oikeasti olla tällaista? Ensimmäiset 5 vuotta oli ihan hauskaa, sitten pari vuotta muksujen ollessa taaperoita suhde oli parhaimmillaan, mutta nyt kun lapset ovat hivenen itsenäistyneet niin tuntuu, että olisin mielummin sinkkuna kuin suhteessa. Kirjaimellisesti vie vain itseltä voimavaroja, ja toinen osapuoli ei suostu ikinä keskustelemaan asiasta koska hänen mukaansa ongelmaa ei ole.

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksei vaimo halunnut miekkaa seinälle?

En edes saanut mitään perustelua, kuulemma mitään vi**n miekkaa ei tule tähän asuntoon. Sen sijaan itse en ole valittanut vaan maksanut puolet kaikista Vallilan matoista sisustustakkoihin, jotka omaan silmään näyttää niin geneerisiltä paskoilta että aivot huutaa "oispa värejä".

Jospa sanoisit ääneen, että "oispa värejä". Menkää yhdessä sinne mattokauppaan ja etsikää niin kauan, että löytyy molempia miellyttävä.

Vierailija
22/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään kodin joka on täynnä ruusuja ja hyvin naisellinen.

Mies on sitä mieltä että saa olla jos se on naiselle tärkeää ja viihtyy. Lapsiakin on 6 ja koiria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä menemään se miekka,ja kämppä kans,ja se nainen,   pattayalle meet sisusteleen sitte.

Vierailija
24/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on sitä mieltä että saa olla jos se on naiselle tärkeää ja viihtyy. Lapsiakin on 6 ja koiria.

No tämän ketjun naiselle ei taida olla miehensä viihtyminen kovin korkealla 😂

Vierailija
25/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisessä kodissa/elämässä on tehtävä kompromisseja.

Vierailija
26/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, kun on mahtavaa asua itsekseen. Kenenkään kanssa en enää muuta asumaan yhteen, vaikka nytkin seurustelen. Ei tarvitse tapella mistään typeristä sisustusratkaisuista tai mistään muustakaan. Eikä kukaan -siis kukaan- tule sanomaan sitä lausetta, että maksaja päättää.

N50

Vierailija
27/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekasta viis, mutta meillä on ollut jo neljännesvuosisadan kissanhännänvetoa siitä, millainen kotimme sisustus on. Vaimo on sitä mieltä, ettei asia kuulu minulle mitenkään ja minä olen sitä mieltä, että maksaja päättää.

Niinpä meillä ei esimerkiksi edelleenkään ole olohuoneessa verhoja, vaikka on asuttu tässä jo 16 vuotta. Onneksi on sälekaihtimet. 😂

Onneksi monissa muissa asioissa on päästy vähän helpoimmin kompromissiin.

Siis sinun vaimolla ei ole ollut koko 25 vuoden aikana ollenkaan tuloja? Miten se on mahdollista? Jestas.

Vierailija
28/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miekasta viis, mutta meillä on ollut jo neljännesvuosisadan kissanhännänvetoa siitä, millainen kotimme sisustus on. Vaimo on sitä mieltä, ettei asia kuulu minulle mitenkään ja minä olen sitä mieltä, että maksaja päättää.

Niinpä meillä ei esimerkiksi edelleenkään ole olohuoneessa verhoja, vaikka on asuttu tässä jo 16 vuotta. Onneksi on sälekaihtimet. 😂

Onneksi monissa muissa asioissa on päästy vähän helpoimmin kompromissiin.

Siis sinun vaimolla ei ole ollut koko 25 vuoden aikana ollenkaan tuloja? Miten se on mahdollista? Jestas.

Ekana kyllä tuli mieleen että miksei yhteisessä kodissa asia kuulu miehelle??

Vierailija
29/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa kuvitellakkaan , kun ei ole koskaan tarvinnut ottaa toisen mielipiteitä huomioon.

Olen siis asunut aina omassa kodissa ilman parisuhdetta.

Vierailija
30/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä, onhan se sinunkin kotisi. 

Vierailija
31/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on makuuhuoneen nurkassa puisessa telineessä lorica segmentata ja sen päällä galea (imperial gallic) - näiden takana kaksi pilumia seinää vasten ja kaikkien edessä scutum XIII Geminan tunnuksin. Täytyykö näiden puolesta nyt olla huolissaan tulevaa yhteenmuuttoa ajatellen?

Vierailija
32/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kuunnellut äitiäsi, tietää totuuden perheonnesta, onnelllisinta on se aika jolloin lapset pieniä.

Vierailija
33/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Et voi vaimon kotiin ripustaa yhtäkkiä veistä seinälle, jonnekin olohuoneeseen tms. Mitä jos se tippuu jonkun päälle. Jokainen nainen saa siitä sätkyn. Olisiko kummallekin oma koti helpompi lähekkäin vai kauempana, saa sisustaa miten tykkää tai omat huoneet. Joku miesluola sulle. Ellet sitten tyydy pitämään aseen laatikossa. Ei kaikki tarkoita ehkä pahalla ero sanaa, he ovat vain itkettyneitä ja ahdistuneita että miksi yhtäkkiä tuot pelottavan veitsen kotiin. Mikä sulla on? Mikä selitys tähän on. Miksi veitsi? Haluaisiko vaimo tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Vaimon kotiin?! Onkai se miehenkin koti. Kyllä mulle kävis miekka. 

Vierailija
34/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Et voi vaimon kotiin ripustaa yhtäkkiä veistä seinälle, jonnekin olohuoneeseen tms. Mitä jos se tippuu jonkun päälle. Jokainen nainen saa siitä sätkyn. Olisiko kummallekin oma koti helpompi lähekkäin vai kauempana, saa sisustaa miten tykkää tai omat huoneet. Joku miesluola sulle. Ellet sitten tyydy pitämään aseen laatikossa. Ei kaikki tarkoita ehkä pahalla ero sanaa, he ovat vain itkettyneitä ja ahdistuneita että miksi yhtäkkiä tuot pelottavan veitsen kotiin. Mikä sulla on? Mikä selitys tähän on. Miksi veitsi? Haluaisiko vaimo tietää mitä miehen päässä liikkuu.

Vaimon kotiin?! Onkai se miehenkin koti. Kyllä mulle kävis miekka. 

Vierailija
35/143 |
07.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, olipa tiukka linja. Itse tilasin tohtorinmiekan taannoin ja puoliso haluaisi laittaa sen seinälle. Olen toistaiseksi sijoittanut sen kaapin päälle.

Vierailija
36/143 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen mies kuin vaimo. Molemmat haalii ihmekrääsää kotiin. No kaunis miekka on sentään parempi kuin vallilan tekstiilit tai sisustustakat, mutta silti aika junttia krääsää. 

Vierailija
37/143 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele jos potentiaalinen murhaväline ei ole vaimon mieleen.

Vierailija
38/143 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämän ketjun naiselle ei taida olla miehensä viihtyminen kovin korkealla 😂

On sanonta happy wife, happy life. Ei ole sanontaan happy husband, happy life, koska miehen onnellisuus ei säteile muihin ihmisiin vaan on täysin itsekästä. Onnellinen nainen pitää muutkin tyytyväisinä.

Vierailija
39/143 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies kuin vaimo. Molemmat haalii ihmekrääsää kotiin. No kaunis miekka on sentään parempi kuin vallilan tekstiilit tai sisustustakat, mutta silti aika junttia krääsää. 

Se on samaa tyylitöntä ankeaa krääsää kuin Vallilankin tuotteet.

Vierailija
40/143 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin lähti Laudalla, ja nyt lypsät täällä.

go bro!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi